Iemand enig idee waar deze systemen in nederland verkrijg baar zijn. Of waar je ze online kan kopen zonder credit card.
Weet iemand of die systemen gewoon werken op het nederlandse kabel netwerk...?
Nee, die werken niet helemaal. Tivo is naast dozenschuiver namelijk ook serviceprovider. Dwz dat ze je een EPG (Electronic Program Guide) leveren met programma-informatie. Die informatie gebruik je om een gebruikersprofiel op te stellen en zo bv. de juiste programma's op te nemen. Ik denk dat de timeshift funktie zelf wel werkt...
hmm jammer...
weet iemand dan misschien video recorder software voor een tv kaart. Er moet wel een webinterface op zitten zodat ik via het netwerk de opnames kan instellen.
weet iemand dan misschien video recorder software voor een tv kaart. Er moet wel een webinterface op zitten zodat ik via het netwerk de opnames kan instellen.
tivo e.d. zijn ook allemaal ntsc en zullen dus helemaal hier niet werken ook timeshifting functies niet. als je tv ntsc onderstuend kun je wel al eerder opgenomen programma's uit de VS hier afspelen maar daar heb je ook niks aan.
software matig kan je www.showshifter.com proberen. heeft iig een web interface om opnames in te stellen.
ook een hauppauge pvr 350 kan je misschien gebruiken. die heeft tenminste een hardware encoder.
software matig kan je www.showshifter.com proberen. heeft iig een web interface om opnames in te stellen.
ook een hauppauge pvr 350 kan je misschien gebruiken. die heeft tenminste een hardware encoder.
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Nope, niet waar... De Tivo box is ook in Engeland te verkrijgen in PAL. Verder kun je de Tivo box hacken zodat ie PAL ondersteunt. (Handig he, GoogleOp donderdag 20 juni 2002 10:15 schreef cosmoOo het volgende:
tivo e.d. zijn ook allemaal ntsc en zullen dus helemaal hier niet werken ook timeshifting functies niet. als je tv ntsc onderstuend kun je wel al eerder opgenomen programma's uit de VS hier afspelen maar daar heb je ook niks aan.
Kijk, da's nu een logische redenatie. Dacht ik ook een half jaar geleden. 10 software pakketten verder ben ik erachter dat je al blij mag zijn als je een programma hebt dat het standalone op dezelfde machine correct afhandelt. Laat staan dat er sprake is van EPG of netwerkondersteuning. Triest is het.Op woensdag 19 juni 2002 21:32 schreef ruudboon het volgende:
hmm jammer...
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
weet iemand of dit wat is...
http://www.cadsoft.de/people/kls/vdr/
Komt TiVO nog wel naar nederland zoals eerst het plan was? Dit leek mij echt een ideale machine namelijk. Een beetje de audiogalaxy van de tvwereld
refereren naar andere programma's die je ook leuk vindt e.d.
Human Bobby
Wellicht, maar da's zo te zien alleen voor DVB. Voor DVB is t allemaal heel erg aardig geregeld voor zover ik weet. EPG's, ShowView, etc, etc. Ik dacht dat we het over analoge kabel hadden...Op vrijdag 21 juni 2002 11:45 schreef ruudboon het volgende:
weet iemand of dit wat is...
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Ik ben ooit zelf zo'n ding gaan maken, in Linux.. maar de bak die ik ervoor had was niet snel genoeg om live streaming MPEG te encoden en ik had niks anders dus ben ik er maar mee gekapt.
Heb inmiddels ook alle bestanden al weggegooid, daar baal ik wel van want ik weet nu niet meer welke tooltjes ik allemaal gebruikte.
Heb inmiddels ook alle bestanden al weggegooid, daar baal ik wel van want ik weet nu niet meer welke tooltjes ik allemaal gebruikte.
Pagina: 1