Toon posts:

VCore op Asus A7A266 mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil de VCore van mijn T-bird omlaag gooien, maar in de BIOS van de A7A266 zijn maar iets van 4 instellingen die alleen maar hoger dan 1.75 zijn. Nu kan je wel een jumper omzetten zodat je volgens het boekje het voltage handmatig kan instellen, maar hoe doe je dit?! Als ik die jumper nl. overgezet heb kan je in de BIOS idd niet meer aan het voltage zitten, maar hoe moet het dan wel?
Er is hier al wel een topicje over geweest, maar daar kwam niet echt een antwoord uit.
Is dit onmogelijk? Is er iets van een voltage mod nodig ofzo? Of zie ik gewoon een hardware instelling over het hoofd?

Verwijderd

heb even het boekje van mijn Asus A7A 266 doorgekeken maar zag alleen iets staan over die VID (blz 20)verder staat er niet veel in of ik heb verkeerd gekeken... ;(

maar mischien nog slimmerikken die dit probleempie weten?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had dat boekje dus ook al gelezen... Maar zoals ik in mijn eerste post zei, kwam ik er daarmee niet uit...

• schroevendraaier
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-07 10:51
Gewoon bij alle jumper groepjes op je MoBo ff kijken wat er in de tabelletjes staat, die staan als het goed is vlak bij je jumper-groepjes staan. Zal vast wel iets van VCore bij staan, zal even kijken op mn eigen MoBo...

Arrows are made to fly, so are aeros.

Verwijderd

Kan volgens mij niet ik heb ook een a7a266, ik heb ook van alles geprobeerd maar lukt gewoon niet onder 1.75 te krijgen via de jumpers.