ANIMO voor artikelen van www.cooltech.info?

Pagina: 1
Acties:

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-06 15:08
Ok alles is bijna rond met de mensen van cooltech, Dus als er geinteresseerden moesten zijn om een inkoopactie te starten... Zelf ga ik dit niet doen omdat de distributie naar nederland te lastig en te duur wordt zowel voor mij als voor jullie! :)

Dus als er zich iemand geroepen voelt en de interesse is groot... laat iets weten!

Verwijderd

Waar staan de prijzen?

misschien ben ik geinteresseerd in een radiator, mits deze niet te duur is

• Ligone
Op woensdag 19 juni 2002 10:24 schreef SiQDiZ het volgende:
Waar staan de prijzen?

misschien ben ik geinteresseerd in een radiator, mits deze niet te duur is
Ik heb gezegd "bijna" rond hé :) prijzen komen er vandaag of morgen aan

om even een idee te geven heb ik snel even naar enkele prijzen gekeken, deze zijn nog niet exact dus kan nog wel wat schelen uiteindelijk :)

voor deze: (zonder fans)

Afbeeldingslocatie: http://www.cooltech.info/prodotti/rd/005_C1.jpg

ong 55 €

en voor deze :

Afbeeldingslocatie: http://www.cooltech.info/prodotti/wb/005_A1.jpg

ook ong 55 €

ik zeg het nog eens, dit is om snel even een idee te geven, dit staat nog niet vast!! (de prijzen dus)

maar ik zou wel graag de interesse al willen weten en eventueel iemand die de inkoopactie wil regelen...

• Ligone
Ok, de laatste besprekingen zijn gedaan! normaal gezien kan ik vrijdag alle prijzen hier posten, of er moest toevallig iemand weten hoeveel % de italiaanse belastingen zijn. Dan zal ik trachten ze deze avond nog te posten! :)

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 17:19
12%

• Ligone
Zijt ge daar zeker van? :)

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 09:31 schreef Ligone het volgende:
Ok alles is bijna rond met de mensen van cooltech, Dus als er geinteresseerden moesten zijn om een inkoopactie te starten... Zelf ga ik dit niet doen omdat de distributie naar nederland te lastig en te duur wordt zowel voor mij als voor jullie! :)
Hoezo, moeilijk?... Van de Cooltech website:

Oc-Shop.com has just joining our Resellers'list : located in Netherlands, Oc-Shop can sell our products worldwide, so, if you are interested in our products, but you can't find a local reseller, ask them. Check them out at http://www.oc-shop.com

• Ligone
Op donderdag 20 juni 2002 12:44 schreef Sir_Black het volgende:

[..]

Hoezo, moeilijk?... Van de Cooltech website:

Oc-Shop.com has just joining our Resellers'list : located in Netherlands, Oc-Shop can sell our products worldwide, so, if you are interested in our products, but you can't find a local reseller, ask them. Check them out at http://www.oc-shop.com
jaaaaah, echt wel :) vraag het eens aan henzelf... Volgens sommige fabrikanten zijn ze zelfs distributeur...

kweet ondertussen wel beter...

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:38

MartNL

Op donderdag 20 juni 2002 20:30 schreef Ligone het volgende:

[..]

jaaaaah, echt wel :) vraag het eens aan henzelf... Volgens sommige fabrikanten zijn ze zelfs distributeur...

kweet ondertussen wel beter...
Doe mij maar de complete watercooling set.
Die pro versie.

• piston
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-11-2025
heeft er al iemand ervaringen met producten van cooltech. ik zou graag weten hoe de "Cooltech EASY S462 Komplete kit" presteert. ik weet wel dat ik hier geen superlage temperaturen van moet verwachten maar... toch graag reacties van cooltech gebruikers.

thx in advance

zeg nu niet ga ff google-en: heb ik gedaan en bracht niet veel aarde aan den dijk!

"Tis better to be silent and be thought a fool, than to speak and remove all doubt."
"If i'm not back in five minutes,... wait longer !!!"

Verwijderd

gaat deze inkoopactie nog door? :?
Pagina: 1