ik heb een probleem
mijn pc doet raar:(
niet opstarten en zo
na wat controles en en herinstallatie van win ME
zie ik in hardware eigenschappen dat er een uitroepteken dtaat bij mij 3c0m ethernet kaart (2 maanden oud)(3c905B-TX)
de melding is :
dit apparaat werkt niet goed omdat IRQHolder voor PCI besturing niet goed werkt (code 31)
klik p eigenscahppen van de irq holder voor pci besturing
daar staat :
na een poging om dit apparaat te starten reagerd windows niet meer windows onderneemt geen pogingen meer (code 11)
informatie zoeken ASD in help
ik heb dus vandaag een andere nieuwe 3com jkaart er in gehad hetzelfde resutaat een realtak kaart ook
mijn vermoede gaat er naar uit dat die IRQ holder op het moederbord zit en deze stuk is
iemand hier ervaring mee ?? of tips om dit te testen ??
alle hulp is welkom
(op heb MB zit een XP 1600+ en 786MB Sdram geheugen
en heeft het altijd lekker gedaan tot zondag avond
mijn pc doet raar:(
niet opstarten en zo
na wat controles en en herinstallatie van win ME
zie ik in hardware eigenschappen dat er een uitroepteken dtaat bij mij 3c0m ethernet kaart (2 maanden oud)(3c905B-TX)
de melding is :
dit apparaat werkt niet goed omdat IRQHolder voor PCI besturing niet goed werkt (code 31)
klik p eigenscahppen van de irq holder voor pci besturing
daar staat :
na een poging om dit apparaat te starten reagerd windows niet meer windows onderneemt geen pogingen meer (code 11)
informatie zoeken ASD in help
ik heb dus vandaag een andere nieuwe 3com jkaart er in gehad hetzelfde resutaat een realtak kaart ook
mijn vermoede gaat er naar uit dat die IRQ holder op het moederbord zit en deze stuk is
iemand hier ervaring mee ?? of tips om dit te testen ??
alle hulp is welkom
(op heb MB zit een XP 1600+ en 786MB Sdram geheugen
en heeft het altijd lekker gedaan tot zondag avond