Toon posts:

40 spd plex fikt 800/870mb niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
al op de frontpage maar nu even hier.
mijn 40 speed plex fikker verdomt het gewoon om 800 en 870meg schijfjes te fikken!
ik heb de laatste nero en de meest actuele firmware voor me fikker.
ook staat me overburn aan en nog doet ie het niet.
reaktie plextor: "tja, het gaat niet om een standaard grootte dus dat supporten we niet..." :( lekker dus... NOT! please help me out!

Verwijderd

welke mleding krijg je dan als je toch meer als 800mb wil burnen?
Dat het niet kan of dan er niet genoeg ruimte is of iets heel anders?

Ik geloof dat mijn plextor 12x het ook niet kan

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:45

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Plextor 4012TA kan tot 94:59 minuten branden. Dus 800 mb moet kunnen zonder probleem.

Zet bij je overburn ook aan tot hoeveel minuten (dus 94:59), dat helpt nogal, en zet DISC AT ONCE aan.

edit:
en alle 12speeds van plextor kunnen tot 89:59 branden mits je de nieuwe firmware hebt

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de overburn op 99 min. gezet dus dat is het prob niet.
nero zegt idd dat het medium niet genoeg ruimte heeft....
parrot ( duits bedrijf dat ook cd-r's maakt van 800/870 meg) geeft de schuld aan nero.... dat schiet dus niet op....

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:58

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> OM

Verwijderd

Topicstarter
excuses.... had op verkeerder plaats gezet.... |:(

• Octopus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-12-2004

Octopus

Woei! Poeh hé!

Op woensdag 19 juni 2002 17:04 schreef ninja-mod het volgende:
ik heb de overburn op 99 min. gezet dus dat is het prob niet.
nero zegt idd dat het medium niet genoeg ruimte heeft....
parrot ( duits bedrijf dat ook cd-r's maakt van 800/870 meg) geeft de schuld aan nero.... dat schiet dus niet op....
Gebruik je wel DiscAtOnce dan??

Hier hoort eigenlijk een leuke sig te staan...

Verwijderd

Topicstarter
ik had het bij de posting moeten zetten , stom.... |:(
maar ; ja ook disc@once staat aan ja.... ik snap er nix van want een maatje van me heeft dezelfde drive en kan het wel! net als anderen als ik jullie zo hoor.... :(

Verwijderd

Ik burn probleemloos 800MB's op de plex 40x, CD merken die ik al gebruikt heb: Philips, Maxell, TDK, Smart Buy.
870 MB heb ik nog niet getest.
Instellingen: Overburn op 99 min, Disc @ Once, Plex met de recenste firmware, recenste Nero.

Verwijderd

Topicstarter
na een schone install doet ie het nu eindelijk! heel vaag ; eerst het scherm medium is niet groot genoeg voor overburning en dan direct een venster met een soort lulverhaal met button overburn cd. en bakken maar! probleem: hij finalised 'm niet.... als ie op 100% zit dan lijkt ie heel lang te finalizen totdat ie een error geeft... :( :( :(
maar ; ik ben al weer een heel eind verder!

• TDLofCC
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02-2024
Zit die fikker aan een andere CDrom of HDD ?

Kan ook een probleem geven ... dacht ik ;)

Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.

• satcp
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 21 juni 2002 10:14 schreef ninja-mod het volgende:
probleem: hij finalised 'm niet.... als ie op 100% zit dan lijkt ie heel lang te finalizen totdat ie een error geeft...
Dat is niet zo erg. Een end fixation error en dergelijke komen wel vaker voor bij het overburnen van cd's. Er is echter niets aan de hand. De cd is perfect gebrand.
Pagina: 1