Toon posts:

[euh..] Formulieren

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een CD-ROM. Op die CD-ROM staat een website met een formulier. Dit is een lang formulier dat niet op een dag ingevuld kan worden. De persoon vult vraag 1 t/m 10 in van de 30 vragen.
Nou wil ik dat als de persoon op de tweede dag verder gaat met het invullen van het formulier, dat dan 1 t/m 10 op het formulier ingevuld wordt door het script. Kan dit bijvoorbeeld dat als het formulier gestuurd wordt, dat dan de antwoorden t/m 10 bijvoorbeeld geexporteerd worden naar een textfile'tje? En later geimporteerd? Moet natuurlijk wel op HD geschreven worden.

Graag hulp AUB.

Sander
ps. Ik denk dat dit bij Programming & Webscripting moest

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 12:00

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dat lukt je niet met alleen HTML. Sterker nog, je kunt er beter een apparte app voor maken. ANders ben je waarschijnlijk genoodszaakd om de gebruikers op te zadelen met een webserver.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Verwijderd

Zoals je weet is een cdrom readonly, dus daar kan je geen waardes meer invoegen, beetje jammer. HTML en dergelijke is gemaakt voor internet. Als je wil wat je nu doet moet je een client progje maken die naar een db op internet verwijst
edit:

Ik was weer eens te laat :)

Verwijderd

Topicstarter
Hum.. ik kan eigenlijk alleen maar JavaScript, HTML en een klein beetje Java.. dus dat wordt een beetje moeilijk..

Maar misschien is er nog een andere oplossing?

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:43
Lees eens de FAQ en de Quickstart.
Je topictitel is niet echt een goede omschrijving van uw probleem.
Je zegt over welke programmeertaal/scripttaal het gaat.
Groeten of uw naam onder uw post hoeven niet.

Er zijn eigenlijk talloze manieren om dat probleem op te lossen. Een txt file vind ik geen goede manier. Je kunt bijhouden in uw databank wie wat al heeft ingevuld en bij zijn volgende bezoek kun je zijn ingevulde waarden weer ophalen uit de database en deze tonen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.