Een tijd geleden heb ik ooit een topic geopend over eventuele risers voor de VIA Epia. Het duurde allemaal wat lang, dus dat topic is zo dood als ik kweenie wat. Uh, bij deze kan ik vertellen dat ik er toch in geslaagd ben een riser te vinden, het gaat hier over "riser 3" (zie link), van Space Promotion. Na wat drammen (5 weken lang
) kwamen ze toch met een riser op de proppen, dit is het mailtje wat ik net kreeg:
Ik heb ook teruggemaild met de vraag naar de technische specificaties en of er een afbeelding beschikbaar is. En welke kant de riser op rised, errug belangrijk...
Dit is dus een animocheck, als je interesse hebt, zeg het hier dan even. Op dit moment hebben interesse:
Vrij prijzige kaartjes dus... Maar ja: als je een extra PCI slot in je Epia wil, dan is dit waarschijnlijk je enigste kans. Ikzelf zie geen probleem om nog eens 6 weken te wachten, dat scheelt weer in de kosten. Op zijn goedkoopst is hij dus 39+6,95= 45,95 Euro. Als er genoeg animo is kan er waarschijnlijk nog wel wat korting af...Goedendag,
Ik heb de beslissende informatie binnen.
Het type risercard dat u zoekt, kunnen wij leveren binnen 1,5 tot 2 weken na bestelling. De kaartjes worden voor u ingevlogen vanuit Taiwan.
De prijs is 44,50 per stuk. Dit vanwege de tamelijk hoge transportkosten. Mocht u 6 weken geduld hebben dan is de prijs per stuk 39,- incl. BTW. Onze verzendkosten zijn 11,50 onder rembours of 6,95 bij vooruitbetaling.
Ik heb ook teruggemaild met de vraag naar de technische specificaties en of er een afbeelding beschikbaar is. En welke kant de riser op rised, errug belangrijk...
Dit is dus een animocheck, als je interesse hebt, zeg het hier dan even. Op dit moment hebben interesse:
code:
1
2
| Almightyarjen Venkmen |