Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Ik heb in ieder geval de drivers op de cd geprobeerd, maar er was geen verschil te merken. Dus ik heb besloten om die 2 MB maar weer vrij te maken op m'n memory card
.
Ik dacht dat nieuwe drivers standaard bij nieuwe games geleverd werden? Ik kan me nog wel herinneren dat in Japan iets mis was met Ridge Racer 5 en dat je memory card onbruikbaar werd na het spelen ofzo. Nouja, daarom vind ik het ook niet zo erg dat we spullen iets later krijgen
Welk type PS2 heb je?
Achterop de PS2 en in het menu staat de code, ik heb: SCPH-30004
Final Fantasy X is het recentste spel dat ik heb en nu zit ik op 1.30E dus of ie automatisch update betwijfel ik!
Final Fantasy X is het recentste spel dat ik heb en nu zit ik op 1.30E dus of ie automatisch update betwijfel ik!
Ik heb ook dat SCPH-30004 nummer, maar ik heb DVD driver 2.10E in de hardware. Ik denk dat die 'E' alleen maar aangeeft dat het in de hardware zit. Dan maakt het voor mij dus geen verschil of ik nou wel of niet die drivers installeerOp donderdag 20 juni 2002 21:14 schreef Gman het volgende:
Welk type PS2 heb je?
In de eerste Japanse PS2's zat de DVD driver altijd op de memory kaart. Pas later hebben ze deze in de "hardware" zelf gestopt..Op donderdag 20 juni 2002 20:21 schreef SilverMaster het volgende:
Ik dacht dat nieuwe drivers standaard bij nieuwe games geleverd werden? Ik kan me nog wel herinneren dat in Japan iets mis was met Ridge Racer 5 en dat je memory card onbruikbaar werd na het spelen ofzo. Nouja, daarom vind ik het ook niet zo erg dat we spullen iets later krijgen
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
Ik moest wel die drivers instaleren anders deden al die functies het niet van mijn afstandbediening... Doe alle functies het wel bij jouw zonder die drivers?? Zo ja dan hoef je inderdaad het niet te installeren.
De geupdate drivers ...
1 Fixen playback/menu problemen met bepaalde dvd's (merk je echt niet veel van)
2 Voegen functionaliteit toe zodat alle controls van de afstandsbediening herkend worden. Zonder de drivers doen alleen de cursor en de direct gemapte buttons het.
1 Fixen playback/menu problemen met bepaalde dvd's (merk je echt niet veel van)
2 Voegen functionaliteit toe zodat alle controls van de afstandsbediening herkend worden. Zonder de drivers doen alleen de cursor en de direct gemapte buttons het.
Pagina: 1