Welke nieuwe hardware bestaat nog niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 265 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• digilb
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 12:43
Welke geheel nieuwe hardware, die dus nog echt helemaal niet bestaat, moeten ze volgens jou nou eens moeten ontwikkelen en op de markt brengen? Wees 'ns creatief en bedenk wat leuks! :)

Om te beginnen heb ik deze twee:

- een dingetje dat mijn modemsignaal omzet in een draadloos DECT-signaal zodat ik draadloos kan internetten via mijn DECT-telefoon *D

- een modulaire grafische kaart waarbij de grafische kaart 'alleen maar' een printplaatje is waar je vervolgens een GPU, cooler en geheugen naar eigen inzicht aan kunt toevoegen (net zoals je moederbord dus). :9~

• SimplyMe
  • Laatst online: 22-03 15:23

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

16 way opteron server systeem :9~
naar eigen inzicht geheugensloten toe voegen

dan je eigen AGP tunnen neerzetten eventueel
een PCI/PCI-X controller
8 way raid er op ;)
misschien nog wat legacy troep :)

wel leuk om te hebben maar bestel er wel een kerncentrale bij voor de powerconsuptie >:)

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
grafische versneller voor voxel + vector technologie ipv polygronen

Human Bobby

• tweakerbee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:45

tweakerbee

dus..?

1000Mbit over een koperlijntje pompen. :P
CD-RW van 14GB.
Solid State disk van > 20GB.
Non-volatile RAM.

etc.

You can't have everything. Where would you put it?

• digilb
Maar wat je nu noemt bestaat op zich al, of je kunt verwachten dat het binnenkort op de markt komt (ook al is het dan volledig onbetaalbaar voor gewone stervelingen). Ik ben vooral benieuwd naar dingen waarvan jullie denken: dat zijn ze vergeten om te ontwikkelen. En dan nog het liefst dingentjes die (bijna) niks zouden kosten.

Nog een voorbeeldje:
- een BIOS-optie waarmee je ervoor kunt kiezen dat je PC boot vanaf de USB-poort (voor als je flash-geheugen op een USB-stick hebt, dan hoef je geen floppydrive meer te hebben!)

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 16:44 schreef Justice het volgende:
grafische versneller voor voxel + vector technologie ipv polygronen
Is dat hardware-matig echt anders dan een polygonen-videokaart? Of is dat uiteindelijk niet gewoon een kwestie van een ander BIOS/software?

• SimplyMe

SimplyMe

Windows die niet meer crashed
helemaal niet meer

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 16:55 schreef SimplyMe het volgende:
helemaal niet meer
Da's software!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:50
Nog een voorbeeldje:
- een BIOS-optie waarmee je ervoor kunt kiezen dat je PC boot vanaf de USB-poort (voor als je flash-geheugen op een USB-stick hebt, dan hoef je geen floppydrive meer te hebben!)
Kan, ECS K7S5A heeft die optie.

• SimplyMe

SimplyMe

Op woensdag 19 juni 2002 16:56 schreef digilb het volgende:

[..]

Da's software!
Sorry mijn fout
maar ze zijn het wel vergeten te ontwikkelen. :)

een bios die controlleerd of hij fout geflash is en het dan probeert te herstellen

Verwijderd

Mobo/kaarten van glasvezel die op lichtsignalen werkt,
dat wordt lekker snel >:)

• connected
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 22:07

connected

tja daarnet deed ie nog :P

Op woensdag 19 juni 2002 16:39 schreef digilb het volgende:
Welke geheel nieuwe hardware, die dus nog echt helemaal niet bestaat, moeten ze volgens jou nou eens moeten ontwikkelen en op de markt brengen? Wees 'ns creatief en bedenk wat leuks! :)

Om te beginnen heb ik deze twee:

- een dingetje dat mijn modemsignaal omzet in een draadloos DECT-signaal zodat ik draadloos kan internetten via mijn DECT-telefoon *D

- een modulaire grafische kaart waarbij de grafische kaart 'alleen maar' een printplaatje is waar je vervolgens een GPU, cooler en geheugen naar eigen inzicht aan kunt toevoegen (net zoals je moederbord dus). :9~
uuuh dat dect systeem bestaad al een tijdje hoor je kan ze bestellen bij een siemens gigaset :)

• bennierex
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 09:20

bennierex

Pilot_Z

Op woensdag 19 juni 2002 16:48 schreef tweakerbee het volgende:

1000Mbit over een koperlijntje pompen. :P
CD-RW van 14GB.
Solid State disk van > 20GB.
Non-volatile RAM.

etc.
Dat bestaat al

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 17:03 schreef DETONATORX het volgende:

[..]

uuuh dat dect systeem bestaad al een tijdje hoor je kan ze bestellen bij een siemens gigaset :)
Oeps... klopt. Maar die werkt alleen bij die ene Siemens Gigaset en omdat er maar één soort DECT? is (klopt dat :? ) lijkt het mij geweldig als er een universeel dingetje voor zou zijn die met elk DECT-basisstation kan communiceren. Daarnaast kost dat Siemens ding een rib uit m'n lijf terwijl het voor 20 euro ofzo zou moeten kunnen. :z

Verwijderd

- Dual PC's , 2 toetsenborden, 2 muizen en 2 beeldscermen aan sluiten op 1 mobo. (scheelt een kastje ;) )
- Dual Agp mobo's
- cd/dvd jukebox ofzo
- een soda-apparaat ( dan hoef je niet naar de koelkast te lopen )
- een tril/force stoel ???? net zoals in die simulators

Verwijderd

Een betere methode om de grafische kaarten en het geheugen en de processor te verbinden, alles op het moederbord, zonder PCI en AGP

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 17:07 schreef Shivan Kishan het volgende:
- Dual Agp mobo's
En wat wil jij daar dan mee doen? Twee Parhelia's aansluiten en met zes 18" TFT's gaan gamen??? *D

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 17:08 schreef xanaduY2k het volgende:
Een betere methode om de grafische kaarten en het geheugen en de processor te verbinden, alles op het moederbord, zonder PCI en AGP
daar dacht ik ook aan.... misschien een 3d moederbord. Bijvoorbeeld een moederbord in de vorm van een kubus

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 17:08 schreef xanaduY2k het volgende:
Alles op het moederbord? Klinkt als een PDA :Y) Zelf vind ik het feit dat pc's modulair zijn, juist zo goed: gewoon combineren waar je zelf voor kiest!

Verwijderd

Bios optie is technisch gesproken ook software! >:)

• digilb
Op woensdag 19 juni 2002 17:11 schreef DropRuitje het volgende:
Bios optie is technisch gesproken ook software! >:)
Ik zeg niks meer... (maar het was het enige waar ik zo snel op kon komen, vandaar)

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 10:31
Monitor niet meer een platte 2D vormgeving. Maar een klein beamertje dat het beeld in 3D om de gebruiker heen in de lucht projecteert.
Kan je je bij een FPS echt omdraaien om te kijken wat er achter je gebeurt :)

specs

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
Op woensdag 19 juni 2002 16:51 schreef digilb het volgende:
Maar wat je nu noemt bestaat op zich al, of je kunt verwachten dat het binnenkort op de markt komt (ook al is het dan volledig onbetaalbaar voor gewone stervelingen). Ik ben vooral benieuwd naar dingen waarvan jullie denken: dat zijn ze vergeten om te ontwikkelen. En dan nog het liefst dingentjes die (bijna) niks zouden kosten.

Nog een voorbeeldje:
Dat heb ik al in mijn Epox 8k3a...boot from usb harddisk, boot from usb floppy boot from usb etc ..;)

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een bioschip van 512MB. Dan kan je pas heel snel je pc opstarten. (natuurlijk dual bios systemen)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

- Solidstate harde schijf.
- Mindcontrol, chippie in m'n hoofd

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

4 GB Cache :P

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 17:28 schreef Johnny64 het volgende:
wat is dat solidstate ?

Verwijderd

Zoiets testen ze toch al met Chimpansees?

Verwijderd

wat is dat solidstate ?
Zeg maar een soort HD gemaakt van Flash geheugen (al is dat nu te langzaam)

Of van RAM geheugen (zijn er al, maar dan moet er wel altijd stroom op staan en ze zijn nogal duur)

Verwijderd

Het moederboard in een kubus vorm, zo dat het mobo al de kast is...

Of een dergelijke constructie :Y)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

De voeding met kernreactor 8-)

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• m-m
  • Niet online

m-m

een peltier die geen electriciteit verbruikt en warmte ipv transporteert gewoon doet verdwijnen 8-)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
- Dual PC's , 2 toetsenborden, 2 muizen en 2 beeldscermen aan sluiten op 1 mobo. (scheelt een kastje ;) )
Bestaat al. Je pakt een willekeurig Mobo, doetter 2 vidkaarten in, gebruik USB toetsenborden en muizen, Linux installen, Xfree configgen en klaar is kees :)
Wil ik later ok es uitproberen :)

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Op woensdag 19 juni 2002 17:15 schreef thedolf het volgende:
Een bioschip van 512MB. Dan kan je pas heel snel je pc opstarten. (natuurlijk dual bios systemen)
Hehe dit klinkt humoristisch maar hij heeft ergens wel een punt.

De volledige linux/windows kernel, filesystem niet meer op een TRAGE hardeschijf prakken maar gewoon op een DDR EEPROM van een paar GIGJES :P

Dit scheelt een hoop in seektime, bootup time etc.

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Verwijderd

PC's die zo weinig stroom gebruiken dat ze geen koeling meer nodig hebben (ook handig voor laptops)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Op woensdag 19 juni 2002 17:33 schreef the_predator het volgende:
4 GB Cache :P
Wil je niet, op een gegeven moment houdt de winst van cache op. Verder zou een dergelijke cache veel te duur worden. Ook neemt de snelheid van de cache af naarmate ie groter wordt.
Liever een kleine supersnelle cache dan een grote ietswat tragere

Dan heb ik liever supersnel RAM :P

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

een goed werkbaar 1" scherm voor voor m'n linkeroog icm die mindcontrol!

• Cubix
  • Niet online
2 agp poorten lijkt mij wel wat, dat het nog niet bestaat! :?

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
CPU's die opgebouwd zijn uit verschillende executie layers.... dus niet meer 2 d maar 3d cpu's

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

Verwijderd

Mobo waar een isolerende laag over de banen zit (voor en achterkant) zodat ie wat minder snel beschadigt en kortsluiting maakt.

Maakt ook metteen een nieuwe case-mod mogelijk, mobo beschilderen ofzo

Verwijderd

sorry maar zijn dr alle 2 al

Verwijderd

Pffff......small time thinkers hierzoo... >:)

Bios van 512 meg.....hoe bescheiden...

Quantum Pc....dat lijkt mij nou wel kewl...

Ga ik mijn eigen black hole openen...gna gna gna...

http://www.qubit.org/oldsite/intros/comp/comp.html

Verwijderd

<taalneukmode>
nieuwe hardware die nog niet bestaat...
dat kan niet, t bestaat nog niet dus om te vermelden dat het nieuw is is dubbel. hetzelfde als: witte sneeuw
</taalneukmode>

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.cs.caltech.edu/~westside/dilbert.gif

Sorry kon het niet laten deze er ff bij te plakken... :P

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Een koele AMD cpu >:)

DVD branders die dubbellagig kunnen branden

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• thaMini
  • Laatst online: 14:49

thaMini

Tool !!

Op woensdag 19 juni 2002 18:13 schreef Towelie het volgende:
hetzelfde als: witte sneeuw
Ik ken ook rode en gele sneeuw hoor ;)

Be small, act BIG.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10
Op woensdag 19 juni 2002 17:09 schreef digilb het volgende:

[..]

En wat wil jij daar dan mee doen? Twee Parhelia's aansluiten en met zes 18" TFT's gaan gamen??? *D
MOOI >:) >:) >:) >:) Dat ga ik kopen als ik de staatsloterij win of zo iets dergelijks

• BaRF
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 19 juni 2002 18:17 schreef thaMini het volgende:

[..]

Ik ken ook rode en gele sneeuw hoor ;)
en bruine, veel bruine

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• laurensl
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
een apparaat dat geur verspreid :)

bijvoorbeel leuke rozengeur bij mailtjes van je vriendinnetje ofzo :)

• Fatalharry
  • Laatst online: 29-07 21:13
Op woensdag 19 juni 2002 18:21 schreef laurensl het volgende:

bestaat ookal

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 19 juni 2002 18:21 schreef laurensl het volgende:

Gezellig als je dan Wolfenstein aan het doen bent en je zit in die graftombes :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10
Op woensdag 19 juni 2002 18:22 schreef FastBunny het volgende:

[..]

Gezellig als je dan Wolfenstein aan het doen bent en je zit in die graftombes :+
mooi B-) 8-)

• thaMini

thaMini

Tool !!

Ehm, een pc waarmee je je eigen droom kan programmeren :9
Of een aansluiting op je hoofd zodat je kan chatten in je slaap. 8-)

Be small, act BIG.

Verwijderd

Wat d8 je van een kwantum netwerk verbinding.
Of een kwantum systeem om mijn online aangekochte producten thuis te krijgen :)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 19 juni 2002 18:24 schreef robbertkrebbers het volgende:

[..]

mooi B-) 8-)
Nou zal best stinken dan in je kamer >:) Moeten ze ook een Febreze ofzo inbouwen :Y)

Verwijderd

Gele sneeuwe groene....er komt bijna briune sneeuw uit mijn aarse... zeik wat minder op anderen die leuke ideeen hebben, en verzin zelf es wat.. |:(

Bedoel: Nano computers, organische computers, optical computers, holographic storage, moduculaire switches...etc.. da's nu leuk discussie voer, bruine sneeuw niet.... >:)

Verwijderd

Of soort van virtual feeling system, dan voel je de pijn als je afgeschoten wordt bij fps games ofzo >:)

• FastBunny

FastBunny

Give it the Works !

Op woensdag 19 juni 2002 18:27 schreef 7h3-80rg het volgende:
Gele sneeuwe groene....er komt bijna briune sneeuw uit mijn aarse... zeik wat minder op anderen die leuke ideeen hebben, en verzin zelf es wat.. |:(

Bedoel: Nano computers, organische computers, optical computers, holographic storage, moduculaire switches...etc.. da's nu leuk discussie voer, bruine sneeuw niet.... >:)
Nano computers... haaaa haaaaaaa haaaaaaaaa HAATTSSJOOEEEEE... waar is mijn pc nou gebleven :+

Organisch... zie de film de lift ;) weet niet of dat wel een goed idee is :{

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:55 schreef SimplyMe het volgende:
helemaal niet meer
Ik ben al lang blij als windows doet wat het moet doen, dat niet crashen kan nog altijd....

• HooGLaNDeR
  • Laatst online: 19-04 15:35

HooGLaNDeR

- = I am immortal =-

een medisch analyse systeem, die zonder tussenkomst van doktoren of andere bepaald waar iemand last van heeft, en dat vervolgens geneest...
of kijk ik teveel startrek ;)

Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!

• Justice
  • Laatst online: 07-08-2025
Op woensdag 19 juni 2002 16:54 schreef digilb het volgende:

[..]

Is dat hardware-matig echt anders dan een polygonen-videokaart? Of is dat uiteindelijk niet gewoon een kwestie van een ander BIOS/software?
uit google cache:
http://216.239.39.100/search?q=cache:7Qu2Gj3-PK8C:www.game-over.net/forums/viewthread.php3%3FFID%3D4%26TID%3D285+voxel+polygon+accelerating&hl=en&ie=utf-8
quote uit die thread:
Voxels - The Truth

So you would like to know the truth about voxels eh?

Well now voxels (volumetric pixels) and polygons are simply two differing ways of representing 3-D objects and environments, but we all knew that. So why are we in a situation where 3D cards will accelerate polygon 3D graphics but the realms of voxels are untouched?

The answer is simple one. We're used to polygons. I know that doesn't sound like much of a reason but its true. When voxels first came out they were not often associated with the greatest of game visuals. Traditionally they were grainy and blocky, you could always tell a voxel game a mile away; Novalogic, as we all aware, loved their voxels so much so it became a bit of a trademark. Though the first voxel games brought a few appreciative murmers from the masses polygon games quickly superseeded the graphic quality of the voxel despite the fact that polygon engines could not create smooth organic landscapes. However the images were clearer and less 'messy' looking than voxel based engines and as a result the polygon ruled the roost.

Obviously with most developers working with poly's and not voxels the graphic card manufacturing industry stuck with accelerating that which was most popular; polygons.

Now were are in a situation where the quality of voxel images has improved immeasurably but because the hardware is all polygon based all new games are polygon based to suit the hardware and because all the new games are polygon based new hardware is polygon based... and so on and so forth. It is a vicious circle, though in time the power of voxel and its use in games such as Delta Force may make hardware manufactures sit up, take notice and design poly AND voxel accelerater cards.

El Presidente.
Voor goede voxel technologie heb je dus een andere videokaartarchitectuur nodig om het optimaal te berekenen en toe te passen. Ik denk dat er nu te veel ingezet wordt op polygonen.

Human Bobby

Verwijderd

Met een quantum pc kun je je eigen wereld creeen,en daar vervolgens precies doen wat jij wil, pijn dus ook.... :) de kracht van zoiets is oneindig.... Denk aan Star Trek Voy en denk je eigen holodeck in je huis...hoe kewl is dat... kleine toepassing... :P maar ja..... als ut draait onder windows is er nix meer oneindig :r

• thaMini

thaMini

Tool !!

Flexibel silicium....
Ken je je Mobo oprollen en meenemen, of opvouwen

Of een systeem dat alles wat je moet leren al voor programmeert bij geboorte. Zodat kinderen tot hun 18e kunnen doen wat ze willen. En je kan zowiezo wat normen en waarden erbij programmeren

Be small, act BIG.

Verwijderd

Hooglander, je kan met nano technology robotjes in iemand zijn systeeem brengen en vervolgens deze kanker cellen te laten verwijderen... dus geen diagnose, maar ook een behandeling.. en Star Trek is trouwens niet een Sci-fi nonsonse proggie zoals veel mensen denken.. de technologieen achter star trek zouden als we op deze manier door blijven ontwikkelen goed mogelijk kunnen worden, waneer weet ik niet, maar alles in ST is rieel in overweging genomen om het dicht bij toekomst realiteit te brengen.

Verwijderd

Of een systeem dat alles wat je moet leren al voor programmeert bij geboorte. Zodat kinderen tot hun 18e kunnen doen wat ze willen.
Goed id want die examens zijn nergens goed voor. Ma als we nu eens robotten maken die AL het werk op de wereld kunnen. Dan kunnen wij lekker relaxen en die robotjes ma werke. En als ze kapot zijn maken ze zichzelf. (Maar ze kunnen natuurlijk niet slecht worden, anders krijg je van die moord machines als screamers :) )

Verwijderd

kijk A.I. :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 18:39 schreef 7h3-80rg het volgende:
kijk A.I. :)
k, ma AI is nog nie in staat een beetje veel werk op zich te nemen, laat staan AL het werk :)

Verwijderd

- Dual Agp mobo's
- cd/dvd jukebox ofzo
- een soda-apparaat ( dan hoef je niet naar de koelkast te lopen )
- een tril/force stoel ???? net zoals in die simulators
Bestaan allemaal al.... behalve over die Dual Agp mobo's zit ik te twijfelen..... >:)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 18:38 schreef Mr_snowflake het volgende:

[..]

Goed id want die examens zijn nergens goed voor. Ma als we nu eens robotten maken die AL het werk op de wereld kunnen. Dan kunnen wij lekker relaxen en die robotjes ma werke. En als ze kapot zijn maken ze zichzelf. (Maar ze kunnen natuurlijk niet slecht worden, anders krijg je van die moord machines als screamers :) )
Lachen man, dan hebben we dalijk ruzie met aliens, die EM-pulsen ons, de robots doen het niet meer en ondertussen weten wij helemaal nergens iets van dus moeten we alles weer opnieuw uitvinden :) (waarom zou je veel leren als je toch niks hoeft te doen?)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 18:37 schreef 7h3-80rg het volgende:
Hooglander, je kan met nano technology robotjes in iemand zijn systeeem brengen en vervolgens deze kanker cellen te laten verwijderen... dus geen diagnose, maar ook een behandeling.. en Star Trek is trouwens niet een Sci-fi nonsonse proggie zoals veel mensen denken.. de technologieen achter star trek zouden als we op deze manier door blijven ontwikkelen goed mogelijk kunnen worden, waneer weet ik niet, maar alles in ST is rieel in overweging genomen om het dicht bij toekomst realiteit te brengen.
Yup..... dat wist ik idd ook al jah.... maar een quantam pc lijkt mij trouwens wel vet....

Nooit meer tripmiddelen nodig >:)

Verwijderd

A.I. is film van Steven Spielberg... :P

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 19 juni 2002 18:34 schreef thaMini het volgende:
Of een systeem dat alles wat je moet leren al voor programmeert bij geboorte. Zodat kinderen tot hun 18e kunnen doen wat ze willen. En je kan zowiezo wat normen en waarden erbij programmeren
En als een persoon als Hitler (iemand die zo denkt) zoiets in handen krijgt? Leuke toekomst :{. Vind toch maar niet uit.

Ik heb zelf nog wel een realistischer idee..

Ik zit nog te wachten op een videokaart van 50-100 Euro, met goede 2D (da's in mijn ogen 1280*1024@75hz echt scherp, dat je de trappetjes kunt zien :) en 1600*1200 moet natuurlijk ook goed kunnen). Verder moet wat betreft 3D minstens het niveau van een GF1SDR gehaald worden. Verder een goede tv-out, en behoorlijk stabiele drivers. Alles van nVidia binnen deze prijsklasse valt af vanwege de 2D/tv-out, Matrox is te duur en kan de 3D eis niet bijhouden, de Radeon 7500 paste perfect in dit plaatje (ietsje over de prijs maar goed) maar ja, daar heb ik er 1 van gehad... En ik vraag me af hoe ze dat ding zo onstabiel hebben kunnen maken, er is eigenlijk geen 3D app te vinden die er wél goed op draait (verschillende drivers geprobeerd). Waarschijnlijk dus gewoon defect, maar voor mij geen R7500 meer. Mijn Viper 2 [S3 Savage 2000 *D] past hier ook aardig bij, alleen kan die niet goed overweg met mijn tv-kaart (strepen door het tv-beeld). Sja, een videokaart bouwen is moeilijk. Ik weet nog niet wat ik ga kopen, misschien maar wachten op die Savage XP. Misschien dat de overlay (voor tv) dan wel goed is...

Een vrij realistisch idee, maar vreemd genoeg bestaat zo'n kaart nog niet :(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:15
Gewoon alles beter ontwikkelen en vooral stiller sneller kleiner enz maken....

Verder natuurlijk nieuwe hardware zoals super floppy's lijken mij ook wl geinig op 1 floppy 10 gb :)

verder betere windows :(

• Mentalist
  • Laatst online: 10-08 03:46

Mentalist

[avdD]

Op woensdag 19 juni 2002 19:08 schreef djgero het volgende:
Gewoon alles beter ontwikkelen en vooral stiller sneller kleiner enz maken....

Verder natuurlijk nieuwe hardware zoals super floppy's lijken mij ook wl geinig op 1 floppy 10 gb :)

verder betere windows :(
Wat moet je met 10 GB op een floppy?
Iets simpels waar pakweg 50 MB op past lijkt me wel handig, bij gebrek aan een netwerk (komt nog) sleep ik zo af en toe een oude hd door het huis om wat data over te brengen die niet op een flop past. Ik weet het, pendrives (ofzo, spul op je USB in ieder geval). Die waren wel achterlijk duur...

* Mentalist gaat eens opzoeken of die krengen al in prijs gedaalt zijn zo onderhand

edit:
Die krengen zijn nog steeds duur :(

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

een on uitputbare accu die nooit op raakt zonder atoom

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

Oppompbare HD :7 Elke cm dat ie grote word is 1 GIG :) Ik maak er dan een van 20000 CM :)

http://flickr.com/photos/itommy/

Verwijderd

Een soort spul, dat (buigzaam, gietzaam) dat van vorm kan veranderen; hoe meer je ervan hebt hoe sneller je pc is. Je douwt er gewoon eeen cd in (vormt zelf een opening) en hij leest em, zo kan hij elke vorm van dataopslag aan. Bovendien kun je het ook nog al scherm gebruiken, door een soort kader te maken, hoe meer je hebt hoe groter je scherm. Als je diepte in je kader maakt krijg je een 3d-scherm :D
En dan 50€ voor 1m³

• MaTTeRs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-06 05:19
Mij lijkt standaard een ramdrive op je mobo waar je besturings systeem op draait, en die dus ook blijft bestaan ook als ie geen stroom ontvangt.
En hardware dat je PC nooit meer laat crashen, dat dus altijd goed met elkaar samen werkt.

• Consiglieri
  • Laatst online: 05-10-2025
AI RISC implementatie in desktop procs.

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:49

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Je "geest" in digitale vorm door het internet te kunnen laten circuleren over de hele wereld. Vervolgens kun je dus via robots die jouw digitale geest dragen overal op aarde zijn....of nog verder dan dat.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

• Tweaker.nu
  • Laatst online: 13-08 12:57

Tweaker.nu

we all float down here

laten ze die FUFME maar eens echt maken :9

yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today....

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Iets wat de muis en toetsenbord vervangt zonder dat het gebruik van de computer er moeilijker op wordt ivm RSI.

Overdag ben ik voor mijn werk eigenlijk al de hele tijd aan het pc'en (typen en muizen). 's Avonds heb ik dan best last van mijn hand (beginnende RSI :? :().
Dat spraakherkenning zie ik niet zo zitten en is toch ook min of meer bedoeld voor tekstverwerking?

Maar ik heb echt geen idee hoe iets dergelijks gerealiseerd moet worden. Je kunt al wel de muis bewegen door ergens heen te kijken, maar dan kun je nog steeds niet typen.
En hoe moet je dan gamen? :P

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

Verwijderd

mamaplank met alles onboard en dat je zo even je GPU kan vervangen ed dat niet alles zo zit gesoldeerd >:)

En dat alle cpu/gputjes op 1 socket kunnen :)
dat je geen verschillende sockets meer heb voor je cpu
en ook niet voor je GPU

Verwijderd

Een pc die niet meer op stroom loopt maar op licht kan ook niet meer heet lopen.

• Consiglieri
Op woensdag 19 juni 2002 23:10 schreef rene43 het volgende:
Een pc die niet meer op stroom loopt maar op licht kan ook niet meer heet lopen.
Hoe zie je dat voor je?

Verwijderd

Virtual Reality pakken voor 2 euro per stuk....net echt!

• Consiglieri
En wat is nu de rode draad in deze thread?

• Lezzz
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Een deflector shield voor je auto, dat voorkomt pas ongelukken!

Sorry, toch teveel Star Trek...

A pc is like a work of art; it's never finished

• digilb
Op donderdag 20 juni 2002 01:56 schreef D-Loc het volgende:
En wat is nu de rode draad in deze thread?
Tja, ik zie zelf de volgende items steeds terugkomen:
- moederbord en videokaart worden veel flexibeler opgebouwd: de vorm (vooral het idee van een kubus-mobo dat tevens kast is vind ik goed!) en de aansluitingen (één standaard voor CPU-socket en GPU-socket; meerdere AGP-sloten) zijn leuk
- geheugen & OS: je Windows op non-volatile RAM (bijvoorbeeld het BIOS of een extra EEPROM of RAMdrive) zodat booten niet meer hoeft (en ook niet meer kan?)
- zintuigen: geurmachines, beeldprojectie en Virtual Reality
- Star Trek voor één euro

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:20

YellowCube

Wait...what?

Op woensdag 19 juni 2002 19:51 schreef Reino het volgende:
Een soort spul, dat (buigzaam, gietzaam) dat van vorm kan veranderen; hoe meer je ervan hebt hoe sneller je pc is. Je douwt er gewoon eeen cd in (vormt zelf een opening) en hij leest em, zo kan hij elke vorm van dataopslag aan. Bovendien kun je het ook nog al scherm gebruiken, door een soort kader te maken, hoe meer je hebt hoe groter je scherm. Als je diepte in je kader maakt krijg je een 3d-scherm :D
En dan 50€ voor 1m³
~Applaus~

Materialen die bij kamer-temperatuur al supergeleidend zijn (incidenteel al wel aangetoond)...kun je een hoop leuke dingen mee doen

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat is het nut van kubusvormige mobo's ?
dat kan toch veel beter in elkaar gezet worden.
En iedereen die alles in een wil moet wel even nadenken dat upgraden of vervangen van defecte onderdelen heel moeilijk en duur gaat worden.

Verder is een idee van een gelijksoortig GPU als CPU socket ook niet echt reeel en zelfs een beetje dom.
Een CPU is iets heel anders dan een GPU en om de max capaciteit van zo'n ding te kunnen benutten is het toch makkelijk als er sockets bestaan die aangepast zijn op de processing unit die erop komt te zitten. Anders krijgen we dat cpus en gpus nagenoeg hetzelfde zijn met als gevolg dat we deze noooit tot de max kunnen benutten.

• Juicy
  • Laatst online: 18:24
Op woensdag 19 juni 2002 16:39 schreef digilb het volgende:
Dit bestaat dus al vrij lang ... Zoek maar eens een keer goed.

-

• digilb
Op donderdag 20 juni 2002 12:48 schreef Juicy het volgende:

[..]

Dit bestaat dus al vrij lang ... Zoek maar eens een keer goed.
Toch heb ik ondanks lang zoeken niks kunnen vinden. Ja, behalve dan die uitbreidingsset voor de Siemens Gigaset maar daar heb ik niks aan met mijn Philips DECT-basisstation...

Heb jij geen productnaam en/of URL'tje voor mij om me op weg te helpen?
Pagina: 1