Ik weet alles over digitale toegankelijkheid, of ik weet wie het wel weet.
Misschien is dit wat.
Er zijn op mijn proggramma een aantal variaties, zoek maar eens op winamp.com, daar vindt je genoeg.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
maar zou het niet moeten kunnen met een goed draadloos toetsenbord? die werken toch niet met infrarood?
http://www.tweakers.net/pricewatch/11232
Verwijderd
Er bestaan splitterkabels voor je toetsenbord en verlengkabels.
Ik gebruik zelf een kabel van 5 meter. Je kunt nog kiezen tussen een kabel met zo'n telefoonsnoer effect en een normale kabel ook.
Verwijderd
Verwijderd
als je een feestje gaat geven wil je niet dat de computer in die kamer staat of niet?
1 kamer voor computers/stereo/tv/koelkast/enz
1 badkamer
1 slaap/huiswerkkamer
en in die laatste wil ik ook mn muziek kunnen regelen want er staan wel overal boxen
Bij mij lukt het, maar da's geen garantie voor jou situatie
Verwijderd
lijkt op het moment de beste oplossing
eventueel koop ik wel een logitech cordless desktop pro, mn huidge muis is uhm.... versleten
Verwijderd
Met seriële LCD + knopjes door je muur
kun je me ook vertellen hoe ik zoiets doe?Op woensdag 19 juni 2002 12:37 schreef ajampaniki het volgende:
Wat nou toetsenbord en afstandbediening. Je neemt gewoon wat knoppies een een x aantal meter kabel en sluit die aan op je compoort. Is toch denk wel het allergoedkoopst. UTP-kabel kost max 1 euro de meter en die knoppies kosten ook geen hol.
ik heb in principe maar 7 toetsen nodig volgens mij
(http://www.cherrycorp.com/products/DE/UK/produkt/tastatur/g84_4700.htm) en die plug-in voor WinAmp voor het besturen met de numerieke toetsen.
Hiermee kan je WinAmp volledig besturen. Wat je dan waarschijnlijk nog nodig hebt is een toetsenbordkabel die lang genoeg is. (www.blackbox.com)
Die plugin staat ergens op www.winamp.com
suc6
Mod idee: Dat toetsenbordje samen met een klein lcd display inbouwen in een mooi design kastje + PC aansluiten op je tv met een mooie visualisation plugin.
dat is nou een portable mp3 speler waar ik wel wat in zieOp woensdag 19 juni 2002 12:53 schreef MuddyMagical het volgende:
Mod idee: Dat toetsenbordje samen met een klein lcd display inbouwen in een mooi design kastje + PC aansluiten op je tv met een mooie visualisation plugin.
goed id, thnx
Ik heb geen wc op mijn kamer dus dat gaat bij mij niet lukkenOp woensdag 19 juni 2002 12:00 schreef -Nexus het volgende:
Ik heb een logitech cordless desktop, en ik kan winamp nog besturen op mijn toetsenbord op de wc
Taal fouten inbegrepen ;)
En die kosten zeker nixx?Op woensdag 19 juni 2002 13:36 schreef willempiet het volgende:
neem een vriendin
Ey!! Macarena \o/
Heb je dat gedaan dan?Op woensdag 19 juni 2002 12:00 schreef -Nexus het volgende:
Ik heb een logitech cordless desktop, en ik kan winamp nog besturen op mijn toetsenbord op de wc
Je hebt gewoon proggies waar ook het schema al instaat. Je kan dan max 15 knoppies erin zetten. Die kunnen elk weer 3 functies hebben dus dat moet wel lukken denk ik. Je moet maar ff zoeken naar comctrl ofzow. weet niet precies meer hoe het heet.Op woensdag 19 juni 2002 12:39 schreef Karp het volgende:
[..]
kun je me ook vertellen hoe ik zoiets doe?
ik heb in principe maar 7 toetsen nodig volgens mij
best relaxed hoor!! schijt alleen irri met zo'n toetsenbord in je handOp woensdag 19 juni 2002 13:51 schreef ThePerfectCell het volgende:
[..]
Heb je dat gedaan dan?
heeft iemand zo'n programma of iets wat soortgelijke functies vervuld?
De makkelijkste manier is en blijft die afstandsbediening via de compoort met de kabeltjes. kabeltjes mooi samenpakken, misschien nog een zelfinrolsysteempje maken zodat de kabel mooi weggestopt is als je dat ding aan de kant legt.
Kan mooi zijn als je dat wilt.
ik heb nog een oude gamepad liggen, zou wel roelen als ik die kan gebruiken
Verwijderd
er zit er een bij het programma maar ik vind hem niet echt duidelijk ben ook een complete n00b met schemas maken heeft iemand een tutorial ergens gezien?Op woensdag 19 juni 2002 15:51 schreef InSaNiTy_nl het volgende:
hmzz lijk me ook wel wat kan iemand een de benodigdheden posten en misschien een schema?
kheb een laptop met utp kabel en ik kan internetten op de wcOp woensdag 19 juni 2002 12:00 schreef -Nexus het volgende:
ontopic:
comctrl lijkt mij het makkelijkst uit te voeren, in elke kamer zo'n kastje en volgens mij zijn ze dan nog op 1 poort aan te sluiten ook. zit je wel met een kabelboom naar je compu toe
Kijk ff op:Op woensdag 19 juni 2002 15:30 schreef Karp het volgende:
ik zit nu toch te denken aan een afstandsbediening op de comport
ik heb nog een oude gamepad liggen, zou wel roelen als ik die kan gebruiken
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=10320
http://www.winamp.com/plugins/detail.jhtml?componentId=79372
Als je trouwens een computer hebt in de andere kamer kan het ook via winampRC...
Klein printje (als je het goeddoet kan het heeel mooi)
Die hang je op in je kamertje, seriele kabel naar de andere ruimte toe en klaar
De seriele kabel moet je dan natuurlijk niet compleet kopen, want dan betaal je je blauw. Maar ffe zelf stekkertje eraan brouwen
sorry
moet het echt ff kwijt
ik heb namelijk nog een nokia 5110 liggen....
en ik heb een kastje nodig met knoppen, eventueel in combinatie met een lcd'tje
*grins*
you do the math
nou alleen nog gaan kijken of het ook nog echt te doen valt
adr opleidingen en meer adr opleidingen
toch nog ff lastig
zitten van die zeshoekige schroefjes in, heb ik zo niks voor dus kan niet kijken of het wat wordt
die 5110 heeft toch IR?Op woensdag 19 juni 2002 19:37 schreef Karp het volgende:
ik kreeg net een KOEL idee
sorry
moet het echt ff kwijt
ik heb namelijk nog een nokia 5110 liggen....
en ik heb een kastje nodig met knoppen, eventueel in combinatie met een lcd'tje
*grins*
you do the math
nou alleen nog gaan kijken of het ook nog echt te doen valt
die mag je wel aan mij geven!!! [verkopen]
die dingen heten TORX, en die kun je bij de lokale elektroboer halen....Op woensdag 19 juni 2002 21:00 schreef Karp het volgende:
hmmm
toch nog ff lastig
zitten van die zeshoekige schroefjes in, heb ik zo niks voor dus kan niet kijken of het wat wordt
ik zie dr geen infrarood inOp woensdag 19 juni 2002 21:06 schreef krekrrr het volgende:
[..]
die 5110 heeft toch IR?
die mag je wel aan mij geven!!! [verkopen]
en hij heeft 2 kleine probleempjes, display moet aangedrukt worden en accu zit beetje los (op te lossen met papiertje)
als je echt interesse hebt moet je het ff zeggen
Expanding the inexpandable
en een infrarood reapter maar heb jij je geluid nog niet in de huiskamer
misschien is het iets om z'n draadloos 2,4ghz geval te kopen die
video en audio kan versturen (zender -> ontvanger)
en infrarood kan doorsturen (ontvanger -> zender)
en dan natuurlijk weer met dat geval van 10 euro
Edit: ik zat te slapen, snikkelaars was me voor
http://www.marmitek.nl/nl_site/base_nl/product.asp?taal=1&subgroep=21
Reality beats fiction by far!
nee, als er geen IR in zit, heb ik er geen interesse in [IVM iPaq...]Op woensdag 19 juni 2002 21:08 schreef Karp het volgende:
[..]
ik zie dr geen infrarood in
en hij heeft 2 kleine probleempjes, display moet aangedrukt worden en accu zit beetje los (op te lossen met papiertje)
als je echt interesse hebt moet je het ff zeggen
het geluid is allang aanwezig in deze kamer dus dat zou overkill zijnOp woensdag 19 juni 2002 21:19 schreef E-MANs het volgende:
een infrarood ontvanger bouwen voor de computer 10 euro hoogstens
en een infrarood reapter maar heb jij je geluid nog niet in de huiskamer
misschien is het iets om z'n draadloos 2,4ghz geval te kopen die
video en audio kan versturen (zender -> ontvanger)
en infrarood kan doorsturen (ontvanger -> zender)
en dan natuurlijk weer met dat geval van 10 euro
Edit: ik zat te slapen, snikkelaars was me voor
http://www.marmitek.nl/nl_site/base_nl/product.asp?taal=1&subgroep=21
zoals het er nu naar uitziet wordt het een afstandsbediening met IR-ontvanger in de andere kamer
als het lukt van mn 5110
Ik heb het net geprobeerd (met een logitech cordless desktop pro) en dat gaat vrij aardig hoor.Op woensdag 19 juni 2002 13:40 schreef DeadPool het volgende:
Draadloos toetsenbord gaat niet werken hoor. Die dingen hebben ook een max aantal meters wat je ervan mag zitten, als je helemaal naar een andere kamer gaat met zo'n ding gaat die het niet redden.
In de kamer naast me (afstand een meter of 5 + muur) gaat goed en als ik een verdieping naar boven loop en daar in een andere kamer ga staan dooet ie het ook nog. (meter of 10 met plafond)
Verwijderd
Maaja voor die dingen zijn zo ook niet echt gebouwd.
Of 1 van je ouders ... daar hoef je niet eerst 9 maanden op te wachtenOp donderdag 20 juni 2002 16:35 schreef McRuler het volgende:
neem een broertje...
==
hoi
Verwijderd
Verwijderd
Kost alleen een lading telefoonkosten