Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
hmja ik denk dat je best mag gaan backuppen hoe het zo klinkt, maar backuppen doe je uiteraard al heh! 
een HD kan warm worden, maar niet zo warm dat je m niet meer kan aanraken...imo
een HD kan warm worden, maar niet zo warm dat je m niet meer kan aanraken...imo
nee hij wordt zo warm dat ik mijn vinger er nog geen sec op kan houden bedoel ikOp woensdag 19 juni 2002 08:27 schreef veldmuis het volgende:
hmja ik denk dat je best mag gaan backuppen hoe het zo klinkt, maar backuppen doe je uiteraard al heh!
een HD kan warm worden, maar niet zo warm dat je m niet meer kan aanraken...imo![]()
mare de hdd is nog geen jaar oud dit moet tog niet kunnen
dit is een stukje uit de specs van me hdd op maxtor siteComponent Design Life: ............. 5 years (minimum)
hij is gemaakt om 5 jaar mee ge gaan
Game PC
mja...laat ik het zo zeggen, mensen zijn ook gemaakt om ~80 jaar ofzo mee te gaan, ook niet iedereen red dat, door ongelukjes, door foutjes van de natuur, snap je?
haha LOL jah ik zal er maar eens mee trug gaan ruil ik hem lekker in voor een 80 gb'tje net als mijn amd ThunderbirdOp woensdag 19 juni 2002 08:33 schreef veldmuis het volgende:
mja...laat ik het zo zeggen, mensen zijn ook gemaakt om ~80 jaar ofzo mee te gaan, ook niet iedereen red dat, door ongelukjes, door foutjes van de natuur, snap je?
Game PC
Je zegt dat hij nog geen jaar oud is, dan heb je toch nog garantie of niet ?Op woensdag 19 juni 2002 08:30 schreef Shunt het volgende:
[..]
nee hij wordt zo warm dat ik mijn vinger er nog geen sec op kan houden bedoel ik
mare de hdd is nog geen jaar oud dit moet tog niet kunnen
[..]
dit is een stukje uit de specs van me hdd op maxtor site
hij is gemaakt om 5 jaar mee ge gaan
jah maar is wel leuk om te weeten wat er mee mis is en dat het dan ook echt mis is dat ik niet als een een of ander wanebie tweakertje in de winkel staat van ja hij doet het nog wel maar af entoe nietOp woensdag 19 juni 2002 08:38 schreef mlevd het volgende:
[..]
Je zegt dat hij nog geen jaar oud is, dan heb je toch nog garantie of niet ?
Game PC
Verwijderd
nou hier hetzelfde probleem dus, maar heb mn hd nog nooit betast zeg maar;)
is btw ook een maxtor, 7200rpm schijf +- 1 jaar oud van dertig giegels. wordt nu tijd dat ik maar ff naar N0rr0d cruise om een 80 giegels ervoorindeplaatsteruilen (nee space is nie kaduuk, vonk zo wel leuk)
is btw ook een maxtor, 7200rpm schijf +- 1 jaar oud van dertig giegels. wordt nu tijd dat ik maar ff naar N0rr0d cruise om een 80 giegels ervoorindeplaatsteruilen (nee space is nie kaduuk, vonk zo wel leuk)
heb hem bij compu land ge kocht is maar 30 min met de outo of 20 met de trein dus da kom wel goeOp woensdag 19 juni 2002 08:47 schreef BSEkoe het volgende:
nou hier hetzelfde probleem dus, maar heb mn hd nog nooit betast zeg maar;)
maar de vraag blijft WAT IS ER NU KAPOT AAN HDD
Game PC
Verwijderd
mijn conclusie is als volgt: de hd heeft af en toe problemen met upspinnen. je hoort de koppen zoeken maar de platters komen niet op snelheid. ik denk aan motorisch defect of vervroegde slijtage van de aandrijving...
kijk daar heb ik wat aan thnkz effe maxtor of winkel mailen over probleem en dan denk ik trug brengenOp donderdag 20 juni 2002 15:16 schreef BSEkoe het volgende:
mijn conclusie is als volgt: de hd heeft af en toe problemen met upspinnen. je hoort de koppen zoeken maar de platters komen niet op snelheid. ik denk aan motorisch defect of vervroegde slijtage van de aandrijving...
Game PC
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:06
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
en doe er een hd cooler op op je nieuwe hd
is altijd beter
is altijd beter
Pagina: 1