Maar ik werk bij een handige harry zaak en daar verkopen we 100m utp in een doos voor 90 piek. misschien een id om ergens bij jouw in de buurt zo'n zaak te zoeken en vragen of ze daar ook ff 100m voor 90 piek willen verkopen. Als het niet willen dan willen ze er vet op verdienen en dat hoeft echt niet op zo'n lengte, want geloof me inkoop kost dat utp geen flikker
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Die winkel is een gewone computerwinkel (in oldenzaal)
Inderdaad...
And The Only One
dus betaal alsjeblieft niet te veel.
geweldig toch? doet de kpn het niet dan doen we het zelf!!!
openkat.nl al gezien?
If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh
Dus ik ga ff 110 meter kable kopen voor een vriende prijsje en dan......
Aan leggen maar om zo'n 3:00 uur s'nachts
Lekker graven in de poort.... gniffel gniffel
BTW Bedankt voor Jullie reacties heb er veel aan!!!
Ik heb laatst een doosje van 300m gekocht (ook om onder de grond door te trekken) die heeft mij 58 cent per meter gekocht (cat 5e).
Die winkel is een gewone computerwinkel (in oldenzaal)[/quote]58 cent voor 100 voet is echt wel weinig voor cat5 (e) hoor!
denk nu echt niet dat je dat overal gaat vinden
en oja computer2000 is een hele grote duitse/internationale groothandel
sommige kennen hem wel, computer2000 partner beurs en zo?
openkat.nl al gezien?
computer200, waar vind ik dat?[/quote]compueter 2000 (twee duizend) bedoel je?
da's enkel voor mensen met btw nummer
pokke goedkoop trouwens.. wel afschuwelijke service
Kom eens in Gouda kijken..kan ik je misschien ook wel helpen
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Tenzij de gemeente gaat graven.....
Verwijderd
en dan bij netwerk
dan ff zoeken en dan zie je dit:
Target Utp-l5-100m Utp level-5 kabel 100 meter geen plug 90.00 piekies
Maar bij mij op school zijn ze nu aan het vebouwen en gaan dus nieuw draad leggen
Over twee weken moest ik maar eens terugkomen want dan hadden ze miscchien een '''Stukje''' over maar ikm kijk nog verder
ik denk zeg het ff voordat je een verkeerde kabel haalt
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Bovendien als je van hub naar hub gaat en je gebruikt op 1 hub een uplink, dan heb je geen cross meer nodig.
Of je koop een ISDN verlengstuk (KPN) en een crosscable van 1 meterje en dan verleng je je 100 meter normale kabel met 1 meter cross om de kabel om te toveren tot crosscable. Heb ik thuis ook, werkt perfect
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Niet pc>>pc of Hub>>Hub
Tenminste zo dacht ik het...
Thnks
Verwijderd
700 balle zou dat geintje me gaan kosten!!!
Daar heb ik geen zin in, dus wie weet een adresje waar ik dat goedkoper kan krijgen??
Thanx
Verwijderd