Toon posts:

Blowhole in zijkant van HX08 onmogelijk ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij is dit niet mogelijk vanwege de zijkant, die er helemaal afgeschoven moet worden om hem eraf te kunnen halen ?

Heeft er iemand uitleg, voorbeelden, foto's van een Aopen bigtower waar blowholes in zitten ??

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
[search=hx08]

genoeg topics over case modding van deze kast

Verwijderd

Je kan het er gewoon inmaken en dan kang draad eraan doen zodat je geen moeite heb met te kort draad.
Je kan er ook een tulp plug aan maken zodat je em los kan halen, das misschien ook wel makkelijk...

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:20

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Je kunt gewoon de lipjes aan de bovenkantombuigen of eraf halen. De kast kan dan nog gewoon dicht en je zit er niet meer mee dat de hele kant naar achteren geschoven hoeft te worden.

Heb het zelf ook zo gedaan :)

En natuurlijk ervoor zorgen dat er een lang genoeg snoer aanzit, die makkelijk los te maken

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij snap je met niet :)

als je de zijkant eraf wilt halen... dan moetie HELEMAAL naar achtergeschoven worden en dan pas kan hij eraf...

als je dan een koeler (aan de binnenkant van de kap) er aan hangt... kan de zijkant er dus niet op/af..

snappie ?

Verwijderd

ja want ik heb het ... enige is dat je de fan aan de buitenkant moet hangen ... maar met een mooi kastje eromheen ziet dat er eigenlijk best wel w00t uit

Verwijderd

Topicstarter
PICS !!! ?

Verwijderd

Topicstarter
Deze duz :)

[topic=196999/1/25]

tnk u

Verwijderd

Een idee is om er een window in te zetten, met een scharnier, kun je via het window in je pc komen en hoeft je zijplaat niet meer open :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat kan ook maar dat doe ik maar niet :)

tnx MEDE EPoX'er :)

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Op woensdag 19 juni 2002 12:20 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Volgens mij snap je met niet :)

als je de zijkant eraf wilt halen... dan moetie HELEMAAL naar achtergeschoven worden en dan pas kan hij eraf...

als je dan een koeler (aan de binnenkant van de kap) er aan hangt... kan de zijkant er dus niet op/af..

snappie ?
Wie snapt het hier nu niet helemaal :?
Zoals hiervoor al geschreven maar nu wat uitgebreider:
"De lipjes aan de bovenkant van het paneel ombuigen (eventueel de achterste niet voor de stevigheid)
Het paneel blijft nu toch nog op z'n plaats zitten maar hoeft niet helemaal meer naar achteren te worden geschoven"
Is een van de meest standaard "mods" aan de HX/HQ08

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap ut ! :7

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-11-2025
Mijn fan hangt met tie wraps :P aan die soort metalen plank net onder de voeding.

Blijft goed zitten, is makkelijk genoeg even weg te halen en werkt gewoon goed.

Hij zit dus wel ter hoogte van de cpu, als je hem lager wilt hebben zal je dus wat anders moeten bedenken.

Nu alleen nog een gat in m'n zijplaat, maar met een stuk karton werkt het in ieder geval goed :).

• koekum

koekum

Op woensdag 19 juni 2002 12:41 schreef TheHeLLFiRe het volgende:
Ik snap ut ! :7
Fijn zo,
dan hoef ik tenminste geen foto's te maken :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:15 schreef koekum het volgende:

[..]

Fijn zo,
dan hoef ik tenminste geen foto's te maken :)
der staat een how to op virtual hideout d8 ik.. da was een tut over het hele modden van een HX-08, een tukje ging ook over die lipjes..

• koekum

koekum

Op woensdag 19 juni 2002 15:39 schreef _Robzilla_ het volgende:
der staat een how to op virtual hideout d8 ik.. da was een tut over het hele modden van een HX-08, een tukje ging ook over die lipjes..
Klopt als een bus:
http://www.virtual-hideout.net/articles/hx08/index9.shtml
Maar ik persoonlijk heb het achterste lipje niet omgebogen i.v.m. betere sluiting.

Wat je ook kunt doen is wat hapjes uit de rail waar de lipjes achtervallen wegslijpen en dan wel een klein stukje naar achter verschoven ten opzichte van de plek in gesloten toestand.
Heb dit persoonlijk niet gedaan omdat ik dan al m'n hardware eerst weer uit de case had moeten verwijderen.
Dit zal waarschijnlijk wel de stevigheid van je kast verminderen maar je schoonmoeder mocht er toch al niet op gaan zitten :)

Verwijderd

gewoon erin zetten en een plugje tussen draden van de fan zetten,.,

Verwijderd

ja, kan wel >:)

Afbeeldingslocatie: http://bumpy.hapklaar.com/images/eris/105-0596_IMG_2.JPG

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Op woensdag 19 juni 2002 20:10 schreef Bumpy het volgende:
ja, kan wel >:)

[afbeelding]
:9~ :)

specs

Verwijderd

phat die kast

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-08 16:16

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Is mogelijk als je de lipjes aan de bovenkant van het paneel ombuigt of zoals ik, ze er af dremelt.
Ik had 2 120 mm fans in het zijpaneel zitten boven elkaar, ging prima met alleen de voorste 2 lipjes er af gedremeld :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1