Alpha PAL6035MFC + Delta AFB-60HP of FOP 38?

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:55
Welke van deze 2 coolers is beter?
En wat is beste sdram pc-133(welk merk)

Verwijderd

check dit : http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13595

Ikzelf vind de alpha ook een stuk beter :)

Greetz

Verwijderd

beste SDRAM is Mushkin High Performance rev2 PC133 CAS 2-2-2

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 19:31
Op Hardocp scoort de fop38 beter dan de alpha, en hij is nog goedkoper ook.

net de fop38 gekocht......echt een beest! Mijn kast is in elk geval stof vrij nu ;-)

wel luidruchtig. maar dat is de alpha ook want ze hebben dezelfde delta fan

• Albinoraptor
Waar kan ik die sdram krijgen??
En hoe duur?
Dus beter fop 38?
Ik wilgewoon de laagste temperatuur. Geluid maakt niks uit.

Verwijderd

De fop38 is geen fop32, op de fop38 zit een veel krachtigere fan, en de fop38 is naar mijn weten net zo goed als een alpha...

Verwijderd

Je kunt het geheugen over laten komen uit de USA. Gewoon bestellen via www.mushkin.com Nadat je bestelt hebt krijg je een order bevestiging en is het pakketje 4 dagen later bij je.

Het is wel prijzig, dit geheugen maar daarvoor krijg je de allerbeste kwaliteit en de hoogste snelheid.

Verwijderd

De FOP38 moet je modificeren voor je hem op je duron kan gooien en tevens werd er bij HardOCP met een Alpha + sunon combinatie getest en niet met de delta HP fan.

Ik ga voor de Alpha + Delta

• Albinoraptor
Past de Alpha + Delta gewoon op Thunderbird en Abit Kt7_raid, want de chrome orb pasten niet helemaal en moest ik een paar riggels wegvijlen.

Verwijderd

Alpha PAL6035MFC past zonder mods.

• jaspov
The Dude:

Dat is niet waar van dat modificeren!!!! Vroeger wel ja maar ze passen al maanden! hebben ze er bij hardocp ook keurig bij vermeld.

Verwijderd

Ok mijn fout alsnog ga ik voor de Alpha + delta HP.

• tazzman
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Wat is de levertijd van die Alpha (die dure :) cooler voor een AMD TBird bij de OC-shop eigenlijk? Das die cooler van erhmm uit mijn hoofd .. iets van f119 piek ofzo ?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Verwijderd

Levertijd is lang...als het goed is komt ie eind deze maand binnen...als er niet weer problemen zijn met de productie capaciteit...
maar daar kunnen de gasten van OC-Shop nix aan doen.

• Albinoraptor
Dus alpha past zonder problemen op Abit KT7-RAID. Niet zodat ik net zoals mijn mooie chrome orb de helft moet weg vijlen. =(

• jaspov
Precies. ze passen allebei!

Ik wilde ook eerst een alpha, maar kon hem nergens krijgen. Verder gezocht en toen las ik eigenlijk pas dat de fop38 zeker net zo goed is. En die is er wel

Enige echte verschil tussen deze twee is de prijs en leverbaarheid

• Albinoraptor
Waar is die FOP38 dan te krijgen in Nederland. De Alpha weet ik. En weet trouwens iemand of dat de moeite waard is die extra anti resonantie demping er bij?

• Albinoraptor
Niemand? Dit is toch el heel erg. =)

• jaspov
haal ze van de UK. www.overclockers.co.uk

nog een review waar de fop38 ruled

http://www.awaremag.com/hardware/socketa_5.html

(waar hebben zie die alphas dan?)

Verwijderd

die alpha's hebben ze bij oc-shop check voor prijzen en info http://www.oc-shop.nl

Greetz

• Albinoraptor
n die mushkin memory zijn die hier ook in nederland te krijgen??

Verwijderd

ook www.oc-shop.nl gaat dit geheugen leveren en als het goed is vanaf vandaag(volgens hun website). Anders kun je het alleen uit de states over laten komen.

Verwijderd

fop 38 koelt marginaal net iets beter maar alpha met arctic silver minimaal net zo goed , als je bij oc-shop besteld zit de silverpasta er bij ik 2 alpha's besteld , zijn ook iets stiller tov fop 38 las ik in revieuw dus ... en kwalitatief materiaal is beter .... wel duurder dus ... maar oc shop kan ook isolatie kitje bij leveren tegen de herrie die 6500 + toeren veroorzaakt

• Albinoraptor
Dus als je een Alpha koopt bij oc-shop.nl dan krijg je er artic silver bij?
Weet iemand dat heel zeker anders koop ik dat er nog gewoon bij.

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:07
Van die artic zilver kun je beter aan Newt vragen...

Ik zou gaan voor die Alpha +delta!!...Een alpha met een delta fan is beter dan die Fop38.....zekers wetens :))

https://wren.co/join/Devian

• Albinoraptor
Ik zie nu pas hoe duur die mushkin gegeugen modules zijn. Ehh, een ander merk misschien?
Wel eentje die geen conflicten heeft met Abit KT7-raid.

• Albinoraptor
Zie nu pas hoe duur Mushkin is, dacht toch niet dat ik dat ging kopen. =) Wat is een ander goed merk(niet zo duur) en heeft geen problemen met de Abit KT7-raid?

• Albinoraptor
Sorry , dubbelle post, zag niet dat hij op een tweede pagina was gezet. =)

Verwijderd

Misschien dat Infineon geheugen maar ik weet zelf niet echt hoe goed ze zijn zal wel ff kijken.

Verwijderd

Laat maar zitten dat Infineon is ook 3-3-3 op PC133.

Verwijderd

albinoraptor dat werd mij door J.molinger in een e-mail verteld dus dat zal dan wel kloppen he dat je dat er bij krijgt =) j.molinger handelt daar al onze lastige mailjes af :)
Pagina: 1