Op woensdag 19 juni 2002 18:01 schreef HenkS het volgende:
tja topic lijkt me duidelijk,
Nou nee, wel als het een discussie zou zijn, maar dat is het dus niet. HTTP_POST_VARS is gewoon een lading variabelen die gepost worden naar je script. Hoe kunnen die nou onveilig zijn. Alleen de gegevens erin zou je onveilig kunnen gebruiken, da's heel wat anders
ik heb een site, en die blijkt dus hackbaar

provider zegt omdat het gebruik van http_post_vars niet veilig genoeg is... maar dat snap ik dus niet.... waarom heb je die dingen dan uberhaupt?
Alles is hackbaar, wat een beetje groot is. Als die provider precies weet dat de site hackbaar is, dan kan hij toch ook de fout/oorzaak aangeven, zoals een scriptnaam en locatie. Ik kan het in iedergeval niet zien vanaf hier en al helemaal niet met de sumiere info in dit topic. Wat wil je eigenlijk, dat wij jou hier de fout gaan vertellen door alle fouten te raden

Raad-je-foutje. Wel hip eigenlijk

en welke methodes zijn dan wel veilig??? want je kunt toch niet ieder form dmv sessies gaan doen ofzo?
De methodes zijn veilig als je ze goed gebruikt en dat is bij u klaarblijkelijk niet het geval. Owjah en FYI HTTP_POST_VARS is geen methode