[unlock] mb kaduuk?

Pagina: 1
Acties:

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Ik heb het volgende:

Ik had mijn XP geunlocked, athans, dat had tijgertje voor me gedaan(zie je hem al zitten glimmen achter zijn 17"), en toen deed me pc het niet meer.

Ik stopte mijn XP in mijn MB. Na het beestje aan te zetten kreeg ik een scherm van me videokaart(voor de POST). Toen hing mijn computer. Hij ging niet door naar de POST. Spoedig volgde er een reboot, wat wees op een overhitting. Dus meteen pc uit. Later gecontroleerd waarom hij overhitte en probleem verholpen. Maar nu krijg ik helemaal geen beeld meer. :?

Dus ik mijn XP getest, in orde. Mijn videokaart, in orde. Bios reset, hielp niet. :(

Ik heb geen andere XP liggen om te testen. Ik denk zelf dat mijn MB kapot is, maar weet het niet zeker.

Heeft iemand nog ideen over hoe ik dit kan oplossen? ;(

<edit> ja ik weet dat het geen officiele oc/cm vraag is, maar hier hebben de meesten ervaring met dit spul. Verder heb ik een SL-75DRV2 en corsair 128MB Pc2400 en die XP 1800+</edit>

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

• Smackers
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Krijg je piepjes te horen? Zo niet kan je je mobo buiten de kast proberen. Als er dan sluiting was met de kast zou hij het dan wel moeten doen.

Athlon Xp 1700+, Soyo Dragon Plus, 512 MB ddr, Radeon 8500

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Overhitting is NIET goed :(

zo is mn TB1400 ook naar de proc-heaven gegaan (RIP)

Ik hoop toch et beste voor je..

Kan je em nie ff testen bij iemand anders?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Bios al een keer gereset?

En als je nog een mobo hebt wat via dipswitches/jumpers in te stellen is, dan even voor een gejumperde config gaan..

• bwiep
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bwiep

Bla Bla Bla..

Als je proc het nog doet (onwaarschijnlijk)

dan heb je nog best hele grote kans dat je mobo een flinke optater heeft gehad en dus naar de eewige jachtvelden is gegaan :)

Dus ffe andere mobo proberen... :)

• C@SP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-08 17:02

C@SP

Biertje ??

Leen van iemand ff een andere proc en probeer die in je mobo. Mijn systeem bootte ook niet meer, maar dat kwam dus door een scheur in m'n processor. :'(

"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Ik heb al meerdere keeren een proc opgeblazen en ik weet dat dat het niet is. Mijn proc doet het wel bij een ander. Dus aan jullie reacties te horen is het echt me MB. Gelukkig....

Vanavond heb ik een andere XP om me MB te testen. Ik laat het morgen weten.

<edit> Ik heb inderdaad ook al de bios gereset en mijn fsb+mp met behulp van jumpers gedaan.</edit>

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Topicstarter
Nee, mijn MB was goed. Ik ben een nieuw topic gestart:

[topic=530450/1]

Pagina: 1