Vrijdag goedkoop shoppen @ informatique :P

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:42

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Topicstarter
Zag net bij informatique een leuke actie voor vrijdag (is langste dag van het jaar). Ze gaan open van 6 uur 's ochtends tot 23uur. En elk uur is er een andere productgroep in de aanbieding lijstje :

6u-7u -> 12% korting op alle hardeschijven
7u-8u -> 11% korting op alle grafische kaarten
8u-9u -> 10% korting op alle geluidskaarten/speakers
9u-10u -> 9% korting op alle moederborden
10u-11u -> 8% korting op alle processoren
11u-12u -> 7% korting op alle cd-rom/DVD-spelers
12u-13u -> 6% korting op alle printers
13u-14u -> 5% korting op alle notebooks
14u-15u -> 4% korting op alle digicams
15u-16u -> 5% korting op alle PDA's
16u-17u -> 6% korting op alle scanners
17u-18u -> 7% korting op alle Videobewerkings-kaarten
18u-19u -> 8% korting op alle mp3-spelers
19u-20u -> 9% korting op alle muizen en toetsenborden
20u-21u -> 10% korting op alle geheugens
21u-22u -> 11% korting op alle cd-writers
22u-23u -> 12% korting op alle monitoren

Denk dat ik vroeg op ga staan voor die harddisken en grafische kaarten :)

Verwijderd

Niet weer zo`n semi mycom verhaal :)

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 14:32 schreef drLiter het volgende:
Was idd ook lekker goedkoop

Verwijderd

haha lollige actie

Verwijderd

hahahaha nou hier ga ik dus niet in de rij staan! en al helemaal om dat i'tique zo K bereikbaar is met het ov.... in Uutjerech ging het spul voor heel wat kinder de deur uit.... okee, minder keus maar toch... en het is retegoed spul allemaal! :D

Verwijderd

de treinen naar utrecht vertrekken niet voor 6 uur dus wordt zowieso geen hardeschijf of grafische kaart voor mij ;)

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Och als je toch al van plan was om een 18" lcd te halen...scheelt lekker..

• Krul
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-04 20:33

Krul

Holodoc

Op woensdag 19 juni 2002 14:32 schreef drLiter het volgende:
Bij MyCom liepen de kortingen op tot 50%, hier krijg je op z'n hoogst 12% korting... Geeft dit nu aan waar de 'betere' computerwinkel zich onderscheid t.o.v. de rest?? ;)

• Psychokiller
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Kwil een nieuwe monitor, maar OV is nie meer volledig geldig op vrijdag na 19.00 uur.
Hebben ze die aanbieding weer net in de avond gezet, en bereikbaarheid was ook minder zei iemand ?

• EXCalibur_EeK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:31

EXCalibur_EeK

[EXC]EeK

In welke categorie horen de HD brackets?

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 23:27
gelden de aanbiedingen ook voor het kopen via internet ?

• SlinkingAnt
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 19:10 schreef superjoost het volgende:
Wat denk je zelf?

Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 19 juni 2002 16:20 schreef enigma het volgende:
de treinen naar utrecht vertrekken niet voor 6 uur dus wordt zowieso geen hardeschijf of grafische kaart voor mij ;)
Treinen naar Utrecht :?

Informatique zit op een industrieterrein in Bergschenhoek. OV is zelfs midden op de dag een ramp. Maarja, met dit weer zou ik gewoon met een slaapzak ervoor gaan liggen tot dze op 6u de deur open doen

* dion_b heeft dat vaak zat voor concertkaartjes gedaan, als hij een HDD nodig had zou hij ook nu daar te vinden zijn >:)

Trouwens, tip als je er wel redelijk laat/vroeg wilt komen: het is op de fiets prima te doen vanaf R'dam CS (45 minuten ofzo), dus huur gewoon voor 2 dagen een fiets en je bent klaar.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 19:10 schreef superjoost het volgende:
nee dus :)

Is wel een leuke actie btw. Lekker duidelijk wat er nu afgeprijsd is (memo :(). Wel leuk dat elke pczaak ineens het nodig vindt alles in de aanbieding te gooien :P

Verwijderd

4 tot 12 procent korting is niet echt veel vind ik, bij de meeste leveranciers lul je wel 5% van de prijs af, of krijg je wel één van de componenten gratis of iets dergelijks.

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 20:42 schreef Cheatah het volgende:
4 tot 12 procent korting is niet echt veel vind ik, bij de meeste leveranciers lul je wel 5% van de prijs af, of krijg je wel één van de componenten gratis of iets dergelijks.
of je zorgt dat je personeelskorting krijgt terwijl je helemaal geen personeel bent ;).
Het is niet veel idd, en informatique is ook nogal duur. Maar ze hebben we een goede service daaro, en als je nu toch wat stuff gaat kopen kan je wel daar een dagje gaan rondbrengen. Elk uur weer 1 component voor je nieuwe pc :Y)

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 09:14

Tux

Ja ik zag het achterop de lokale krant staan, maar ik denk niet dat ik er heen ga.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 20:49 schreef ByMeSDy het volgende:
en als je nu toch wat stuff gaat kopen kan je wel daar een dagje gaan rondbrengen. Elk uur weer 1 component voor je nieuwe pc :Y)
Whehe, en dan de hele dag (gratis) koffie drinken uit dat apparaat :) eten moet je denk ik wel zelf meenemen :)

• Skinkie
  • Laatst online: 09-06-2020

Skinkie

Op naar de 500

als je is in de prijswatch gaat kijken wie je zowiezo dat er een flinke winstmarge op zit... die 12% kan er volgens mij structureel af!

Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 09:52 schreef Skinkie het volgende:
als je is in de prijswatch gaat kijken wie je zowiezo dat er een flinke winstmarge op zit... die 12% kan er volgens mij structureel af!
:?
* CV_SmileY kijkt in de prijswatch

Ik denk dat je je een beetje vergist, Informatique is bijna altijd in de top10 te vinden en zelfs vaak in de top5 dus zo duur zijn ze niet. Oke, ze staan niet op 1, maar je krijgt er wel een stuk service voor terug

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

top 10?
http://www.tweakers.net/pricewatch/20730
http://www.tweakers.net/pricewatch/23987
http://www.tweakers.net/pricewatch/21236
http://www.tweakers.net/pricewatch/25098
http://www.tweakers.net/pricewatch/27132
dat zijn de oa harddisk en een reepje geheugen... sorrie hoor maar, E20 meer lappen vind ik toch net iets te ver gaan.
Ok ze hebben een Pioneer 106S voor 3 euro meer dan de goedkooptste... maar ik ga echt niet met een DVD/CDROM speler "upgraden". Dat doe je met geheugen en diskspace.

Verwijderd

Informatieuq :r
slechte service,bagger zaak
met ruilen doen ze altijd erg moeilijk en ze weten niet waar ze het over hebben.
/me niet gezien meer daar!
/me koop lekker online maar neit bij informatique

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 12:24 schreef whitewolf20 het volgende:
met ruilen doen ze altijd erg moeilijk en ze weten niet waar ze het over hebben.
????
http://www.tweakers.net/shopsurvey/15

kijk daar eens, vind jouw reactie nog al flamerig overkomen

Verwijderd

Op donderdag 20 juni 2002 12:56 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

????
http://www.tweakers.net/shopsurvey/15

kijk daar eens, vind jouw reactie nog al flamerig overkomen
als ie m wat netter had gezegd, was ik het eens met hem. ik heb ook een ervaring van informatique en helaas een slechte, want een product wou niet om geruild worden terwijl ze me het wel beloofd hadden. hij heeft wel gelijk dat de service soms om te kotsen valt, maar dat ligt aan de werknemer

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op donderdag 20 juni 2002 10:38 schreef Skinkie het volgende:
top 10?
http://www.tweakers.net/pricewatch/20730
http://www.tweakers.net/pricewatch/23987
http://www.tweakers.net/pricewatch/21236
http://www.tweakers.net/pricewatch/25098
http://www.tweakers.net/pricewatch/27132
dat zijn de oa harddisk en een reepje geheugen... sorrie hoor maar, E20 meer lappen vind ik toch net iets te ver gaan.
Ok ze hebben een Pioneer 106S voor 3 euro meer dan de goedkooptste... maar ik ga echt niet met een DVD/CDROM speler "upgraden". Dat doe je met geheugen en diskspace.
Oke, ze zullen niet altijd in die top10 staan, MAAR let er wel op dat er helaas ook DUITSE bedrijven in de pricewatch staan. Die zijn bijna altijd het goedkoopst (komt wel een zooi benzine/verzendkosten bij)

• Laurent
  • Niet online
Prijzen vallen zeer tegen. Als ik kijk naar de speakers is er niet echt veel interessants, ik wil wel een DTT5300 halen, alleen deze is bij Paraidigit toch voor 108 Euro te koop en bij Informatique is hij zelfs met korting nog duurder.

Ik vind het niet echt de moeite waard om erheen te gaan, als het in Utrecht was zou ik misschien nog wel even langs gaan, maar dit vind ik een beetje stonde van de rijskosten.

Verwijderd

Ik geloof niet dat het hier om het imago/ de service van de winkel gaat, maar om de actie die ze houden.

even tussendoor: 2 jaar geleden had ik wel slechte ervaring met informatique, omdat ze niet reageerden op een "annuleer-mailtje" van mijn kant en toch de onderdelen opstuurden. Mooi weer mee terug gegeven aan de postbode. Ze hebben nog wel gebeld, ik was zelf niet thuis, maar ze kregen wel een scheld kannonade van mn moeder omdat ze het schandalig vond dat haar lieve zoontje zo slecht behandeld werd door hun. Misschien hebben ze daarom niet verder moeilijk meer gedaan :) Ik heb nog wel eens vaker wat bij hun besteld, en die zijn allemaal prima afgehandeld (dit hoort eigenlijk meer bij de shop survey :) )

Maar goed, wat betreft de actie: korting = korting en als je het er voor over hebt moet je vooral gaan :z

Verwijderd

Ik had een brander besteld. deed het niet goed en ik kreeg zonder probleem een nieuwe mee. Terwijl zij in de tests niets konden vinden.

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:24
Korting tot 12% is al best veel. Zeker als je nagaat dat de meeste (rendabele) computerzaken er een marge op na houden van een 15%. Winst moet er gewoon gemaakt worden, anders sta je dadelijk met je goedkope kapotte moederbordje voor een dichte deur.....

• Skinkie

Skinkie

Op naar de 500

Als je in de pricewatch kijkt zie je dat de andere bedrijfjes wel met een kleinere winstmargen genoeg nemen (of informatique heeft een winstmarge >15%)

• TweakV
  • Laatst online: 16-03 18:35
Eej gastuh, ik ben nu dus op F5 aan het rammen voor die harddisks... maar krijg telkens een server error!! :'(
Ze zitten gewoon met ons te dollen. :+ Ik MOET die harddisk hebben!!! :Z

• TweakV
  • Laatst online: 16-03 18:35
"Voor backorders kan niet worden gegarandeerd dat deze voor de actieprijzen na de 21e worden uitgeleverd. Bij bestellingen via het web wordt daarom geadviseerd om op 21 juni de producten af te halen."

Pffff... ik ga maar weer eens m'n bed in. |:(

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Op vrijdag 21 juni 2002 06:52 schreef TweakV het volgende:
"Voor backorders kan niet worden gegarandeerd dat deze voor de actieprijzen na de 21e worden uitgeleverd. Bij bestellingen via het web wordt daarom geadviseerd om op 21 juni de producten af te halen."

Pffff... ik ga maar weer eens m'n bed in. |:(
Tja, nu te laat, maar je had hem gewoon kunnen bestellen. Is het bij de deur duurder als verwacht, gewoon weigeren. Door een hogere prijs te leven houden zij zich ook niet aan de wet (ongeacht in stijd met de wet opgestelde voorwaarden), dus mag jij weigeren.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Hehe, er waren om 6 uur aardig wat mensen geintresseerd in een HD (of meerdere) stonden een man of 15/20 al ruim voor 6en voor de deur. (Ikke dus ook)

• reminder
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-08 20:39

reminder

oi....

Was wel rustig toen ik m'n GF4 ging halen :) (rond 8:00)
En ik heb nog een gratis DVD :P

Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late

• stylezzz
  • Laatst online: 22:24
Op donderdag 20 juni 2002 23:20 schreef Skinkie het volgende:
Als je in de pricewatch kijkt zie je dat de andere bedrijfjes wel met een kleinere winstmargen genoeg nemen (of informatique heeft een winstmarge >15%)
Er zijn inderdaad veel 'goedkopere' bedrijfjes te vinden in de pricewatch ja. Maar dit zijn of duitse of zogenaamde eenmanszaakjes die door studenten in hun achterkamertje gerunt worden. De duitsers hebben een paar procent BTW voordeel op ons en studenten nemen genoegen met 1.5 euro winst per artikel zodat ze 'savonds weer een pilske kunnen vatten in de stad.....

Verwijderd

De lage prijzen gelden dus ook voor het bestellen via het Internet. Ik heb een Epox moederbord met de Athlon XP 1800+ besteld.

• BigBart
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-02-2025

BigBart

Memento Mori

Op donderdag 20 juni 2002 17:20 schreef slamm het volgende:

[..]

als ie m wat netter had gezegd, was ik het eens met hem. ik heb ook een ervaring van informatique en helaas een slechte, want een product wou niet om geruild worden terwijl ze me het wel beloofd hadden. hij heeft wel gelijk dat de service soms om te kotsen valt, maar dat ligt aan de werknemer
Heb daar een aantal SDRAM reepjes gekocht van 256 werkte er een niet en kon ik zonder probleem komen ruilen. Toen ik zei dat ik geen zin had om dat klote stuk van uit Breda weer te rijden (toch een half uur) kon ik het gewoon opsturen en stuurden ze zodra het reepje binnen was een nieuwe terug en hoefde niet eens verzendkosten te betalen. Dus ik vind de service van Informatique gewoon zwaar goed! :9

Velen die leven verdienen de dood en sommigen die sterven verdienen het leven.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-07 19:17
Op vrijdag 21 juni 2002 16:48 schreef Farzin het volgende:
De lage prijzen gelden dus ook voor het bestellen via het Internet. Ik heb een Epox moederbord met de Athlon XP 1800+ besteld.
Was zeker wel alleen tussen 9 en 11 of niet ??
Waargh, crap, ik had dan ff een nieuwe videokaart moeten bestellen, bv de Asus V8420 voor 239 * 0,89 = 212 euro.
Dat zou niet duur zijn voor een 128 MB Ti4200 van een goed merk met tv-out en DVI.

offtopic:
Hey, waarom staat die V8420 niet op de Asus site ??

• FreakR
  • Laatst online: 13-08 15:54
jammer dat de voedingen niet in de aanbieding gaan :) Had er net een nodig :Y)

[topic=530337/1/50]

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

ik heb pas goedkoop mooie enermax voedig gehaald
hier gehaald ook Lian-Li kast met side-window
goede service en snelle reacties! of mail ze doe ik ook als ik iets speciaals zoek.

• CV_SmileY

CV_SmileY

Topicstarter
Op zaterdag 22 juni 2002 16:38 schreef whitewolf20 het volgende:
goede service en snelle reacties! of mail ze doe ik ook als ik iets speciaals zoek.
Volgens mij hadden we het hier over de actie van informatique :?
is helaas al weer afgelopen

• Laurent
  • Niet online
Op zaterdag 22 juni 2002 16:38 schreef whitewolf20 het volgende:
Zoiets kan je beter plaatsen in de Shop Survey van startup-it-service.nl plaatsen, daar hebben meer mensen wat aan :)

Dit heeft trouwens ook niet zo veel met dit topic te maken.
Pagina: 1