Ai... ik heb het over de nieuwere ISO, heb jij het daar ook over?Op woensdag 03 juli 2002 14:02 schreef janjanjansen het volgende:
De md5sum van isolinux.bin klopt hier gewoon.
isolinux.bin / 8.552 bytes / 18-06-2002, 20:13:17
CRC32: a51ba95e
Verwijderd
Mijn versie is van een dag later. Er zijn mirrors die de boel een beetje in de soep hebben laten lopen wat versies betreft (o.a. xs4all). Ook waren teztfiles en md5sums soms wel geupdate en de bijbehorende iso niet..
8552 Jun 19 06:58 isolinux.bin
De goede iso (versie 8.1.01) is trouwens ook van een dag later.
8552 Jun 19 06:58 isolinux.bin
De goede iso (versie 8.1.01) is trouwens ook van een dag later.
Vaag allemaal hoor.
Ik spreek dus over de ISO met de checksum van:
0a39f9ea50d63a668e58703479f02da3
Die checksum krijg ik dus ook.
Al kijk ik op de ftp van slackware.com zelf, en linuxiso.bin download uit de slackware-8.1 map, geeft ie de correcte checksum weer, maar de file is dus wel gedateerd: 18-6-2002 18:13
Net als mijn file van de ISO, maar die is dus anders.
Een file compare levert het volgende:
2 bytes anders dus...
Het zou heel goed kunnen dat bij het maken van de ISO, er iets fout is gegaan, aangezien de checksum van de ISO wel goed is..
Ik heb die lui een mail gestuurd, ben benieuwd.
Wel irritant, vertrouw het nou niet meer zo om die install CD te gebruiken... (those 2 f*ing bytes!)
Ik spreek dus over de ISO met de checksum van:
0a39f9ea50d63a668e58703479f02da3
Die checksum krijg ik dus ook.
Al kijk ik op de ftp van slackware.com zelf, en linuxiso.bin download uit de slackware-8.1 map, geeft ie de correcte checksum weer, maar de file is dus wel gedateerd: 18-6-2002 18:13
Net als mijn file van de ISO, maar die is dus anders.
Een file compare levert het volgende:
code:
1
2
3
4
| pos - my_file - correct(?)_file 0000000c - 03 - 15 0000000d - 08 - 07 |
2 bytes anders dus...
Het zou heel goed kunnen dat bij het maken van de ISO, er iets fout is gegaan, aangezien de checksum van de ISO wel goed is..
Ik heb die lui een mail gestuurd, ben benieuwd.
Wel irritant, vertrouw het nou niet meer zo om die install CD te gebruiken... (those 2 f*ing bytes!)
Verwijderd
In het slechtste geval kun je niet van de cd booten. Maar dat is te verhelpen door een reeks bootdisks en rootdisks aan te maken. Dus je merkt snel genoeg of die file een probleem gaat opleveren.
Verwijderd
/me probeert Slackware 8.1 te installeren op een server
Ik heb Slackware geinstalleert en de setup liep vlekke loos.
Toen ik rebooten krijg ik alleen maar de nummer 40 op het scherm en dan gaan onb door
Bootfloppy doet het niet die zegt "Please Insert Bootble Floppy"
Het begint bij LILO
Toen ik rebooten krijg ik alleen maar de nummer 40 op het scherm en dan gaan onb door
Het begint bij LILO
Verwijderd
Ik denk dat je dan bij de lilo hebt opgegeven om m naar de root disk te schrijven dat is default. Dat is geen probleem maar dan zouje dus wle een ander soort bootmanger moeten hebben voorzover ik het snap in je MBR. Ikzelf heb gekozen voor MBR (unsafe staat er dan nog bij) dan boot ie goed. Alleen vind ie bij mij geen /sbin/mount kan vervolgens niks mounten, alles mislukt etc.. Ik heb m nu al 4 keer opnieuw installeert op verschillende manieren volgens mij paste de iso net niet op de cdrom ik kreeg namelijk nog wel een error aan het eind van het scrhrijven maar hij doet het verder wel goed.. Nou ja ik mount zodadelijk de iso wel en probeer opnieuw te bakken maar dan zonder gnome.Op woensdag 10 juli 2002 12:48 schreef StephanPHP het volgende:
/me probeert Slackware 8.1 te installeren op een server
Het begint bij LILO