Welke muis houd het lekkerst vast......

Pagina: 1
Acties:

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 17:32
Ik heb nu een Logitech cordless desktop pro (http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/2721) Ik wil nu een Logitech cordless desktop optical waarbij deze muis zit: http://www.logitech.com/cf/products/productoverview.cfm/105

Buiten dat de laatste natuurlijk een mooie set is :P is het niet onbelangrijk hoe prettig dat de muis in de hand ligt.
Daar ik hem via internet wil bestellen, en niet zo'n zin heb om kilometers te gaan rijden om ff een paar muizen te gaan voelen, vraag ik of er mensen zijn die met beide muizen hebben gewerkt.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:13
Op woensdag 19 juni 2002 16:25 schreef vweereld het volgende:
Daar ik hem via internet wil bestellen, en niet zo'n zin heb om kilometers te gaan rijden om ff een paar muizen te gaan voelen, vraag ik of er mensen zijn die met beide muizen hebben gewerkt.
Mjah, ik denk toch dat zelf voelen de beste optie is.. Wat de ene goed vind, is voor een ander juist bagger slecht..

Maargoed, da's mijn mening..

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als ik op de link klik dan kom ik op de hoofdpage van logitech.
Pak anders de plaatjes van de muizen.

Zelf heb ik ook de Logitech cordless desktop pro en ben er erg tevreden over. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Verwijderd

Die muis bij de desktop optical houdt erg lekker vast, alleen de duimknop zit veels te laag. Hierdoor moet je je muis optillen om hem lekker in te kunnen drukken :?

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 20:16

Memendo

V4-power/Team BSD

blijft iets persoonlijks. Kun je niet gewoon ff bij een winkel in de buurt ff proberen. Iedereen zal nu toch zijn persoonlijke mening geven en daar heb je niets aan.

Verwijderd

Gewoon naar een computershop in je buurt gaan die heeft meestal wel een aantal modellen staan om ff te voelen. :P

BTW die cordless desktop optical set heb ik zelf ook, je moet ff wennen dat ie een iets korter 'kontje' heeft maar voor de rest is het een heerlijk muisje. (en setje :Y))

Verwijderd

http://www.logitech.com/cf/products/keyboards.cfm

de muis van de optical vind ik zelf ook heel erg flex, die is in ieder geval beter dan die van de pro (dit is natuurlijk wel mijn mening en ik heb niet de zelfde hand als alle tweakers)

Verwijderd

Hmm.. ik zou bij de Desktop Pro blijven. (Heb ik ook :D)
Deze loopt lekker rechts naar beneden af en ligt daardoor ideaal in de hand. De muis bij de optical set is veel horizontaler. En aangezien de natuurlijke positie van je hand verticaal is voelt een muis dus lekkerder aan als het vlak waar je je hand op legt verticaler is.

Verder blijft het ook uiteraard persoonlijke voorkeur.
Maar ik ga voor de Pro! (Dan maar twee keer per week die #@*!-wieltjes schoonmaken ;))

• Vodgen
Ik heb nu ook een berg oplaadbare AAA batterijen voor mijn pro versie. Zie ik in de specificaties dat de muis bij de optical set AA batterijen heeft. klopt dit? Kan ik weer een berg AA's gaan kopen :(

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:31 schreef vweereld het volgende:
Ik heb nu ook een berg oplaadbare AAA batterijen voor mijn pro versie. Zie ik in de specificaties dat de muis bij de optical set AA batterijen heeft. klopt dit? Kan ik weer een berg AA's gaan kopen :(
Ah.. je hebt het zelf al ge-edit.. :+

• Vodgen
Op woensdag 19 juni 2002 16:34 schreef MathijsvW het volgende:

[..]

Ah.. je hebt het zelf al ge-edit.. :+
Ja ik zat weer te :Z

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Mickey Muis :P :?

Neeeee zonder dollen :) Ik hou wel van logitechjes..cordless wheelmouse...maar ga snel een nieuwe halen dus dan zal ik die wel lekker vinden vasthouden

Default blanke hetero

Pagina: 1