Toon posts:

HD LOWlevel format waar....... dringend!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik install win2k...... alles draaide okee.. maar opeens krijg ik een HD stop error bij het booten..

kee ik kijk naar me partities zijn opeens helemaal vernaad 80GB opeens... etc.. (hij is maar 20GB)
maar nu loopt fdisk en Partition magic ook al vast als ik het probeer terug te zetten...

dus mijn vraag waar haal ik een LOW level format proggie vandaan?

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Moet je zoeken op de site van de HDD fabrikant. Suc6 !
Je kunt het ook eerst proberen met CLRPART.COM dit is een tooltje om alle partities te verwijderen. Ik weet alleen niet meer waar ik em vandaan heb. Als je die wil dan mail ik em wel op verzoek.

Groeten seq_uence

Donec eris felix, multos numerabis amicos

Verwijderd

Topicstarter
het is een maxtor , maar ik kan het nergens vinden.

• seq_uence

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

het zijn de diagnostische tools van maxtor. http://www.maxtor.com/SoftwareDownload/main/hddutil.exe

Verwijderd

Topicstarter
IRRI nu gaat dat progje ook nog beweren dat het geen maxtor is OMG!!! nu word ik echt saggie

• Frostie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07 16:02
Ik zou trouwens maar geen Low level format doen want dat kan je harde schijf wel eens voor goed slopen!

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson

• seq_uence
Frostie, hoe kom je daar bij ? Ik heb al vaker een Low Level format gedaan op verschillende schijven. Alleen als je niet de goede tool gebruikt en als bv de stroom eraf gaat tijdens het formatteren kan het wel eens einde oefening wezen.

Verwijderd

als ik het goed begrijp is het een soort 'flash' voor je hd ofzo?

• Ronald
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Low level format maakt dat je garantie vervalt! Overweeg eerst je leverancier raad the plegen :)

* Ronald had geen succes een dode NEC 1.6GB te redden dmv low level... low level was succesvol, maar nog steeds honderden bad clusters.

PV Output - Obdam; SolarEdge SE5K 'Voor korte strings'; 12x350Wp Oost-West 13°; 8x415Wp Zuid 10°; Totaal 7520Wp.

Verwijderd

Garantie vervalt ??

Wat is dat nu weer voor gelul dan ?
Pagina: 1