[Printer]Xerox DocuPrint XJ4C

Pagina: 1
Acties:

• Drazzic
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-03-2025

Ik had deze printer eerst op mijn andere computer met windows 98 maar nu heb ik hem op een andere en hier kan ik de drivers niet installeren. Ik heb op de site van Xerox gezocht naar Windows XP drivers maar die hadden ze niet, wat moet ik hiet mee doen zodat hij toch werkt ?

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04-2025

dikiedik

de verkeers ont regelaar

ik "werk" bij xerox, als die drivers er niet zijn komen ze vast nog wel, gewoon ff geduld hebben en regelmatig kijken op xerox.com bel anders 't service nummer even en als t ect persee moet kan je nog vragen naar de afdeling software support, maar dit gaat je dan waarschijnlijk wel heel wat eurotjes kosten.

dit is geel officiele reactie van xerox, er kunnen dehalve geen rechten aan ontleend of verbonden worden.

ride on

• Drazzic
Hmmz, XP is al zo lang uit en nog steeds geen drivers er voor :( Vertel dat je baas maar :)

Verwijderd

Kan goed zijn dat voor de oudere printers helemaal geen xp drivers worden geschreven.

Kom het bij andere merken ook wel eens tegen dat er gewoon nog steeds geen drivers voor zijn :(

• Drazzic
mooi kut bedrijf dan.

• dikiedik
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-04-2025

dikiedik

de verkeers ont regelaar

heb net collega gebeld over dit geintje, .. die desktop printer is al meer als 6 jaar oud, en normaal gesproken had hij dus al "op" geweest, maar het kan zijn dat ze /we alsnog met de drivers komen, maar xerox is daar altijd laat mee, maar als de driver er dan is zitten er absuluut geen fouten meer in (als we iets doen doen we t goed).. het kan dus nog wel n maandje of 2 duren. (heb trouwens wel de ME drivers gevonden maarja) gewoon blijven kijken op xerox.com onder tabje support/drivers. suc6

ride on

• Drazzic
2 maanden wachten, nou ja dan maar andere printer kopen, was toch geen fantastische printer.
Pagina: 1