Toon posts:

XP Probs met Mobile Radeon (7500?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laptop heeft ernstige kuren. Ik krijg vaker een zwart scherm als hij is opgestart (het windows XP logo krijg ik wel nog te zien) en soms (heel soms) start hij gewoon op, maar dan begint na een paar minuten het beeldscherm te flikkeren en heb ik weer zwart beeld. En als ik helemaal geluk heb krijg ik een BSOD met daarop een berg foutmeldingen over de videodriver. In veilige modus start hij wel nog goed op.

Nou ga a.u.b. niet roepen dat ik een nieuwe driver nodig heb, want 1) we hebben nog een paar laptops op het werk, die precies dezelfde driver en config hebben en gewoon zonder problemen werken, 2) ik al een berg nieuwe drivers heb uitgeprobeerd en 3) hij onlangs naar de fabribankt is geweest voor reparatie (dank je wel Gericom :(), maar die kon het schijnbaar ook niet oplossen...

Weet iemand misschien wat er mis kan zijn? Ik dacht zelf dat de videokaart misschien kaport zou zijn, maar Gericom kon 'kein hardware fehler feststellen' :r

Verwijderd

Gewoon niet accepteren, en vertellen dat je ze ingebreke doet stellen als ze het niet zsm oplossen en niet zelf proberen te klooien dit lijkt een duidelijk HW probleem.

Als ze geen gehoor geven hieraan even laten weten dat je dit niet accepteert en je geld terug eist (conformiteitseis) en een andere notebook kopen. IMHO