Toon posts:

Geen First initialize display

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
er woord gezegt dat je hier in de First initialize display deze van pci op agp moet zetten. het rare is dat ik deze functie niet heb ik mijn nieuwe AMD. hoe kan ik dan de opstartvolgorde goed krijgen. of hoe krijg ik dan mij geforce4 aan de praat. mijn tnt2 riva die ik er in heb gezet is dominant over de geforce4. het is zelfs zo dat deze niet eens starten kan. dit terwijl er geen irq confict is.

wie helpt me hoe zet ik dit goed

Verwijderd

Moet je vooral niet zeggen wat voor moederbord je hebt...

Verwijderd

Topicstarter
kan je me daar bij helpen ik kan nergens in de papieren of op de comp vinden welk moederbord ik heb

• Stefano
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-08 19:52

Stefano

Ondertitel Not Found

Kijk eens tussen de PCI sloten, daar staat vaak welk merk/type je hebt. Zo niet, de rest van het moederbord even bekijken.

Verwijderd

Topicstarter
mijn bios draaid io AMIBIOS new setup Utility Version 3.31a

Verwijderd

Topicstarter
de enige keuze die ik heb ik de bios is dat ik primairy display. alleen daar kun je kiezen tussen de verschillen soort video zoals vga en andere types

niks met pci of agp ( was dat maar zo )

Verwijderd

Topicstarter
mijn msn is waldpiek2k@hotmail.com

voor als je meer info wilt. ik denk dat dat een echte uitdaging is. de gast van norrod wist het niet. en hij heeft mijn pc inelkaar gezet.

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

WATBLIEF?
omg |:(
Ik denk dat je het beste even SiSoft Sandra kan downloaden, daar kan je die info wel vinden. Anders kan je bij het booten ook zien welk mobo je hebt.

Verwijderd

Topicstarter
oke heb mijn moederbord model gevonden

is een MSI

Model nummer 6380E

als je nog meer info nodig hebt
just ask

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Misschien wil een mod dit voor je in de topictitel zetten? Kunnen mensen met dit bord een kijkje voor je nemen in de bios.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
en wat moet ik daar voor doen om dat voor elkaar te krijgen

• Stefano

Stefano

Ondertitel Not Found

Plaats een verzoek in schop een modje om de topictitel wat te verduidelijken.
Pagina: 1