Toon posts:

Hoe krijg ik videokaart uit standby

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Pas geleden heb ik mijn videokaart (Asus V7100) vervangen door een AOpen PA 256 Deluxe.

Eerder ging de monitor na een bepaalde tijd vanzelf op standby staan. Het powerlampje ging dan knipperen. Wanneer ik dan met de muis bewoog dan ging die weer aan.

Bij de nieuwe videokaart krijg ik de monitor niet meer uit de standby stand. Als het lampje eenmaal knippert blijft die knipperen, ook wanneer ik hem bijv. aan en uitzet.

Hoe kan ik hem weer "activeren" want nu moet ik telkens de pc opnieuw opstarten.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

heb het ook wel eens gehad. Probeer eens de nieuwste drivers te installeren, van je videokaart en van je beeldscherm zelf.

Verwijderd

goed hard wakker schreeuwen :o:o:o

(weet het, zeer nuttelose post)

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Gewoon die zooi uitzetten en je monitor handmatig uitzetten is natuurlijk ook een idee... misschien zit het idd in de drivers... probeer es een stel andere zou ik zo zeggen..

SysSpec

Verwijderd

Topicstarter
bedankt zal de drivers van videokaart eens proberen te vervangen. toen ik laatst de nieuwste versie had, liep het beeld en daarmee het systeem binnen 5 min vast dus die installeer ik niet meer ;-)

• morbid
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 14:44

morbid

<--

Mischien bij de opties van je beelscherm / videokaart instellen dat ie niet uitgaat? :P. is niet helemaal de oplossing. maar goed genoeg dit omdat schermen toch niet snel inbranden :P>

-->

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
het ligt inderdaad aan de drivers.

dikzak

Pagina: 1