stomme vraag maar ik moet voor me dvd/mp3speler mp3's maken met maar 8 tekens...nou wil ik leuk een cd maken van 10 uur voor wat achtergrond muzike maar ik heb niet echt veel zin om alle mp3's die ik heb in acht teken handmatig om te zetten. Is hier een truc voor misschein met een proggie of gewoon emt de cd brandprogramma (heb btw nero 5.5.8.2)
Stel gewoon de de waarses in die je wilt, in nero dus:
isolevel=1
mode=1
char set = iso 9660
en vink je relext iso restrictions af, dan vraagt die wel wat die met die lange beztandsnamen, en dir depth moet doen, hij stel dan voor ze zelf te renamen, en dat is wat je wilt toch ??
Ben toch blij dat die van mij max 32 tekens ondersteund, kun je iig nog het numer ontcijferen, als je niet weet wat er draaid
suc6
isolevel=1
mode=1
char set = iso 9660
en vink je relext iso restrictions af, dan vraagt die wel wat die met die lange beztandsnamen, en dir depth moet doen, hij stel dan voor ze zelf te renamen, en dat is wat je wilt toch ??
Ben toch blij dat die van mij max 32 tekens ondersteund, kun je iig nog het numer ontcijferen, als je niet weet wat er draaid
suc6
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Welke heb jij dan?Op woensdag 19 juni 2002 10:31 schreef PsYgHo het volgende:
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Jeetje, moet je daar ook nog op letten als je een speler koopt.
Of pc in DOS opstarten, en de hele meuk ff copieren. Dan zal DOS er automatisch 8 karakters van maken
Juist
Moet t volgens mij wel DOS zijn en geen MS-DOS onder XP bijv.
euh...ja
Gewoon booten met 98 opstart diskette ofzo. Maar dan moet je wel zorgen dat de MP3's niet op NTFS partitie staan.Op woensdag 19 juni 2002 12:15 schreef Rfce het volgende:
Moet t volgens mij wel DOS zijn en geen MS-DOS onder XP bijv.
Bootdisk kan je halen van www.bootdisk.com
Juist
Pagina: 1