Toon posts:

Lanparty?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
28 oktober houd mijn clan een kleine lanparty in dordrecht. (klein = 20 slachtoffers)

check redcell.cjb.net

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik zie op die site eigenlijk niks staan over een lanparty, maar dat zal wel aan me browser liggen ofzow.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, 't werkt wel degelijk, maar het gaat om het forum.

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

O, OK.
http://zlanparty.cjb.net » 5-daagse LanParty in Hattem. ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Verwijderd

Dordrecht? Daar ben ik geboren... Wie ben jij dan en waar woon je in Dordt?

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon niet in dordt, maar mijn school staat daar wel. Mijn clan mag de kelder van deze school vrijblijvend gebruiken voor lanparty's. De vorige lanparty was een succes met zo'n 75 man. (oranjelaan 262)

• deurknop
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11-2023
flexibel schoolhoofd daaro!

Verwijderd

Topicstarter
Directeur = de vader van een clanmember.

Verwijderd

hm...mazzel hebben dan...
Wij houden onze lanparties in een ziekenhuis ! Gelukkig zitten we in een afgelegen vergaderzaaltje zodat we toch herrie kenne maken. Uhm in iedergeval suc6 met de party.

GRTZ

Verwijderd

g_i_s, heb je het soms over het johan de witt? daar heb ik nl 4 jaar op gezeten, en ik heb dar een keer meegedaan aan een UT-tournament. Is de vader van een van die clanmembers soms de leraar geschiedenis (Barendrecht)?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier om het HTS gebouw. Is nu van daVinci.

Verwijderd

Kijk eens op http://www.lannium.net

In December, er kunnen 500 man in, maar bij 100 man gaat de lan al door, je kunt allen nog inschrijven, zie site voor info!!

Verwijderd

ah, daar zit het jdw (een gebouw daarvan tenminste) naast, als ik het goed heb het oude van het da Vinci. nog een leuke lanparty: www.collision.nl

en dan heb ik nu wel genoeg reclame gemaakt voor het lan-event...:)

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er spannend uit (collision). Maar waar is het? En wat zijn de max aantal bezoekers?

Verwijderd

Vorige keer was het op het eiland van Brienenoord, dus daar zal het nu ook wel weer zijn. Vorige keer waren er rond de 20 mensen, maar er kunnen er minstens 50/60 terecht denk ik dan, tenzij ze het ergens anders gaan houden. Kijk anders op de site voor emailadressen, er staat er namelijk een van Wim Hofland, de baas van het bedrijf dat het organiseert. volgens mij was zn emailadres wim@technolink.nl, maar dat weet ik niet zeker. Hij kijkt iig niet vaak zn mail na...:)

Ik ([GoT]Gul'Dan) ben er in ieder geval, met (als je er wel eens van gehoord hebt) de volledige DC clan, en [H2O]exe en [H2O]dll. Als het goed is komt TP70 aka Georgio ook.

Verwijderd

Collisions wordt cool...reken maar op wat meer dan 60 man..meer richting 100...waaronder veel mensen van de Sonera-CS servers...
we will be there...
spk.repulse.net

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Collisions, Collisions allemaal leuk en aardig maar op de site wordt niet eens vermeld waar die party wordt gehouden...

Dus in welke plaats wordt dat gehouden, en vermeld er ook ff de provincie erbij voor het geval die plaatsnaam mij helemaal niets zegt. :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

hee azrael, hoe heb jij er dan over gehoord?

Verwijderd

het is trouwens in ieder geval in zuid-holland, wat het bedrijf dat het organiseert zit vlakbij R'dam, dus dat lijkt me dan wel logisch.

Verwijderd

okee, eiland van brienenoord (vlakbij de kuip) en een site update dit weekend.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Dat is te ver weg voor mij (overijssel) :(

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Pagina: 1