PCI ADSL modem; Is het wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 16:47

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Topicstarter
Ik ben van plan op korte termijn (eindelijk!!) een adsl aansluiting te nemen, het wordt nu een beetje duur via een gewoon telefoonlijntje. Nu kom ik in de pricewatch pci adsl modems tegen. Die zijn lekker betaalbaar, maar mijn vraag is of ik er ook wel iets aan heb. Als je voor 100 euro klaar kunt zijn ipv 200+ euro is dat natuurlijk lekker meegenomen.

Thankx

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Qua performance maakt het niet veel uit of je een pci of een externe modem neemt. Het voordeel van de externe modem is dat je hem makkelijker in het netwerk hangt en dat je ledjes erop hebt zitten zodat je daadwerkelijk kunt zien wat er gebeurt (dus niet op software). bij 1 client kun je net zo goed een interne nemen (indien je beschikt over voldoende pci-sloten, en de kennis om er mee om te gaan, maar dat is duidelijk.) Ik zou zelf een externe nemen, maar dat hangt van het budget af.

iRacing Profiel

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ligt eraan welke.

Je moet namelijk ook kijken of hij compatible is met je adsl provider.

Dit is een aantal maal langs geweest hier op got, dus dan zou ik in 1 van die topics kijken.

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-07 16:47

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Topicstarter
Het budget zit wel in de portemonnee, maar ik blijf een hollander die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten. >:) En een pci modem scheelt al snel een etentje met mijn vriendin. Als het niets uitmaakt wat betreft de verbinding dan is de keuze snel gemaakt.

Ik heb al geprobeerd te zoeken, maar kon nog niets relevants vinden.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-06 11:47

bolke

Klikt nu met een Canon R

Op woensdag 19 juni 2002 16:28 schreef [Airwolf] het volgende:
Ligt eraan welke.

Je moet namelijk ook kijken of hij compatible is met je adsl provider.

Dit is een aantal maal langs geweest hier op got, dus dan zou ik in 1 van die topics kijken.
Moet je eens gaan zoeken naar "ADSL modem" :)
Of naar "ADLS modem pci"

http://www.hroling.nl

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op woensdag 19 juni 2002 16:38 schreef bolke het volgende:

[..]

Moet je eens gaan zoeken naar "ADSL modem" :)
Of naar "ADLS modem pci"
En dan quotte je mij :?

naja goed dat bedoel ik dus...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
SMC heeft die dingen ook. Schijnen erg goed te zijn http://www.smc.com

iRacing Profiel

Pagina: 1