Toon posts:

PROBLEEM hoe kan ik mijn tnt 16 mb van nvidea

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in half life op 85 herz zetten !!!!!!!!!1

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-08 13:46
nee

misschien bedoel je dat HL in een lagere res draait als je desktop, zet dan in windows je resolutie op zeg maar 640x480@85hz en sla dat op, zet em dan weer naar je oorspronkelijke instellingen en ga HL en, zo werkte het hier

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Voor het installeren van de drivers kun je in de nvagp.inf file de lage refreshrates verwijderen. Je moet wel weten wat je monitor aankan en wat voor code je videokaart heeft.

Stel, je hebt een tnt2 pure. Daarvan is de code (volgens mij) nv5. Dan kijk je eerst in de header [NV.AddReg] (dat is de 'algemene' registry entry addition) van de inf file en verwijder je de refreshrates 60, 70, 72 en 75. Vervolgens ga je naar [NV5.AddReg] en verwijder je ook daar de gewenste refreshrates.

Daarna installeer je de drivers met de gewijzigde .inf file. Windows denkt dan dat alleen 85 Hz en hoger beschikbaar is.

Deze omslachtige methode wil natuurlijk niet zeggen dat de eerste methode (hierboven) niet werkt, maar dit werkt ook met de meest hardnekkige games :)

Verwijderd

Start DxDiag (in je DirectX map) > Meer Help > DirectDraw vernieuwingsfrequentie wijzigen > Waarde Wijzigen > vul 85 in > Okee. Okee??

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 14:06 schreef badman het volgende:
Start DxDiag (in je DirectX map) > Meer Help > DirectDraw vernieuwingsfrequentie wijzigen > Waarde Wijzigen > vul 85 in > Okee. Okee??[/quote]en nu waar kan dat in ned ik ben wanabee tweaker :)

Verwijderd

Kijk gewoon waar je DirectX hebt geïnstalleerd. Waarschijnlijk c:program files\directx... ofzo

Verwijderd

tja badman dat werkt dus alleen in dx spellen... doh

Verwijderd

Topicstarter
't werkt niet

Verwijderd

doe nou maar gewoon wat TAG_Speedy zegt dat werkt namelijk goed in win9X

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 15:16 schreef SuB het volgende:
doe nou maar gewoon wat TAG_Speedy zegt dat werkt namelijk goed in win9X[/quote]dat weigert hij ook

Verwijderd

ok stel: je draait HL in 800x600x32 maar dan heb je een refreshrate van 60hz. (KLopt het tot zo ver?) Maar windows98 draait op 1024x768x16 met een refreshrate van 85hz. Wat je dan doet is dat je in windows de resolutie op 800x600x32 bit zet dan ga je naar diplay properties/advanced/adapter en dan zet je daar de refreshrate op 85hz. Zet daarna windows weer terug op 1024XetcXetc en start dan HL weer op en tada HL draait nu op 800x600x32bit met een refreshrate van 85. Als je nou met w2k werkt is dit een heel ander verhaal. Dan moet je het programmaatje fixrefresh downloaden.

Verwijderd

als het iets te lastig is probeer je het toch met powerstrip?

Verwijderd

Hear Hear!!!
Powerstrip!!!
Pagina: 1