Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
niks dusOp woensdag 19 juni 2002 12:13 schreef AMD_er het volgende:
wat stond erin?
en aan die rommel van betaal sms doe ik nooit mee
Verwijderd
Op woensdag 19 juni 2002 12:09 schreef Driek het volgende:
ik kreeg net eenl ege sms van het nummer 818
weet iemand waar dat nummer van is?
Lijkt me dat er niks in stond.Op woensdag 19 juni 2002 12:13 schreef AMD_er het volgende:
Maybe Provider??
wat stond erin?
Je kunt even in de handleiding van je abo/pre paid pakket kijken. Hierin staan meestal wel service nummers vermeld.
t nummer dat u belt is op dit moment niet bereikbaarOp woensdag 19 juni 2002 12:16 schreef BrEeZeR het volgende:
bel dat nummer es..
Fünf auf der nach oben offenen Richterskala
Verwijderd
weet iemand er meer van af?
Verwijderd
ik de denk de overgang van Dutchtone naar OrangeVerwijderd schreef op 26 March 2003 @ 13:16:
sorry dat ik een topic kick van zo lang geleden.. maar ik kreeg net voor het eerst ook zo`n sms van 818 met daarin: Download complete
weet iemand er meer van af?
Het is een update van de SIM zodat de netwerknaam die in de software van je GSM staat wordt overruled door de nieuwe verzonden netwerknaam die d.m.v. deze SIM-bewerking op je SIM-kaart staat.
fxpmaster welke provider heb je
[ Voor 48% gewijzigd door aardbeix15 op 26-03-2003 13:22 ]
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
*checkt ff die bende papier die ik onlang heb gehad... (sluit een nieuw abo af en je bent gelijk een kilo papier rijker
hmm k d8 dat t infotime was maar das 126
t nr komt me wel bekend voor
trws de verkorte nrs van die betaalhandel zijn altijd 4 cijfers
verkorte nrs van je provider hebben er 3.
met een hamer past alles
van 818
Wat staat er straks in mijn scherm van mijn mobiele telefoon?
Dutchtone stuurt je gratis een sms'je waardoor de naam Dutchtone in je scherm verandert naar Orange. Als je inbox vol is, kun je het sms'je niet ontvangen. Leeg dus regelmatig je inbox.
Zet je mobiele telefoon uit en weer aan, zodra je een leeg sms-bericht van 818 hebt ontvangen of wanneer je 'download completed' op je scherm hebt gezien. Na enige tijd (ongeveer 48 uur) zal de naam Dutchtone veranderen in Orange. Het sms'je kun je gewoon wissen. Is de naam na 48 uur nog niet veranderd in Orange? Geen probleem. Orange zal enkele weken later nogmaals hetzelfde sms'je sturen. Hier hoef je niks voor te doen.
De kans bestaat dat de poging mislukt omdat sommige simkaarten de naam Dutchtone niet over kunnen zetten naar Orange. De naam Dutchtone blijft daarom nog in je scherm staan. Dit heeft verder geen gevolgen. Je kunt gewoon gebruikmaken van alle Orange diensten.
Verwijderd
dutchtone dus.. maar hierboven staat dus dat dat te maken heeft met de naamsverandering van dutchtone...
bedankt voor de reacties
Verwijderd
Nee, je logo blijft. Door je logo wordt de netwerknaam verborgen (bij Nokia en Siemens), dus als je een logo hebt merk je niets van de naamswijziging.Verwijderd schreef op 26 maart 2003 @ 16:35:
Ja, ik had em ook. Download complete van 818. Ik hoop niet dat "Na enige tijd (ongeveer 48 uur) " mijn hippe logo opeens in Orange veranderd wordt. Of blijft de code waar die logo overheen is geschreven hetzelfde?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
hebben jullie prepay of abo
en in welke nummerreeks 06-18, 06-28 of 06-48
Verwijderd
abo : 06-28koen schreef op 27 March 2003 @ 12:19:
even voor diegene die de sms al ontvangen hebben:
hebben jullie prepay of abo
en in welke nummerreeks 06-18, 06-28 of 06-48
met een hamer past alles
Ik krijg weer lege sms-jes van 818 van Orange.
Is er weer een naamsverandering op komst? Het zou toch Orange blijven na de overname van Wanadoo?
d* staat natuurlijk voor Dutchtone waar mijn sim nog steeds van is.OTA error, bel d*
(000000003046720)
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nee, het heeft te maken met een update van de voorkeurs-roaming netwerken-ET- schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:58:
Ik heb hem ook gehad van de week. Met de melding "uw simkaart is geupdated" of iets in die geest. Zal wel iets van extra functionaliteit aan de kaart toegevoegd hebben. Of verbeterde ontvangst oid.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dus het heeft alleen in het buitenland gevolgen?Canaria schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 20:16:
[...]
Nee, het heeft te maken met een update van de voorkeurs-roaming netwerken
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.