Verwijderd

Topicstarter
Jaah, weer een nokia 8210 met problemen.. :(

Ik heb dus nu al geruime tijd mn 8210, maar sinds kort heb ik bijna geen verbinding meer met het netwerk. Dat wil dus zeggen dat als ik hem aanzet 2 seconden netwerkverbinding heb en dat hij daarna gewoon wegvalt.

Ik drukken op het hoekje waar de antenne zit, af en toe helpt dit wel..Heb hem ook al een keer compleet losgehad, schoongemaakt en dergelijke, maar na een paar uur gaat hij het weer doen. Weet iemand hier een oplossing voor? Want ik heb weinig zin om alweer een nieuwe te kopen :(

Btw, displayproblemen e.d. heb ik nog niet geahd :) Het pinnetje van de antenne maakt GOED contact met de printplaat.

edit:

In de search heb ik niets kunnen vinden wat hiermee te maken heeft.

Verwijderd

misschien eens een andere antenne proberen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 15:53 schreef kaasie het volgende:
misschien eens een andere antenne proberen?
Die zit intern en hij zit vastgesmolten met stukjes plastic. Ik wil gewoon weten wat er is, niet dat hij het dadelijk met een andere antenne nog niet doet :(

Verwijderd

Ik heb precies t zelfde gehad, ik had een stukje karton onder de printplaat gedaan en dat hielp een tijdje. verschillende mensen hebben er naar gekeken maar uiteindelijk toch maar naar de Nokia store gegaan. Daar kreeg ik naar 8 weken wachten een nieuwe.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 17:45 schreef marcelleander het volgende:
Ik heb precies t zelfde gehad, ik had een stukje karton onder de printplaat gedaan en dat hielp een tijdje. verschillende mensen hebben er naar gekeken maar uiteindelijk toch maar naar de Nokia store gegaan. Daar kreeg ik naar 8 weken wachten een nieuwe.
Had je met of zonder garantie?

Verwijderd

ik heb eens ergens gelezen dat die problemen er zijn omdat een chippie niet goed op de print zit. met heteluchtstation vastmaken en het zou normaal opgelost moeten zijn. of het kan natuurlijk ook aan de antenne zelf liggen.

Verwijderd

Topicstarter
Okeeh dit zal het zijn, want af en toe als ik op het chippie duw dan werkt hij weer. Erg bedankt, wil iemand em kopen, owneeh da mag hier nie :+ Sorry! :P Kga voor een 3410

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-02 12:39
sorry voor de schop, maar heb zelfde probleem... gsm kreeg ineens geen bereik meer... koperen pinnetje aangeduwd, werkt niet. nokia store nieuwe antenne erin... nu heb ik wel weer bereik maar valt af en toe spontaan weg en is dan ineens terug of pas na aan/uitzetten
ik heb geen zin om hem weer in te laten nemen, want dan sturen ze hem op naar finland en kost het me minimaal €40 aan verzendkosten. dat is ie mij niet meer waard.
nu hoor ik jullie allemaal over chipjes op printplaat en karton, maar welke bedoelen jullie? hier een lay out van de printplaat. http://www.gsmlinks.nl/pics/8210schema.jpg

ik hoop dat jullie me kunnen helpen om hem nog een half jaar te laten werken
Pagina: 1