Verwijderd
check dit : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13595
Ikzelf vind de alpha ook een stuk beter
Greetz
Ikzelf vind de alpha ook een stuk beter
Greetz
Op Hardocp scoort de fop38 beter dan de alpha, en hij is nog goedkoper ook.
net de fop38 gekocht......echt een beest! Mijn kast is in elk geval stof vrij nu ;-)
wel luidruchtig. maar dat is de alpha ook want ze hebben dezelfde delta fan
net de fop38 gekocht......echt een beest! Mijn kast is in elk geval stof vrij nu ;-)
wel luidruchtig. maar dat is de alpha ook want ze hebben dezelfde delta fan
Waar kan ik die sdram krijgen??
En hoe duur?
Dus beter fop 38?
Ik wilgewoon de laagste temperatuur. Geluid maakt niks uit.
En hoe duur?
Dus beter fop 38?
Ik wilgewoon de laagste temperatuur. Geluid maakt niks uit.
Verwijderd
De fop38 is geen fop32, op de fop38 zit een veel krachtigere fan, en de fop38 is naar mijn weten net zo goed als een alpha...
Verwijderd
Je kunt het geheugen over laten komen uit de USA. Gewoon bestellen via www.mushkin.com Nadat je bestelt hebt krijg je een order bevestiging en is het pakketje 4 dagen later bij je.
Het is wel prijzig, dit geheugen maar daarvoor krijg je de allerbeste kwaliteit en de hoogste snelheid.
Het is wel prijzig, dit geheugen maar daarvoor krijg je de allerbeste kwaliteit en de hoogste snelheid.
Verwijderd
De FOP38 moet je modificeren voor je hem op je duron kan gooien en tevens werd er bij HardOCP met een Alpha + sunon combinatie getest en niet met de delta HP fan.
Ik ga voor de Alpha + Delta
Ik ga voor de Alpha + Delta
Past de Alpha + Delta gewoon op Thunderbird en Abit Kt7_raid, want de chrome orb pasten niet helemaal en moest ik een paar riggels wegvijlen.
The Dude:
Dat is niet waar van dat modificeren!!!! Vroeger wel ja maar ze passen al maanden! hebben ze er bij hardocp ook keurig bij vermeld.
Dat is niet waar van dat modificeren!!!! Vroeger wel ja maar ze passen al maanden! hebben ze er bij hardocp ook keurig bij vermeld.
Wat is de levertijd van die Alpha (die dure
cooler voor een AMD TBird bij de OC-shop eigenlijk? Das die cooler van erhmm uit mijn hoofd .. iets van f119 piek ofzo ?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Levertijd is lang...als het goed is komt ie eind deze maand binnen...als er niet weer problemen zijn met de productie capaciteit...
maar daar kunnen de gasten van OC-Shop nix aan doen.
maar daar kunnen de gasten van OC-Shop nix aan doen.
Dus alpha past zonder problemen op Abit KT7-RAID. Niet zodat ik net zoals mijn mooie chrome orb de helft moet weg vijlen. =(
Precies. ze passen allebei!
Ik wilde ook eerst een alpha, maar kon hem nergens krijgen. Verder gezocht en toen las ik eigenlijk pas dat de fop38 zeker net zo goed is. En die is er wel
Enige echte verschil tussen deze twee is de prijs en leverbaarheid
Ik wilde ook eerst een alpha, maar kon hem nergens krijgen. Verder gezocht en toen las ik eigenlijk pas dat de fop38 zeker net zo goed is. En die is er wel
Enige echte verschil tussen deze twee is de prijs en leverbaarheid
Waar is die FOP38 dan te krijgen in Nederland. De Alpha weet ik. En weet trouwens iemand of dat de moeite waard is die extra anti resonantie demping er bij?
haal ze van de UK. www.overclockers.co.uk
nog een review waar de fop38 ruled
http://www.awaremag.com/hardware/socketa_5.html
(waar hebben zie die alphas dan?)
nog een review waar de fop38 ruled
http://www.awaremag.com/hardware/socketa_5.html
(waar hebben zie die alphas dan?)
n die mushkin memory zijn die hier ook in nederland te krijgen??
Verwijderd
ook www.oc-shop.nl gaat dit geheugen leveren en als het goed is vanaf vandaag(volgens hun website). Anders kun je het alleen uit de states over laten komen.
Verwijderd
fop 38 koelt marginaal net iets beter maar alpha met arctic silver minimaal net zo goed , als je bij oc-shop besteld zit de silverpasta er bij ik 2 alpha's besteld , zijn ook iets stiller tov fop 38 las ik in revieuw dus ... en kwalitatief materiaal is beter .... wel duurder dus ... maar oc shop kan ook isolatie kitje bij leveren tegen de herrie die 6500 + toeren veroorzaakt
Dus als je een Alpha koopt bij oc-shop.nl dan krijg je er artic silver bij?
Weet iemand dat heel zeker anders koop ik dat er nog gewoon bij.
Weet iemand dat heel zeker anders koop ik dat er nog gewoon bij.
Van die artic zilver kun je beter aan Newt vragen...
Ik zou gaan voor die Alpha +delta!!...Een alpha met een delta fan is beter dan die Fop38.....zekers wetens
)
Ik zou gaan voor die Alpha +delta!!...Een alpha met een delta fan is beter dan die Fop38.....zekers wetens
https://wren.co/join/Devian
Ik zie nu pas hoe duur die mushkin gegeugen modules zijn. Ehh, een ander merk misschien?
Wel eentje die geen conflicten heeft met Abit KT7-raid.
Wel eentje die geen conflicten heeft met Abit KT7-raid.
Zie nu pas hoe duur Mushkin is, dacht toch niet dat ik dat ging kopen. =) Wat is een ander goed merk(niet zo duur) en heeft geen problemen met de Abit KT7-raid?
Verwijderd
Misschien dat Infineon geheugen maar ik weet zelf niet echt hoe goed ze zijn zal wel ff kijken.
Verwijderd
albinoraptor dat werd mij door J.molinger in een e-mail verteld dus dat zal dan wel kloppen he dat je dat er bij krijgt =) j.molinger handelt daar al onze lastige mailjes af
Pagina: 1