Unofficial Mozilla 1.1alpha debian packages

Pagina: 1
Acties:

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Om es gek te doen, heb ik Mozilla 1.1a gepackaged met aangepaste 1.0 build scripts. Wat patches aangepast, wat patches verwijderd, wat bier gedronken en voilà. Wij hebben packages :)
Om jullie (en mij :P) niet te laten lijden onder de geweldige 16kb/s upload van Chello, heb ik het geheel geupload naar de tweakers.net FTP
De packages zijn geoptimalizeerd voor i686, maar draaien ook (voor zover ik heb kunnen nagaan) op k6/pentium systemen.
Adresch:
http://jotti.dhs.org/~jotti/mozilla
Veel ellende plezier ermee :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
best grappig dat je dan een 404 krijgt :+

• Jordi
  • Niet online
Gun me ook ff een second eh! :P

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ooh mooi :)
* flat had vandag gepland als officiele debian-installeer-dag, dus dit komt mooi uit :D

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Verwijderd

en de RPMs dan? ;(.

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

En de LFS-mensen dan? :P

Localhost, sweet localhost

Verwijderd

Laten we die 1337 slackware mensen ook niet vergeten. :P. "En de slackware packages dan?". :P.

• Jordi
  • Niet online
Grijp de source :Y)

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:01

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Weet je zeker dat ze voor i686 geoptimaliseerd zijn? Ze hebben namelijk gewoon de _i386-suffix.

Als we toch bezig zijn: voor de mensen die het nog niet wisten valt er te melden dat Branden Robinson packages van XFree86 4.2 beschikbaar heeft gemaakt. Deze packages zijn nog niet stabiel verklaard, maar verkrijgbaar voor de mensen die graag een tijdje zonder grafische omgeving zitten >:). Voeg het volgende toe aan je sources.list:
code:
1
deb http://www.A-Eskwadraat.nl/~bas/x4.2 sid/$(ARCH)/

De volledige announcement was kort en bondig:
All right, hogs, stick your faces in the trough and eat your slop.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-03 23:51

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Waar wordt de mozilla package geinstalleerd?
Ik hoop op andere plaats als de standaard package.

Cool Xfree 4.2 package's, ik denk dat ik mijn eigen gecompileerde 4.2 nog wel even laat staan, tot revisie 2 of 3

Ook devel mozilla en galeon package's
http://www.fachschaften.uni-muenchen.de/~erich/debian/

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00
blijft de officiele package van mozilla dan staan of word ie echt geupgrade ?

• Jordi
  • Niet online
Op woensdag 19 juni 2002 10:11 schreef odysseus het volgende:
Weet je zeker dat ze voor i686 geoptimaliseerd zijn? Ze hebben namelijk gewoon de _i386-suffix.
Dat doen de buildscripts... die kennen i686 als architectuur niet :) Besides, pentium-builder. Ik vind het überhaupt 'apart' dat ie draait, binaries zijn wel anders dan een gewone build zonder pentium-builder.
Overigens kan ik de werking op lagere cpu's niet garanderen (hij ging hier net 2x op z'n plaat op de k6, wat ie op de thunderbird nog niet gedaan heeft).
Als we toch bezig zijn: voor de mensen die het nog niet wisten valt er te melden dat Branden Robinson packages van XFree86 4.2 beschikbaar heeft gemaakt
Wat zal Branden blij zijn dat ie die zeikmailtjes niet meer hoeft te beantwoorden.
Net als de changelog van PHP4.2.1:
- The "When is Debian going to have new software like XF^H^HPHP 4.2?" release
;)
Op woensdag 19 juni 2002 11:34 schreef The_Dart het volgende:
blijft de officiele package van mozilla dan staan of word ie echt geupgrade ?
Aangezien ik gewoon (aangepaste) 1.0 buildscripts heb gebruikt, geldt het als een 'upgrade'. Hij ragt em gewoon erover heen.

• GeeMoney
dus als ik het goe dbegrijp, ik gooi ze allemaal in 1 mappie install alle packages en klaar is klara? of kan ik natuurlijk ook de source toevoege aan me apt-get list?
want ik weet niet echt in welke volgorde ik die zooi moet installen :)

benw el Debian user maar nog beetje newbie :D

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:10

deadinspace

The what goes where now?

Op woensdag 19 juni 2002 14:59 schreef The_Dart het volgende:
dus als ik het goe dbegrijp, ik gooi ze allemaal in 1 mappie install alle packages en klaar is klara? of kan ik natuurlijk ook de source toevoege aan me apt-get list?
want ik weet niet echt in welke volgorde ik die zooi moet installen :)
Voor XFree 4.2 kun je gewoon genoemde regel aan je sources.list toevoegen en 'apt-get update; apt-get upgrade' draaien.
Ik gebruik die beta debs al op twee machines, en ik heb geen enkel probleem hier, maar YMMV.

Wat betreft de mozilla packages: Jotti's FTP is niet ingericht als Debian archive, dus deze kun je niet in je sources.list draaien.
Om van Jotti's .debs gebruik te maken moet je ze inderdaad downloaden en installeren.
Over de volgorde hoef je je niet druk te maken... 'dpkg -i *.deb' installeert alle .deb files in je huidige directory.
Merk wel op dat je waarschijnlijk niet alle .debs van Jotti nodig hebt; bijvoorbeeld de -dev libs heb je waarschijnlijk niet nodig.
Als je alleen surft met Mozilla heb je waarschijnlijk alleen libnspr4, libnss3, mozilla-browser, mozilla-psm en mozilla nodig (en evt mozilla-mailnews en mozilla-chatzilla).

Als je na het installeren van XF 4.2 of Moz 1.1a nog terug wilt naar de oude, dan moet je 'apt-get install --reinstall <packages>' doen, waarbij <packages> de packages zijn die je hebt geupgrade (en van te voren die XF 4.2 regel uit je sources.list halen).

• GeeMoney
Op woensdag 19 juni 2002 16:36 schreef deadinspace het volgende:

[..]

Voor XFree 4.2 kun je gewoon genoemde regel aan je sources.list toevoegen en 'apt-get update; apt-get upgrade' draaien.
Ik gebruik die beta debs al op twee machines, en ik heb geen enkel probleem hier, maar YMMV.

Wat betreft de mozilla packages: Jotti's FTP is niet ingericht als Debian archive, dus deze kun je niet in je sources.list draaien.
Om van Jotti's .debs gebruik te maken moet je ze inderdaad downloaden en installeren.
Over de volgorde hoef je je niet druk te maken... 'dpkg -i *.deb' installeert alle .deb files in je huidige directory.
Merk wel op dat je waarschijnlijk niet alle .debs van Jotti nodig hebt; bijvoorbeeld de -dev libs heb je waarschijnlijk niet nodig.
Als je alleen surft met Mozilla heb je waarschijnlijk alleen libnspr4, libnss3, mozilla-browser, mozilla-psm en mozilla nodig (en evt mozilla-mailnews en mozilla-chatzilla).

Als je na het installeren van XF 4.2 of Moz 1.1a nog terug wilt naar de oude, dan moet je 'apt-get install --reinstall <packages>' doen, waarbij <packages> de packages zijn die je hebt geupgrade (en van te voren die XF 4.2 regel uit je sources.list halen).
mijn dank is weer groot :)
ben hem nu aan het installeren en zal ff kijken of er eventuele crashes/bugs in zitten, wat ik wel heb emt officiele stable versie is dat ik met tabbed browsing niet altijd wat in de url balk kan tikken.
na het afsluiten restarten van mozilla wel weer, erg vreemd imo :)

• GeeMoney
heb hem hier draaien, en werkt lekker snel moet ik zeggen :)
hij gaf wel ff wat dependency probleempjes met mijn ouder install maar verder ging ie goed :)
hij zocht naar mozilla-mailnews 2.1.1 en ik had zelf 2.1.0.0 als laatste versie? nouja die gebruikte ik toch niet dus heb hem eruit gewipt :)

( ik had ook met laatste stable versie dat als ik met de curser over een tekst heen ging dat de tekst compleet zwart werd :) geen last meer van )
Pagina: 1