Hoe doet de radeon het onder w2k?

Pagina: 1
Acties:

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
IK wil denk ik een ati radeon ALL-IN-WONDER aanschaffen, maar nu wil ik wel eerst weten hoe het zit met drivers voor onder w2k, linux. Wat voor mij toch vrij belangrijk is. Ik dacht namelijk dat ati namelijk nog al nalatig is het updaten van zijn drivers. is dat nu ook het geval met de radeon... Ik vraag me trouwns ook af of er wel.
Ook wordt er op site bij deze kaart niet aangeven dat ie ook werkt met athlons, terwijl dit wel het gaval is de andere... Iemand enige info of dat betekend dat ie het niet doet op mijn asus a7v?

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Ik draai een 64MB Radeon op een KX133 moederbord met Athlon @ 800MHz in Win2K ... draait perfect. Ik gebruik de laatste betas, eerdere Win2K drivers heb ik nooit geprobeerd. 1 groot nadeel is wel dat de 3D-speed en stuk lager ligt in zowel D3D als in OpenGL (hoewel daar minder) dan in WIn9x/ME. Daarom draai ik nu een dual boot met Win98Lite voor me games :) . Radeon kaarten zijn trouwens niet de enige die in Win2K een stuk langzamer zijn dan in Win9x/ME (3D), ook nVidia kaarten hebben daar last van (Voodoo5 minder om 1 of andere reden) ...

PC Specs