Ik heb een tijdje geleden een comp gekocht bij informatique ( moest .. pc prive
) maar goed aleen maar probs. ( zie specs = game sys ) BIJV : 512 dimm doet het niet in me EPOX 8k3a+ en met me 256 mb en de 512 er in doet hij het wel aleen crast vaak, en nog veel meer probs dus die computer moet terug voor veranging van MOBO + MEM + GF 4 TI + KEYBOARD dus ik zete de orginele cooler er op ( ze lever geen computers zonder coolers
nja ik heb er een zalman CU-5100CU op gezet
heerlijk stil
)
Maar nadat ik de Dragon orb er op had gezet ( computer bleef vaak hangen tijdens boot
of kwam niet voorbij post .. 60/70 % max ) maar nou starte ik hem op hij poste gewoon goed en wat zie ik schijf lees fout Pres CTRL ALT DEL om het nog 1x teprobeeren ik wel 7x gedaan en toen kwam ik in windows ( normaal craste hij bij de 1e boot maar nu niet
leuk d8 ik
) dus ik reboot en weer schijf lees fout dus ik de ATA 133 kabel van me raid setup verwiseld ( dus DISK 1 op POORT 2 en andersom ) en hij boote weer maar na 1x ging het weer mis
Nu zit ik al 2 dagen tecomputeren zonder probleemen ( ja zonder die 512 mb
en met DAT #%@#@%# KWELLO ) maar is dit een teken dat me HDD's kapot gaan of ligt het toch aan het mobo ? ( mobo ging steeds vreemder doen want ik heb een beta 2428 bios voor me EPOX 8k3a+ maar eerst deed hij het goed maar nu dus niet meer ... nja die laatse 2 dagen op eens wel goed
)
DUS : Is me comp gewoon verot of me HDD's ? ( zijn 2 maxtor D740 6l 40 GIG modelen
)
Maar nadat ik de Dragon orb er op had gezet ( computer bleef vaak hangen tijdens boot
Nu zit ik al 2 dagen tecomputeren zonder probleemen ( ja zonder die 512 mb
DUS : Is me comp gewoon verot of me HDD's ? ( zijn 2 maxtor D740 6l 40 GIG modelen