Hihgpoint BIOS flash wil niet

Pagina: 1
Acties:

• ernst
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06-2025
erm ik heb een probleempje, ik wilde gister eindelijk beginnen met het opzetten van mijn R0 setupje toen bleek dat win de drivers van de meegeleverde diskette niet wilde acepteren :( dus ik een ander HD tje erin en ff de nieuwste highpoint driver/bios op diskette gezet maar nu zegt ie bij het flashen: "no loadble EPROM found" wat houd het in en wat kan ik er aan doen ?
mijn eerste gedachte was dat de bios op die diskette niet goed zou zijn maar ik heb um al een paar keer geformat en reinstalled (8> :?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

als het een highpoint controller op je mobo is, zit de BIOS wel eens (altijd?) bij de gewone BIOS in, misschien dat je daarom geen "losse" highpoint bios kunt laden?

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 17:30

lytjepole

Schier?

Op woensdag 19 juni 2002 08:44 schreef limoentje het volgende:
als het een highpoint controller op je mobo is, zit de BIOS wel eens (altijd?) bij de gewone BIOS in, misschien dat je daarom geen "losse" highpoint bios kunt laden?
dus ff nwste bios van website van fabrikant van je moederbord halen.

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

• ernst
hmm da's vreemd
want ik las op de HP site dat er ondersteuninh zou zijn voor 128kb stripsize en de raidbios zegt max 64
hmm ik zal eens ff kijken bij de specs van mijn abit bios
ik heb dus al de nieuwste bios van abit G7 is dat geloof ik
Thnx alvast
dit staat op de abit site idd: HPT 37x BIOS version 2.0.1024.The RAID function is for KR7A-RAID only.
erm zijn er patched versies te vinden mensen die dus zelf de 2.31 highpoint bios erin hebben gepropt ?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• ernst
in pauls unofficial kr7 raid FAQ staat idd een link naar de nieuwste abit bios met de v2.31 drivers
thnx all, weer wat geleerd ;)
update: het is gelukt *D :z