AS3 en inwerkingstijd...

Pagina: 1
Acties:

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:42
Op de AS site stond dat AS3 ongeveer 48 tot 72 uur :P nodig heeft om echt goed te gaan werken...

Is dit echt zo?

(wat ik dus eigenlijk wil is mensen die er ervaring meer hebben en eventueel temps. voor een na die 48 uur.)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 15:42 schreef Phydomir het volgende:
Op de AS site stond dat AS3 ongeveer 48 tot 72 nodig heeft om echt goed te gaan werken...

Is dit echt zo?

(wat ik dus eigenlijk wil is mensen die er ervaring meer hebben en eventueel temps. voor een na die 48 uur.)
niks van gemerkt toen ik het gebruikte er op gedaan in bouwen en aan zetten en stressen die handel

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:45
Op GoT stond wel dat het even tijd nodig heeft om te gaan werken.
Moeten al die deeltjes goed gaan staan en zo.
Het scheelt denk ik een paar graden.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Hmmm, geloof niet dat't veel scheelt hoor :)

Zelf ook paar weken geleden AS2 zitten klaaien (is bijna zelfde), maar direct na werd'ie (XP2000+@2200+) stressed 43 graden, en nu met dit redelijk warme weer zie'k m ook net op 43 graden staan 8-)

Meen dat'ie vorige week nog wel tijdje 40 werd, anyway niet echt groot verschil ;)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 15:42 schreef Phydomir het volgende:
Op de AS site stond dat AS3 ongeveer 48 tot 72 nodig heeft om echt goed te gaan werken...
48 tot 72 wat? Minuten? Seconden? Koeien? Jaren? :P

Het klopt idd dat er wat inwerk tijd is, maar je kunt je PC gewoon aan zetten als je het erop hebt gedaan want het scheelt echt niet zo heel veel (hoogstens een paar graden) Als je gewoon zorgt dat je CPU onder de 60C blijft op full load ( }:O ) is het wel goed.

Verwijderd

AS3 heeft wel ff een tijdje nodig om te wennen, maar een paar dagen???
Ik denk dat ff een paar uur benchen ook al genoeg hitte genereren om de deeltjes goed tussen de oneffenheden op je koeler en core te gaan zitten.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 20:05 schreef Erik1 het volgende:
want het scheelt echt niet zo heel veel (hoogstens een paar graden)
En dat vind je niet veel voor koelpasta?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Erik1
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 20:08 schreef thedolf het volgende:

[..]

En dat vind je niet veel voor koelpasta?
Ik zei ook hoogstens, ik weet het niet helemaal zeker natuurlijk, het zal vast wel minder zijn maar zeker niet meer. De topicstarter hoeft zich dus niet zorgen te maken dat zijn CPU doorfikt oid, je kunt de ASIII er gewoon op doen (niet te veel) en gaan computeren als je maar onder de 60C blijft. (bijv.) een Athlon kan nog wel 90C worden maar dat is natuurlijk slechter voor je CPU als die uren achtereen 90C is. :)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik moet nog eens AS3 halen.. hoeveel scheelt het met goedkope troep?

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:00
Op woensdag 19 juni 2002 23:17 schreef jeuuron het volgende:
ik moet nog eens AS3 halen.. hoeveel scheelt het met goedkope troep?
Ik heb verhalen gehoord van meer dan 10 graden, maar hangt natuurlijk veel vanaf hoe goed/slecht die goedkope troep is, en hoe'ie erop gesmeerd zit :)

Iemand bij Tyan had bv het id dat je koelpasta als een soort pritstift moest gebruiken, koelblokje dreef zowat... vond mn northbridge niet echt leuk >:)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1