[O2] Eindelijk kan het! Eindelijk! :) Belbundel up

Pagina: 1
Acties:

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:55

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Mensen, na bijna 2 jaar wachten zijn ze er bij O2 (lees Telfort) eindelijk in geslaagd om er voor te zorgen dat je als abbo houder je abbo omhoog!!!! kunt zetten!

Omdat vele winkeliers die al jáááááááren beloofden, maar 't technisch helemaal niet mogelijk was bij O2...

Nu is 't sinds maandag mogelijk! :)

* zwahiel heeft meteen van zijn 60 minuten 180 minuten gemaakt :)

Woei dat gaat schelen in de rekening!

Toen ik die mensen aan de lijn had, heb ik ook maar ff wat dingen uit gezocht! Misschien makkelijk voor de mede tweakers hiero! :)

• Als je je abbo omhoog zet, krijg je voorals nog geen bevestigingsbrief... En daarbij zeg ik met klem VOORALS NOG! (dus nog niet!) Waarom dat dat is, wisten ze daar ook niet, en ze zouden er achteraan gaan dat 't maar moest gebeuren!

• als je je belbundel gewijzigd hebt, treden de wijzigingen op in de volgende abbo maand, dus niet meteen!

• Het omhoogzetten van je bundel kost géén geld, of het omlaag zetten van je bundel dat wel kost weet ik niet.
Ik weet niet eens of dat wel mogelijk is...

• Als je een SMS bundel aanschaft, moet je niet denken dat je over gebleven smsjes mee neemt naar de volgende maand, dat is namelijk helaas momenteel ook niet zo... :'(
Je krijgt ook geen mededeling wanneer je door je sms bundel heen bent... :'(
• Je krijgt wel bevestiging van je afgesloten sms
bundel...

• Je sms bundel kun je momenteel maar eenmalig aanmaken, dwz dat wanneer je een bundel van 30 smsjes pakt, je niet de volgende dag kunt bellen van "ej, maak er maar 60 van". Helaas is dit dus technisch ook nog niet mogelijk... :(
Volgens O2 komt die functie in juli of augustus, misschien wel in september...

Zo,

* zwahiel heeft anderhalf uur met de peeps van O2 aan de lijn gehangen en vooral met 'n vent van contracting dubbel gelegen aan de telefoon, die vent was wel 1337 !! :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Handig... van Dutchto.. ... O2

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15
Op woensdag 19 juni 2002 16:17 schreef zwahiel het volgende:
Mensen, na bijna 2 jaar wachten zijn ze er bij O2 (lees Telfort) eindelijk in geslaagd om er voor te zorgen dat je als abbo houder je abbo omhoog!!!! kunt zetten!
[..]
Dat trucje heb ik al een aantal keer gedaan....

na 1 jaar... abbocontract gestopt... nieuw abbo genomen met 360... weer een jaar later.... abbocontract gestopt.... nieuw abbo genomen 360 met sms-bundel...

En iedere keer werd mijn "oude" telefoonnummer omgezet op het nieuwe abbonement ;)

(en telkens een nieuwe telefoon... heb nu de Nokia 6310i :9~ )

My weblog

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 16:27 schreef capedro het volgende:

[..]

na 1 jaar... abbocontract gestopt... nieuw abbo genomen met 360... weer een jaar later.... abbocontract gestopt.... nieuw abbo genomen 360 met sms-bundel...

En iedere keer werd mijn "oude" telefoonnummer omgezet op het nieuwe abbonement ;)

* zwahiel had een 2 jarig abbo, loopt af in september, dus...

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• capedro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-05 09:15
Op woensdag 19 juni 2002 16:33 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Dat is dan kl... vervelend ;)

My weblog

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

KreKkeR241

11101001010

Op woensdag 19 juni 2002 16:33 schreef zwahiel het volgende:

[..]

2 jarig abo suck ook. Nooit nemen.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 16:56 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

2 jarig abo suck ook. Nooit nemen.
valt wel mee hoor, ik zit nu wel zonder aangepaste prijzen te bellen... Dat was wel leuk!

SMS prijzen zijn veel duurder geworden, maar ik gebruikte nog steeds de prijzen van 2 jaar geleden, stond in contract dat deze in 2 jaar niet konden stijgen... :) 8-)

• _Richie_
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 16:58 schreef zwahiel het volgende:

[..]

valt wel mee hoor, ik zit nu wel zonder aangepaste prijzen te bellen... Dat was wel leuk!

SMS prijzen zijn veel duurder geworden, maar ik gebruikte nog steeds de prijzen van 2 jaar geleden, stond in contract dat deze in 2 jaar niet konden stijgen... :) 8-)
Dat is wel relaxt, maar als je na 1 jaar je abonnement niet opzegt en je abonnement gewoon laat doorlopen kun je ook profiteren van de oude prijzen. Ok ok je mist dan wel de extra korting die je op je toetsel kreeg maar toch...

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 17:01 schreef _Richie_ het volgende:

[..]

Dat is wel relaxt, maar als je na 1 jaar je abonnement niet opzegt en je abonnement gewoon laat doorlopen kun je ook profiteren van de oude prijzen. Ok ok je mist dan wel de extra korting die je op je toetsel kreeg maar toch...
voor die extra korting deed ik 't ook !:)

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11-08 07:47
ik neem nu ook een 2 jarig abo omdat ik een carkit gekocht heb die echt wel 2 jaar mee moet gaan. dus dan heeft een 2 jarig abo best zin

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Op woensdag 19 juni 2002 16:27 schreef capedro het volgende:

[..]

Kan dat ook bij dezelfde provider dan? Ik dacht dat dat alleen mogelijk was wanneer je van provider switcht!

Succes is een keuze

Verwijderd

O2 is de nieuwe naam voor Telfort....
Nee dank je ,nooit van mijn leven dat ik daarmee in zee ga!
:r
See what you can do......No O2!!!! >:)

Verwijderd

Ik heb bijna 2 weken geleden een nieuw abbo besteld bij O2, maar het wil nog niet echt opschieten met die lui. Als je op een levertijd vraagt zeggen ze dat het pas behandeld word als het geld via bibit binnen is, maar dan moeten ze het er wel afhalen!! :(
Emailen heeft ook geen zin meer naar die gasten, want ze antwoorden nu op elke vraag en/of klacht precies hetzelfde.
Het was een stuk goedkoper om het allemaal via internet te regelen, maar ik moet zeggen dat ik er goed spijt van heb en dat ik iedereen afraad om dit via de shop site van O2 te doen. Of je moet natuurlijk een eeuwigheid de tijd hebben :Z

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 10:06 schreef xanderk het volgende:
Ik heb bijna 2 weken geleden een nieuw abbo besteld bij O2, maar het wil nog niet echt opschieten met die lui. Als je op een levertijd vraagt zeggen ze dat het pas behandeld word als het geld via bibit binnen is, maar dan moeten ze het er wel afhalen!! :(
Emailen heeft ook geen zin meer naar die gasten, want ze antwoorden nu op elke vraag en/of klacht precies hetzelfde.
Het was een stuk goedkoper om het allemaal via internet te regelen, maar ik moet zeggen dat ik er goed spijt van heb en dat ik iedereen afraad om dit via de shop site van O2 te doen. Of je moet natuurlijk een eeuwigheid de tijd hebben :Z
Het heeft bij mij vanaf aanvraag op Internet tot telefoon aan huis 2 a 3 weken geduurd. Kan 't straks ff precies nazoeken.
Nu is 't alleen nog wachten op de simswap zodat ik m'n oude abo kan afzeggen...

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 12:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het heeft bij mij vanaf aanvraag op Internet tot telefoon aan huis 2 a 3 weken geduurd. Kan 't straks ff precies nazoeken.
Woei!

In de winkel duurde het destijds één uur en 15 minuten...
(toen moest er nog gefaxed worden!)

Tegenwoordig is dat (moest met een vriend een abbo afsluiten van O2) maar 5 tot 10 minuten, als je accu op geladen is loop je echt bellend de winkel uit als je wilt :) 8-)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:21 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik heb gelijk vor nummerbehoud een fax gestuurd en ik heb nog steeds een abbo van O2, dit zal toch wel automatisch omgezet worden? Of moet ik alsnog het oude abbo opzeggen?

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 13:16 schreef xanderk het volgende:

[..]

Ik heb gelijk vor nummerbehoud een fax gestuurd en ik heb nog steeds een abbo van O2, dit zal toch wel automatisch omgezet worden? Of moet ik alsnog het oude abbo opzeggen?
lol, ik neem aan dat je die versie van de site hebt uitgeprint en opgestuurd? Had ik namelijk ook gedaan :)

Ik heb 'm eergister weer thuis gestuurd gekregen. Scheen niet volledig te zijn ingevuld. Je kan het namelijk pas opsturen als je jouw nieuw telefoontje + simkaart hebt ontvangen, dit ivm het simkaartnr. op de nieuwe simkaart. Dat hebben ze geloof ik nodig.

Gaat het bij jou toevallig misschien ook om twee O2 abo's waarvan je jouw oude nummer wil overzetten op je nieuwe abo?
Als dat namelijk het geval is hoef je (hoorde ik later) helemaal geen nummerbehoud aan te vragen.
Wat je dan moet doen (schijnt ook wat sneller te gaan) is sim-swap. Moet je even naar de O2 helpdesk bellen.

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 14:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

lol, ik neem aan dat je die versie van de site hebt uitgeprint en opgestuurd? Had ik namelijk ook gedaan :)

Ik heb 'm eergister weer thuis gestuurd gekregen. Scheen niet volledig te zijn ingevuld. Je kan het namelijk pas opsturen als je jouw nieuw telefoontje + simkaart hebt ontvangen, dit ivm het simkaartnr. op de nieuwe simkaart. Dat hebben ze geloof ik nodig.

Gaat het bij jou toevallig misschien ook om twee O2 abo's waarvan je jouw oude nummer wil overzetten op je nieuwe abo?
Als dat namelijk het geval is hoef je (hoorde ik later) helemaal geen nummerbehoud aan te vragen.
Wat je dan moet doen (schijnt ook wat sneller te gaan) is sim-swap. Moet je even naar de O2 helpdesk bellen.
mutsen :P

Jullie gaan die doc's toch niet opsturen hé! :?

Die moet je FAXEN!
Dat zeiden ze mij toen ik een nieuwe simkaart aanvroeg en me nummer wilde behouden...

Ik zal strax thuis ff kijken welke gegevens er allemaal mee moesten en wat dat faxnummer dan wel niet is...
Post ik wel 8-)

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 14:02 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik betreft bij mij inderdaad 2 abbo's van O2, maar ze hadden mij verteld dat ik dat formulier in moest vullen en faxen. Simswap heb ik nergens wat van gezien of gehoord.
Tevens vind ik het echt raar dat je die telefoon die je wilt (in mijn geval t68i) niet kan krijgen bij een abbo verlenging of uitbreiding. |:(

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op donderdag 20 juni 2002 14:12 schreef zwahiel het volgende:

[..]

mutsen :P

Jullie gaan die doc's toch niet opsturen hé! :?

Die moet je FAXEN!
Dat zeiden ze mij toen ik een nieuwe simkaart aanvroeg en me nummer wilde behouden...
Faxnr is 0800-2288028 :)

Bij mij zat 't zo, ik kreeg eerst te maken met een helpdesk medewerker die totaal niet wist waar ze over sprak. Er vielen stiltes en als ik dan vroeg "nou?" reageerde ze met "eeeeuh". Maar goed, zij vertelde me dus na veel "nou's" van mijn kant dat ik zo'n nummerbehoud formulier moest opsturen.

Pas later kreeg ik te horen dat het ook gewoon door sim-swap kon en aangezien ik ooit bij diefstal van telefoon daar wel eens eerder mee in aanraking was gekomen had ik echt zoiets van "oooooooooooooow had dat dan meteen gezegd doos!" :)
Op donderdag 20 juni 2002 14:12 schreef xanderk het volgende:

[..]

Ik betreft bij mij inderdaad 2 abbo's van O2, maar ze hadden mij verteld dat ik dat formulier in moest vullen en faxen. Simswap heb ik nergens wat van gezien of gehoord.
Tevens vind ik het echt raar dat je die telefoon die je wilt (in mijn geval t68i) niet kan krijgen bij een abbo verlenging of uitbreiding. |:(
LOL, en wederom had ik EXACT hetzelfde!
Ik wilde m'n abo verlegen, vroeg die gegevens aan over hun aanbieding voor contract-verlenging. Toen ik die na 2x bellen en anderhalve week thuisgestuurd kreeg had ik echt zoiets van "heb ik daar nou op zitten wachten?!".

Zooi Siemens telefoontjes, paar Nokia's en de Samsung A300. En ik wilde de T68i die ik voor zo'n mooie prijs had gezien op hun site :)
Toen besloot ik maar een nieuw abonnement te nemen via de site en toevallig hadden ze net die dag een nieuw telefoontje erop, namelijk de T100 en toen besloot ik uiteindelijk die te kopen :)

Overigens werkt de o2 Internetshop nou nog redelijk als aparte organisatie schijnt. Is namelijk voormalig genie.nl.
Deze mensen zijn NIET per telefoon bereikbaar en op een reply op een email heb ik volgens mij langer dan een week gewacht.
Pagina: 1