Toon posts:

Shopsurvey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Weet niet of deze post wel hier hoort, maar bij shopsurvey (processors) kan ik klikken op een leverancier en vervolgens wordt er een leeg scherm geopend. Mischien dat dit al eerder is gemeld, maar als ik "search" op shopsurvey krijg ik 1 hit en die wordt niet getoont. ...

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 08 oktober 2000 12:39 schreef MadMax-007 het volgende:
Hoi,

Weet niet of deze post wel hier hoort, maar bij shopsurvey (processors) kan ik klikken op een leverancier en vervolgens wordt er een leeg scherm geopend. [/quote]Ik neem aan dat je de pricewatch bedoeld waar de processors staan. Als je verder klikt op een processor, en dan op de link naar de homepage van een leverancier ga je naar hun website. Als die down is ofzo kunnen wij er natuurlijk weinig aan doen... als je op het handje klikt van de ShopSurvey beoordeling werkt alles gewoon bij mij..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Mischien dat dit al eerder is gemeld, maar als ik "search" op shopsurvey krijg ik 1 hit en die wordt niet getoont. ...[/quote]Je moet wildcards gebruiken in de search. Dus %shopsurvey%.

Verwijderd

Topicstarter
nou ja zeg...al 5 dagen kijk ik naar de prijzen van de C700 en nu probeer ik het weer en krijg ik idd wel de pagina's te zien. Wilde echt eerst bij alle leveranciers niet lukken. hmmm...raar. Maar toch bedankt.