Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand dit all-in-one product? Kwam'm net tegen op de Kijkshop-site en volgens Panasonic.com is het een gloednieuw product.

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS73004g.gif

Hier de link op de Panasic-site: http://www.panasonic.com/consumer_electronics/ewear/sd_av.asp#morefeatures

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ik heb hem ook zien staan maar kon er absoluut niks over vinden (maandag). Hij is blijkbaar exclusief kijkshop op dit moment.

Je kan hem als fotocamera, videocamera, mp3 speler en memorecorder gebruiken. Maar ik kan nergens een sample vindne of een tabeletje met daarop info over hoelang je kan filmen enz...

Ik zou ook wel eens willen weten wat je er allemaal aan kan instellen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Lijkt me zeker een interessant ding. Ik zou graag willen weten hoeveel pixels dat ding heeft voor het maken van foto's.

Verwijderd

Topicstarter
Verder bij niemand bekend? :?

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-03 18:51

zap8

do ya wanna bump

Yep, heb hem in japan gezien, en overwogen om hem te kopen was niet eens zo duur. Kan ook als memo recorder gebruikt worden. En je kan er zo uit mijn hoofd 640x480 filmpjes me opnemen.
Wat het probleem is dat je dat speciale panasonic geheugen moet gebruiken dat echt behoorlijk duur is, maar al wel in 512 mb versie is te krijgen. Dan kan je er een leuk filmpje opzetten.
Leuk speelgoed, maar uiteindelijk toch voor een sony ip7 gegaan, kan je veel betere kwalteit mee filmen, etc.

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Verwijderd

640 X 480 vga kwaliteit
en 320 x 240 voor video

Verwijderd

Topicstarter
Dus foto's zijn max. in 640X480? Hmmm, jammer...
Dat van dat Panasonic geheuden had ik idd gezien, beetje 'sneaky' van ze.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:27

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je kan toch iedere merk SD kaart gebruiken? Panasonic wil het gebruik van deze kaarten tot een standaard maken en heeft daarom een hele lijn SD producten op de markt gebracht.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Pagina: 1