Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
offtopic:
hee dat zei ik toen ook in zon topic
hee dat zei ik toen ook in zon topic
Ik denk dat zoiets nog vrij lang gaat duren voordat ze dat met levende wezens gaan doen want die techniek is een stuk gecompliceerder dan wat data verzenden lijkt me. Het is wel aardig koel dat ze nu al informatie kunnen teleporteren en idd het star trek gehalte is aardig hoog
Verwijderd
{is blij dat star Trek eens niet afgekraakt word}
Het zal idd nog wel ff duren voor we een plant of mens over sturen. maar ook door data over te kunnen "stralen" kunnen we nog leuke dingen verw88
Het zal idd nog wel ff duren voor we een plant of mens over sturen. maar ook door data over te kunnen "stralen" kunnen we nog leuke dingen verw88
Verwijderd
wat is het verschil met dit artikel en de post op de frontpage van enkele dagen geleden? zijn alleen andere woorden gebruikt door nu.nl
no animals were harmed during the production of this message
Verwijderd
Maar na enig nadenken ga ik dit topic toch echt sluiten. Sorry Reyn...
De openingspost voldoet niet echt aan de eisen die W&L daaraan stelt. In NSTM loopt hierover ook een topic (zie de link van Caeruleus) en bovendien staat de search vol met topics hierover. De vraag die je stelt, "hoe lang nog" is nauwelijks te beantwoorden en zal niet leiden tot een topic zoals we dat hier graag zien.
Als je over teleportatie een nieuw topic wilt openen, dat wel aan de eisen voldoet (een goede stelling enzo, en echte argumentatie ipv zomaar strooien met een paar termen als "quantumcomputers" en "lichtvangkristalgeheugen"), ga vooral je gang...
De openingspost voldoet niet echt aan de eisen die W&L daaraan stelt. In NSTM loopt hierover ook een topic (zie de link van Caeruleus) en bovendien staat de search vol met topics hierover. De vraag die je stelt, "hoe lang nog" is nauwelijks te beantwoorden en zal niet leiden tot een topic zoals we dat hier graag zien.
Als je over teleportatie een nieuw topic wilt openen, dat wel aan de eisen voldoet (een goede stelling enzo, en echte argumentatie ipv zomaar strooien met een paar termen als "quantumcomputers" en "lichtvangkristalgeheugen"), ga vooral je gang...
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()