Op woensdag 19 juni 2002 16:43 schreef RobbertC het volgende:
[..]Tja, goedkoop (=Namezero) blijkt weer eens duurkoop te zijn...
Onzin, als je niet weet waar je het over hebt .. zeg dan niets.
Ik heb EXCACT hetzelfde probleem gehad met mijn domain vorige week.
Wat bleek, namezero heeft een gedeelte van de services bij NetSol/Verisign ondergebracht.
Het lijkt erg sterk op wat er bij mij is gebeurd.
Op dit moment sta je nog wel in de WHOIS database, maar ik vrees het ergste voor je.
Wat was er loos, VeriSign had een foutje in hun software. Hierdoor dachten ze dat het domain expired was en hebben ze deze KEIHARD verwijderd.
1 telefoontje met een aardige knakker van namezero en het probleem was verholpen.
Ik kan hier al geen nslookup meer doen op je domain , dus als ik jou was zou ik ze snel bellen.
Vanaf een uurtje of 18.30 (onze tijd) zijn ze telefonisch bereikbaar.
Op vrijdag 14 juni 2002 18:34 schreef Koffie het volgende:
WOEI WOEI WOEI
Eindelijk namezero aan de lijn gekregen net

Ik had een hele vriendelijke USA meneer aan de lijn.
Ondanks mij zeer slechte LTS Zwakstroom engels begreep hij mij.
Hij ging het right away uitzoeken.
Wat bleek, mijn registratie loopt nog ergens tot 2004, echter omdat NameZero de uiteindelijk betaling doet, is dat niet de exp. datum die je met Whois ziet.
De knurften van Verisign haaden niet in de gaten dat mijn domain minimaal tot 2004 geregged was, en waren zo vriendelijk om mijn domain te deleten
Mijn probleem had dus eigenlijk niets te maken met die DNS settings, en berust op puur toeval.
De calldesk meneer heeft mij beloofd dat hij er meteen hoogstpersoonlijk achteraan gaat.
Het eerste wat ze doen is handmatig meteen mijn domain terug pakken.
Daarna zet hij met de hand meteen de 2 nameservers van ZoneEdit op mijn domain voor me.
Uiteraard kan zo'n DNS setiing 75 uur duren, dus in whorst case zijn ze mijn NameZero redirect de komende paar uur.
Je kan zeggen wat je wilt over die amerikanen, maar ze hadden alle tijd en begrip voor mijn klungelige houterig engelse spelling van domain namen
<H1>Driewerf Woei </H1>
Telefoon nummer: 00 1 888 549 3252
Suc6
(dit is dus een quote van mij uit een ander draadje waar ik dit prtobleem aankaarte)