Compaq Armada v300 voeding gezocht ?

Pagina: 1
Acties:

• Vampy719
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-08 01:04
Best mensen ik loop stage op een bedrijf waar heel wat mensen met latops werken die van het bedrijf zelf zijn. Nu heeft 1 van die mensen nog niet zo lang geleden de voeding van een Compaq Armada v300 opgeblazen. Hoe dit kan vraag het niet aan mij want ze was zo bijde hand om die voeding gelijk naar de eeuwige jachtvelden te dumpen. Nu is me vraag waar kan ik een vervangende voeding vinden ? De heren bij Compaq zelf konden me niet helpen op dat die niet meer geleverd werden wat ik zelf haast niet geloof. Een laptop van nog geen 1,5 jaar oud. Onder op staat input: 18.5 V gelijk spanning en 2.7 A. Dus als jullie nog idd hebben waar ik een vervangende voeding kan vinden hoor ik het graag want dat lijkt me dan een gemolken }:O

greetz Marwin

Everything thats has a beginning has an end

• WZegers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-08 08:44
Dat is de zelfde voeding als van de Armada E500 en die is zo hier en daar gewoon nog tekoop.
Bij ons komen ze volgens mij van Issue
Ik heb er anders nog wel mogelijk een.
Ik hoor het wel.

Willem

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:38
Is het de voedingsadapter of is het de voeding in de laptop zelf??

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
is het de ac/dc convertor in de laptop of de externe adapter

compaq kan je ze gewoon bestellen, contact service tec

• Vampy719
Ik zie dat ik niet helemaal duidelijk ben :?
Ik heb het hier over een externe Voeding.

Verwijderd

Aangezien de Armada V300 niet meer in het reguliere kanaal te verkrijgen is, is deze optie alleen bij Compaq Spares te verkrijgen. MSO in Utrecht is zo'n partij die Compaq Spares levert.

• White Feather
Doe niet moeilijk, zeg gewoon dat hij onderdeel is van een foutieve serie.

http://www.compaq.com/products/notebooks/adapterrecall/

krijg je ze gratis toegestuurd.

• Vampy719
Ik heb die lui aan de telefoon gehad en alles uitgelegt. Nu weten ze dat er toen die tijd problemen waren met die voedingen. Maar ja ik kan geen kapotte voeding op sturen naar hun omdat ik die niet meer heb. Dus gratis een nieuwe voeding krijgen zit er al helemaal niet in :( En trouwen ik heb effe zitten kijken bij Compaq spar parts en die houdt inderdaad spares op voorraad maar die worden alleen geleverd ter vervanging van een ingeleverd defect component dus gaat ook niet lukken ? Ik moet gewoon een winkel (url/tel) hebben waar ik een voeding kan bestellen voor die Compaq Armada V300. :'(

• White Feather
Die lui van compaq aan de telefoon zijn gewoon een stelletje eikels!

Ze dachten echt dat ik bij een klant, een bedrijf met meer dan 60 laptops in het veld in heel Europa, alle adapters ging verzamelen en dan compaq bellen en een week wachten op nieuwe adapters, die vervolgens weer naar de klant moeten naar de gebruikers.

Er werd ook gevraagd of ik nog wel precies wist welke adapter bij welke laptop hoorde. Ja, dat wist ik wel, maar Jantje in Spanje had de adapter van Pietje in Noorwegen....

Toen heb ik maar even vriendelijk gevraagd wie er over dat project ging en of ik die even mocht spreken....

http://adapterrecall.compaqordercenter.com/english/

Gewoon het type invullen van de laptop, het serienummer en welke versie van de adapter die je had. Kan bij een V300 alleen maar ppp003/ppp003sd zijn. Dan krijg je je adapter zonder gezeur toegestuurd. :)

• Vampy719
Oke nu wil gaan bestellen. Maar omdat de eigenaar de lettelijk en figuurlijk de voeding in de afvalbak heeft gegooit kan ik dus niet achter halen welke type voeding het was ? is het nou de ppp003 of de ppp003sd ??? nu alleen dit nog weten en ik kan bestellen :S

• Vampy719
Oke probleem 2 je mot een PC Serial Number: invullen. Nou van dat getal kan ik dus helemaal niks meer van maken omdat die eikels bij compaq samen met een barcode onder de laptop op een papier achtige iets hebben gedruk wat nu helemaal weg gesleten is ? zucht word hier zo moe van :r Dus die PC Serial Number kan ik niet meer aflezen.

• White Feather
Heb je geen bon van dat ding??

Dat adapternummer boeit niet. Gewoon ééntje van kiezen. Ik heb M700/E500/V300 inclusief voedingen door elkaar gehad.

Maar heb je geen serienummer van een andere V300/E500/M700 of een andere die in dat lijstje staat bij de recalladapters? Dan kun je die gebruiken.

Van de V300/E500/M700 weet ik zeker dat je dezelfde goede voeding krijgt.Ze hebben oorspronkelijk niet dezelfde voeding, maar de voeding die je terugkrijgt is van betere kwaliteit en pas op allemaal (V300/E500/M700)

• Vampy719
Een bon ahaha ja een goeie. Dan mot ik maar eens naar de administratie want een bon van 1.5 jaar oud word zoeken !! Maar mot ergens zijn ? Ik ga eens zoeken en dan ga ik gewoon via http://adapterrecall.compaqordercenter.com/dutch een nieuwe aan vragen. Bedankt voor de tip *D

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
als het goed is staat het serienummer ook in de bios!
Pagina: 1