Toon posts:

Logitech deluxe acces keyboard unbind-baar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nieuwe logitech deluxe acces keyboard waar twee / (slash) knoppen op zitten, 1 op de gebruikelijke plek vlakbij de rechter shift (voor de makkelijkheid even /1) toets en 1 rechts van de linker shift toets (/2). In windows doen ze beide hetzelfde namelijk de / en met shift geloof ik deze |.

Echter in quake 3 doet deze heel wat anders namelijk: de /1 is in q3 ook / maar de /2 doet hetzelfde als mijn vierde muisknop van mijn logitech dual optical muis??? Ik hoop dat dit nog te snappen is, maar de /1 kan ik dus gewoon in mijn quake config binden als bijvoorbeeld +speed (snel of langzaam lopen), maar de /2 doet dus alleen hetgene waar mijn 4de muisbutton aan is gebonden. Aangezien ik beide nodig heb zoek ik dus een oplossing. Ik heb de nieuwste versie van Mouseware en Itouch, iemand nog ideeen??? alvast bedankt....

BTW de 4de muisknop op mijn dual herkent q3 als 0X00.

Verwijderd

Ik heb op mijn logitech keyboard juist 2 van deze: \

maar wel vaag dat hij in quake het niet doet
heb je misschien die vage mouseware geinstaleert, die verziekte mijn keyboard ook helemaal in spellen samen met de muis trouwens

Verwijderd

Topicstarter
ehh volgens mij heb je gelijk en is het idd \ maar misschien wel geinig om het zonder mouseware te proberen maar kan je dan ook die 4de button op mijn dual gebruiken?

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 16:58 schreef Jappiejoo het volgende:
ehh volgens mij heb je gelijk en is het idd \ maar misschien wel geinig om het zonder mouseware te proberen maar kan je dan ook die 4de button op mijn dual gebruiken?
of je die nog kan gebruiken zul je ven moeten testen, ik heb die meuk er gelijkw eer afgegooit toen mijn spellen niet meer goed werkte

Verwijderd

Topicstarter
heb alles ge-uninstalled dus mouseware en itouch maar hij blijft die tweede "\ |" toets aan de v4de knop van de muis toewijzen... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet er nog een oplossing...het is heel eerug vervelend om in q3 een toets te hebben die nix doet terwijl ik alle toetsen daarom heen gebruik...

Verwijderd

Topicstarter
hmm nog steeds het probleem en nog steeds geen oplossing :'( wie kan me helpuh?
Pagina: 1