[Autoradio] JVC KD-S711 inbouwen in Opel Corsa '93

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 10:40

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Ok ik heb gisteren dus 3,5 liggen klooien om dat oude blaupunkt ding eruit te krijgen. Normaal gesproken gaat dat makkelijk maar geloof me grof geweld was echt nodig om dat ding aan te sluiten.

Nu heb ik de volgende vragen mbt het inbouwen van de nieuwe JVC KD-S711:

1) er zit een standaard stroomstekkertje bij, maar de kleuren van die kabeltjes komen absoluut niet overeen met die van de corsa.

2) De antenne-aansluiting moet via een lang pinnetje in die JVC aangesloten worden er zit dus een diep gat in die jvc waarop ik de antenne aan moet sluiten. Maar in de corsa zit een andere aansluiten, namelijk een soort dopje, die je ergens overheen zet (zo zat ie blij die blaupunkt).

Kan ik zonder problemen die dikke stekker erin steken? En waar vind ik zo'n verloopstukje voor die antenne aansluiting?

• Stig
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-08 10:03
hier check dit ff:
http://www.jvc.co.uk/download/mobile/ib_kds713install.pdf
anders staat er ook nog wat in kleine lettertjes, op die kabeltjes, van die stekker.

kep dezelfde, zelfs ook nog in een corsa (bj '88)

Kort leefde de kamerplant die aan een wilde orchidee.

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-08 17:50
Op woensdag 19 juni 2002 09:50 schreef Trax_Digitizer het volgende:
1) er zit een standaard stroomstekkertje bij, maar de kleuren van die kabeltjes komen absoluut niet overeen met die van de corsa.

2) De antenne-aansluiting moet via een lang pinnetje in die JVC aangesloten worden er zit dus een diep gat in die jvc waarop ik de antenne aan moet sluiten. Maar in de corsa zit een andere aansluiten, namelijk een soort dopje, die je ergens overheen zet (zo zat ie blij die blaupunkt).

Kan ik zonder problemen die dikke stekker erin steken? En waar vind ik zo'n verloopstukje voor die antenne aansluiting?
Die antenne-verloopstekkertjes zijn bij iedere automaterialenhandel waar ze een voorraad autoradio's hebben te krijgen. Denk aan Halfords of zo.
Daar hebben ze ook een verloopkabeltje van je Corsa-stekker naar je JVC-stekker. Ik had hetzelfde met een Suzuki Swift en een JVC autoradio. Kostte me destijds twee tientjes aan materiaal en het is meteen netjes afgewerkt.

Punctuality is the politeness of kings

• The Eagle
  • Laatst online: 19:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Als je nou slim bent rij je ff met auto en radio naar een speciaalzaak in de buurt. Leg ze ff uit wat het probleem is. Krijg je goede raad en de spullen kun je meteen kopen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Trax_Digitizer
  • Laatst online: 11-05 10:40

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Dank u voor de reacties :D

Ik ben effe naar halfords geweest, en ik heb zo'n verloopkabeltje voor de antennekabel.
En een vriend van me helpt me met inbouwen, die heeft verstand van dat soort dingen, dus het komt goed :D

Bedankt

Verwijderd

en?
Blaast ie een beetje?
Maar ja, JVC = waar voor je geld.
Pagina: 1