de lijst met gratis email providers

Pagina: 1
Acties:
  • 507 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
ik was op zoek naar de lijst van gratis email providers waarmee een naam niet geregd kon worden. Maar ik kan die niet vinden. Is die wel zichtbaar voor gewonen gebruikers?
En als dat niet zo is zou ik er dan toch op de een of andere manier aan kunnen komen ?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Laatst online: 05-09 08:51
Er staat toch op elke site waar je e-mail aan kan vragen of het gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 09:27 schreef Lampie het volgende:
Maar er is ook zo'n lijst van. Een maand of wat terug kwam ik hem nog tegen in LA, alleen kan ik hem niet meer terugvinden..
Misschien willen ze wel even een nieuwe maken. :? :)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik neem aan dat je de lijst wil gebruiken op een webpagina op e-mail adressen te valideren. En dan gratis provider-email-adressen eruit te filteren?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
Op woensdag 19 juni 2002 09:27 schreef Lampie het volgende:
ja en dan moet ik al die sites gaan afschuimen om een lijst met gratis email providers bijelkaar te krijgen ... t gaat me om de lijst niet om een gratis email adres... snappie?
Ik neem aan dat je de lijst wil gebruiken op een webpagina op e-mail adressen te valideren. En dan gratis provider-email-adressen eruit te filteren?
ja daar komt het wel op neer (althans net zoiets als wat ze hier doen met gratis email providers). Althans ik wil iemand er een handje mee helpen ... ik zou dat zelf nooit kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 09:28 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Maar er is ook zo'n lijst van. Een maand of wat terug kwam ik hem nog tegen in LA, alleen kan ik hem niet meer terugvinden..
Misschien willen ze wel even een nieuwe maken. :? :)
Ze kunnen het beter ff in de FAQ stoppen :)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:18
Op woensdag 19 juni 2002 09:28 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Een maand of wat terug kwam ik hem nog tegen in LA, alleen kan ik hem niet meer terugvinden..
Ben benieuwd waar je dat gezien hebt. Het lijkt me niet dat er een lijst met meer dan 10.000 domeinen geplaatst wordt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 10:37
Op woensdag 19 juni 2002 10:48 schreef Jasper het volgende:

[..]

Ben benieuwd waar je dat gezien hebt. Het lijkt me niet dat er een lijst met meer dan 10.000 domeinen geplaatst wordt. :?
D'r was een linkje naar die lijst. Ik heb hem ook gezien. Maar ik kan hem niet meer terug vinden. Ik weet ook niet meer waar het topic over ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Die lijst is niet zichtbaar voor gewone gebruikers, maar wel op te vragen voor moderators. Ik denk niet dat het wenselijk is om een dergelijke lijst te publiceren, daarmee snijden we onszelf namelijk in de vingers - als je het uiteindelijke doel van de lijst bekijkt.

De gratis adressen worden geblockt omdat sommige vervelende gebruikers die gratis adressen gebruiken om zich opnieuw te registreren en verder te gallen. Door een dergelijke lijst te publiceren maak je het voor die mensen alleen maar makkelijker, ze hoeven niet te proberen of een bep. adres wel of niet gratis is, ze kunnen het gewoon even in de lijst opzoeken. Derhalve: nee, ik denk niet dat die lijst ergens publiekelijk beschikbaar wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 10:51 schreef Negotiator het volgende:
Die lijst is niet zichtbaar voor gewone gebruikers, maar wel op te vragen voor moderators. Ik denk niet dat het wenselijk is om een dergelijke lijst te publiceren, daarmee snijden we onszelf namelijk in de vingers - als je het uiteindelijke doel van de lijst bekijkt.

De gratis adressen worden geblockt omdat sommige vervelende gebruikers die gratis adressen gebruiken om zich opnieuw te registreren en verder te gallen. Door een dergelijke lijst te publiceren maak je het voor dat soort mensen alleen maar makkelijker, ze hoeven niet te proberen of een bep. adres wel of niet gratis is, ze kunnen het gewoon even in de lijst opzoeken. Derhalve: nee, ik denk niet dat die lijst ooit ergens publiekelijk beschikbaar wordt :)
Laten we de vraag dan gewoon anders stellen, waar haalt tweakers.net die lijst vandaan? Hoe hebben jullie die lijst bepaald?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op woensdag 19 juni 2002 10:54 schreef its_me het volgende:
Laten we de vraag dan gewoon anders stellen, waar haalt tweakers.net die lijst vandaan? Hoe hebben jullie die lijst bepaald?
Gewoon, verzamelen. Je begint bij hotmail.com en daarna verder zoeken :P. En dan uitbreiden iedere keer als een lastig cloontje een gratis mailadres weet te reggen dat er nog niet opstond.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 12-10 09:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Die lijst bevat 13,762 die voor het overgrote deel door de makers van Android bijeengezocht is. gewoon een paar "verzamel"sites afgaan als www.gratiz.nl en je hebt er een hele stapel zo binnen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft er wel opgestaan een tijdje geleden. :) Vond het al zo'n enorme waslijst met domeinnamen die ik nooit verwacht had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-10 21:19
Ja, zal best, maar waarom staat @hi.nl er ook tussen dan. Is van een gewone e-mail provider en ik kan me er niet mee registreren. Ik ben nu geregistreerd via @hccnet.nl, en dat is toch ook zo'n zelfde 'gratis' provider?

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 11:27 schreef DustMan4u het volgende:
Ja, zal best, maar waarom staat @hi.nl er ook tussen dan. Is van een gewone e-mail provider en ik kan me er niet mee registreren. Ik ben nu geregistreerd via @hccnet.nl, en dat is toch ook zo'n zelfde 'gratis' provider?
HCCnet is niet gratis, je moet er lid voor zijn van de HCC en dat kost geld :)
Dat hi.nl ook geblockt is snap ik niet, je kunt daar toch niet zomaar een gratis e-mail adres nemen?
Je moet daarvoor een Hi abbonnement hebben, als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 15:02

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Oh als er domains tussen staan waar je wel of ondertussen wel voor moet betalen, laat maar horen hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:28

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 19 juni 2002 11:13 schreef Kees het volgende:
Die lijst bevat 13,762 die voor het overgrote deel door de makers van Android bijeengezocht is. gewoon een paar "verzamel"sites afgaan als www.gratiz.nl en je hebt er een hele stapel zo binnen.
Deze lijst?
http://gathering.tweakers.net/~kees/gratis_email.txt

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 13:04 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Deze lijst?
Op woensdag 19 juni 2002 10:51 schreef Negotiator het volgende:
Die lijst is niet zichtbaar voor gewone gebruikers, maar wel op te vragen voor moderators.
:D >:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 13:04 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Deze lijst?
LoL :D

dat is 'm volgens mij :D

* SH007 lijst op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
hm, als je 1 eigen domeintje hebt (niet zo moeilijk) kun je daar een oneindig aantal mailadressen aan verbinden.

Een beetje inventief lastigertje kan dus wel degelijk irritant doen via een-of-ander programma dat steeds dit herhaalt "nieuw IP, nieuwe registratie met e-mailadres nummer038492873@domein.com, 100 nieuwe topics openen"
Doe je volgens mij ook niet veel tegen...

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/w/e
uhm jawel natuurlijk, gewoon domein.com blokkeren |:(
is er niet een mogelijkheid om random domeinen aan te maken? :P

Afbeeldingslocatie: http://orangeweb.nl/w/l

De drempel is natuurlijk wel hoger op deze manier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
en nu maar wachten hoe lang het duurt voordat een modje de lijst gaat weghalen >:)

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer
  • Laatst online: 03-07 23:56

Engineer

Software

.

[ Voor 100% gewijzigd door Engineer op 13-10-2018 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:35

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Op woensdag 19 juni 2002 13:05 schreef Webgoodie het volgende:

[..]

[..]

:D >:) :P
En verouderd >:) :P

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 19 juni 2002 13:21 schreef SWINX het volgende:
en nu maar wachten hoe lang het duurt voordat een modje de lijst gaat weghalen >:)
die lijst is volgens mij gewoon vrijgegeven hoor, ik heb hem een jaar geleden al is een keer opgeslagen toen een modje hem gaf hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 19 juni 2002 13:21 schreef SWINX het volgende:
Zo ontzettend geheim lijkt me die lijst nu ook weer niet. Hij stond gewoon in een post van Keesheldtm zelf in [topic=201091]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Laatst online: 10-04-2023
Op woensdag 19 juni 2002 13:22 schreef hdd het volgende:

[..]

Hijs al gedelete van de server :P
snel even mirroren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op woensdag 19 juni 2002 13:24 schreef Wokschotel het volgende:

[..]

Zo ontzettend geheim lijkt me die lijst nu ook weer niet. Hij stond gewoon in een post van Keesheldtm zelf in [topic=201091]
Afbeeldingslocatie: http://www.swinxunited.com/zooi/kees.gif

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Laatst online: 12-10 09:34

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmmjah, android had liever dat de lijst binnenshuis bleef, vandaar dat ik hem nu maar even heb weggehaald.

overigens was die lijst van aug. 2001, enigszins gedateerd dus :) zijn onderhand bijna 1000 maildomeinen bijgekomen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op woensdag 19 juni 2002 13:35 schreef Kees het volgende:
hmmjah, android had liever dat de lijst binnenshuis bleef, vandaar dat ik hem nu maar even heb weggehaald.

overigens was die lijst van aug. 2001, enigszins gedateerd dus :) zijn onderhand bijna 1000 maildomeinen bijgekomen.
Sorry dan, maar ik vond de uitspraak van Negotiator te mooi om hem niet te posten :P

* Wokschotel zal het nooit meer doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Op woensdag 19 juni 2002 13:15 schreef wicher het volgende:
hm, als je 1 eigen domeintje hebt (niet zo moeilijk) kun je daar een oneindig aantal mailadressen aan verbinden.

Een beetje inventief lastigertje kan dus wel degelijk irritant doen via een-of-ander programma dat steeds dit herhaalt "nieuw IP, nieuwe registratie met e-mailadres nummer038492873@domein.com, 100 nieuwe topics openen"
Doe je volgens mij ook niet veel tegen...

[afbeelding]
uhm jawel natuurlijk, gewoon domein.com blokkeren |:(
is er niet een mogelijkheid om random domeinen aan te maken? :P

[afbeelding]

De drempel is natuurlijk wel hoger op deze manier...
lang leve de subdomeinen :)
ik weet niet hoe die check werkt, maar als ie gewoon het gedeelte achter de @ controleert met de domeinen die in het lijstje staan, dan kun je gewoon zelf elke keer een andere subdomein aanmaken zodat het gedeelte achter de @ steeds anders is :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:08
Op woensdag 19 juni 2002 13:38 schreef .oisyn het volgende:

[..]

ik weet niet hoe die check werkt, maar als ie gewoon het gedeelte achter de @ controleert met de domeinen die in het lijstje staan, dan kun je gewoon zelf elke keer een andere subdomein aanmaken zodat het gedeelte achter de @ steeds anders is :)
Ik weet haast wel zeker dat het iets beter gecontroleerd wordt dan dat jij zegt.

Anders zouden ze bijv. alle *.dhs.org domeinen meoten op nemen in de lijst, nee ik denk dat ze checken op het allelaatste gedeelte zodat ze dus ook bijv. alle *.dhs.org domeinen meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

[..]

Waarschijnlijk zal ie wel de extensie eraf hakken en kijken wat daarvoor staat, net zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX

[..]

met gewoon een substr_count ofzo hebben jouw subdomeintjes ook geen zin...
Op woensdag 19 juni 2002 13:35 schreef Kees het volgende:
zijn onderhand bijna 1000 maildomeinen bijgekomen.
1173 dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
dat vind ik dan toch maar jammer ... t gaat me niet om got een hak te zetten zodat ik wel een extra naam kan krijgen of iets dergelijks ... k bedoel ... dr zijn genoeg onbekkende email providers dus dat lukt toch wel als je dat wil .. t leek me gewoon makkelijk als er al een lange lijst is .. dan hoef je het niet zelf te maken ... maar ja ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op woensdag 19 juni 2002 17:23 schreef hendrikjan het volgende:
dat vind ik dan toch maar jammer ... t gaat me niet om got een hak te zetten zodat ik wel een extra naam kan krijgen of iets dergelijks ... k bedoel ... dr zijn genoeg onbekkende email providers dus dat lukt toch wel als je dat wil .. t leek me gewoon makkelijk als er al een lange lijst is .. dan hoef je het niet zelf te maken ... maar ja ..
lijstje kopen?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter
kijk als je een lijst hebt dan wil ik die graag hebben .. t hoeft niet eens de lijst van got te zijn of zo ...maar kopen doe nie zo mal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
Op woensdag 19 juni 2002 17:30 schreef hendrikjan het volgende:
kijk als je een lijst hebt dan wil ik die graag hebben .. t hoeft niet eens de lijst van got te zijn of zo ...maar kopen doe nie zo mal :D
hehe, staat niet voor niks een smilie achter
je hebt alleen geen mailadres in je profile staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrikjan
  • Niet online

hendrikjan

VOORMALIG STUNTMAN

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 15:01

E-Mile

Danteezy!

Op woensdag 19 juni 2002 18:05 schreef hendrikjan het volgende:
Is het niet een beetje dubbelop om te gaan reageren op een reactie op wat je eerder hebt gezegd met hetzelfde (don't worry het klopt heus :S )
Kortom : dubbelop!

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Pagina: 1