Ik heb al gezocht in de search en op Google maar niets gevonden dat mijn probleem weergeeft...
Ik heb dus een Savage 4 kaartje op de kop kunnen tikken voor in mijn Celeron 300@375. Na het installeren vand e drivers hing de computer bij het binnengaan van windows
Na lang zoeken en klooien met drivers had ik door dat het door mijn overclocken was. dus netjes teruggezet naar 300Mhz en bus op 66 (ipv. 83) en het werkte
Ik wil Quake III testen, van zodra ik een spel wil starten -> terug naar windows.
Ik wil UT testen, error bij het starten en Kernel32 fout bij het selecteren van de videokaart.
(vroeger werkte UT wel of software mode, nu dat niet eens meer)
Tja, dan probeer ik maar eens ReVolt, ah die gaat. Na 5 min spelen -> terug naar windows
Eracer: zelfde probleem.
Ik heb reeds verschillende drivers geprobeerd en verschillende resoluties.
Ook al AGP 2x uitgezet, Sideband uitgezet enz.
Specs van de computer:
Intel Celeron 300 (4.5x66)
128MB RAM (66)
14GB HD
QDI baby ATX moederbord
SB16 PnP
3Com PCI
SCSI ISA
Windows Me
Oef, hopelijk kan iemand me nu helpen na het ingeven van heel deze boterham (tekst
)
Ik heb dus een Savage 4 kaartje op de kop kunnen tikken voor in mijn Celeron 300@375. Na het installeren vand e drivers hing de computer bij het binnengaan van windows
Ik wil Quake III testen, van zodra ik een spel wil starten -> terug naar windows.
Ik wil UT testen, error bij het starten en Kernel32 fout bij het selecteren van de videokaart.
(vroeger werkte UT wel of software mode, nu dat niet eens meer)
Tja, dan probeer ik maar eens ReVolt, ah die gaat. Na 5 min spelen -> terug naar windows
Eracer: zelfde probleem.
Ik heb reeds verschillende drivers geprobeerd en verschillende resoluties.
Ook al AGP 2x uitgezet, Sideband uitgezet enz.
Specs van de computer:
Intel Celeron 300 (4.5x66)
128MB RAM (66)
14GB HD
QDI baby ATX moederbord
SB16 PnP
3Com PCI
SCSI ISA
Windows Me
Oef, hopelijk kan iemand me nu helpen na het ingeven van heel deze boterham (tekst
Blog (Linux-related)