Toon posts:

Accesspoint dekking

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om een draadloos netwerkje aan te leggen thuis. Waarschijnlijk ga ik een routertje aanschaffen met ingebouwd accesspoint. En omdat het meeste beneden staat vraag ik me af: als ik dat accesspoint beneden neerzet kan ik dan wel met mijn laptopje op de 1e verdieping werken en op zolder? Of gaat dat niet werken?

Verwijderd

Ja, uuuhm waarschijnlijk wel. Kijk ff bij specs van die AP zou ik zeggen. he als je niet neerzet wat voor een het er is kan ik je geen zinnig antwoord geven.

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Naar mijn weten ondersteunen de gemiddelde acces points een maximale rijkwijdte van 300 meter, dus in principe moet dit heel goed te doen zijn.

Echter moet je er wel voor zorgen dat er geen tot minimale storings apparatuur in de omgeving of er tussen in zit.
Gewone 220V draden die tussen de plafonds en vloeren lopen zouden bijvoorbeeld nog parten kunnen gaan spelen, indien goed afgeschermd natuurlijk niet.

Zo zou je eens naar de betreffende omgeving moeten kijken, aan de hand daarvan zou je zelf wel moeten kunnen bepalen of het gaat werken of niet. suc6 :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

tada: http://www.tweakers.net/reviews/294
Staat alles in wat je wilt weten :)

Braaikamer - Smoke&BBQ

Dit topic is gesloten.