Met veel pijn en moeite heb ik mijn defective Gigabyte 7VRXP in kunnen ruilen voor een Asus A7V333. Dolblij was ik toen ik bij het booten uberhaupt beeld zag.
Maar als de videokaart iets meer moet doen dan 2D (3d, of geavanceerde functies in 2d: drivermatig kleurwarmte aanpassen ed) dan loopt hij vast. Het beeld blijft staan, de muisaanwijzer is bevroren. Na ongeveer 7 à 8 seconden start de computer automatisch opnieuw op. Als Windows daarna weer volledig is opgestart krijg ik een melding dat de computer is 'hersteld van een ernstige fout' en of ik Microsoft over dit probleem wil inlichten. Ook staat erbij dat het stuurprogramma van de videokaart het probleem zou veroorzaken...
Ik heb 3 verschillende drivers geprobeerd, maar geen van allen werkt correct.
Mijn systeem in de sig is niet meer actueel. Het is nu:
Asus A7V333
Athlon XP 2000+
Asus V8440 Geforce 4 ti 4400
512 MB Geheugen
Geluidskaart
bla bla bla
Maar als de videokaart iets meer moet doen dan 2D (3d, of geavanceerde functies in 2d: drivermatig kleurwarmte aanpassen ed) dan loopt hij vast. Het beeld blijft staan, de muisaanwijzer is bevroren. Na ongeveer 7 à 8 seconden start de computer automatisch opnieuw op. Als Windows daarna weer volledig is opgestart krijg ik een melding dat de computer is 'hersteld van een ernstige fout' en of ik Microsoft over dit probleem wil inlichten. Ook staat erbij dat het stuurprogramma van de videokaart het probleem zou veroorzaken...
Ik heb 3 verschillende drivers geprobeerd, maar geen van allen werkt correct.
Mijn systeem in de sig is niet meer actueel. Het is nu:
Asus A7V333
Athlon XP 2000+
Asus V8440 Geforce 4 ti 4400
512 MB Geheugen
Geluidskaart
bla bla bla