Toon posts:

k6-2 + winME

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb veel problemen met mijn k6-2 500 onder winME NL en dat is eigenlijk dat hij regelmatig tijdens het surfen even niks doet (1 a 2 sec. en dan weer verder gaat)...er is geen schijfactiviteit en de muis/toetsenbord werkt ook niet, maar banners lopen wel dus het is niet zo dat ie vast loopt ofzo

iemand enig idee?

config:
Gigabyte 5AX ATX
AMD K6-2 500
128mb pc 100 geheugen
30,9gb 5400tpm Samsung schijfje
Diamond Fusion (voodoo banshee 16mb)
A-OPen 32x
Yamaha 8x4x24scsi
Intio UW-Scsi kaart
Soundblaster 32 AWE (isa)
Realtek netwerkkaart
bigtower 235watt

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND????

snik snik

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ik heb daar ook af en toe last van, maar dan nog in win 98

ik zelf weet hier ook geen oplossing voor, maar als het bij mij te lang duurt beuk ik gewoon op ctrl-alt-del

Verwijderd

Bij ons staat de K6-2/500 als internetserver en wij hadden daar amper problemen mee met WinME...
We hebben alleen Win98 er weer opgezet omdat er geen WinME drivers waren voor de kabelmodemversneller. :(

Het hoeft dus niet altijd zo te zijn met WinME/K6-2 combo, het kan ook aan andere hardware liggen.

Verwijderd

Topicstarter
misschien refferance drivers van 3dfx? ik heb de win95/98 geinstalleert omdat er geen winME banshee drivers waren

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

misschien
probeer reference drivers te vinden

Verwijderd

Topicstarter
ja die heb ik dus maar op 3dfx staan de ME drivers er niet :(

Verwijderd

Zet dma eens uit.

Was bij mij de oplossing.

Verwijderd

Kabelmodem versneller ???

kun je mijn er wat meer over vertellen
chaos666 ? urls ,proggies enzv..

thanx

Verwijderd

OC-billy:
Het is een 3Com VSP kabelmodemversneller en kost FL. 299,- (verkrijgbaar in ISA en PCI)
Wij moesten dit dingetje aanschaffen bij ons internet+ abonnement bij Kabelfoon, om gebruik te kunnen maken van breedband internet.

Ik weet niet of het bij andere kabelmodems ook werkt.
Op dit moment is er een nieuwe versie bij 3Com... "de Cable Modem TMI"

zie: http://www.3com.com/homeoffice/products/cable_tmi.html

Verwijderd

heb met winME uk precies hetzelfde met zelfde 5AX en k62/400. Win98 freezed bij mij zelfs constant.

Beste oplossing is Win2000 pro installeren. Werkt beste. Geen wachttijden meer

Verwijderd

Heb heel ff Windows ME gehad op mijn K6-2, maar volgens mij liep alles goed... tenminste het blijft ME :)
Het komt er ook niet meer op bij mij... Voor mij nu alleen nog maar Windows 98/2000/XP! Dit zal later wel alleen XP worden denk :)

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:23

-ET-

Phone Home

Ik heb ook een K6 2 500 draaien met Winme en ik heb nergens last van. Zelfs geen crashes, maar ja d'r word alleen op geinternet

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Op zondag 08 oktober 2000 14:00 schreef Mikael het volgende:
Ik heb veel problemen met mijn k6-2 500 onder winME NL en dat is eigenlijk dat hij regelmatig tijdens het surfen even niks doet (1 a 2 sec. en dan weer verder gaat)...er is geen schijfactiviteit en de muis/toetsenbord werkt ook niet, maar banners lopen wel dus het is niet zo dat ie vast loopt ofzo

iemand enig idee?

config:
Gigabyte 5AX ATX
AMD K6-2 500
128mb pc 100 geheugen
30,9gb 5400tpm Samsung schijfje
Diamond Fusion (voodoo banshee 16mb)
A-OPen 32x
Yamaha 8x4x24scsi
Intio UW-Scsi kaart
Soundblaster 32 AWE (isa)
Realtek netwerkkaart
bigtower 235watt
ik heb ook een k6-2-500, met epox bordje, maar ik heb problemen met het installeren van win98, ik krijg het er niet, op dat was bij mij het probleem, ik heb nu ME, maar daar had ik ook problemen, en die waren bij mij opgelost, door IE5.5 of hoger te installeren.....

• DSK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 09:29

DSK

boeiend...

Dat hangen is volgens mij een beetje eigen aan de K6sjes heb er namelijk ook last vcan gehad :r en je hebt gelijk, met Win2000pro wast opgelost

Blog (Linux-related)

Pagina: 1