Toon posts:

hoe LCD mooi aansluiten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ellowwww:Z

ok, 'k heb alles door van lcd's aan te sluiten enzo, binnekort vakantie, dan ga ik er eens aan beginnen maareuhhh... hoe sluit je nu alles netjes aan??:?
'k bedoel eigenlijk de aansluiting van de parallel kabel tot je LCD. dan moet je toch langs buiten een connector d'r op zetten, en dan ergens die tussen je kast insteken, (vreselijk lelijk volgens mij) of op 't mobo solderen... (ook maar prutswerk. hoe hebben jullie dat fatsoenlijk aangepakt??? :)

Verwijderd

printerkabel nemen verkeerde stuk er af knippen en gaan met die banaan gewoon doormeten welk pinnetje kabeltje is (pokke werk)

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

ik heb stekkertjes erop gesoldeerd, 3x5 pin's en voor de backlight 2 x 1 pins.
nu kan ik dus mijn lcd er zo afpakken. ik heb vanavond mischien een digicam! (de apapter in de caravan laten liggen :+ )

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

ik denk dat er niet veel anders opzit dan dat je toch die kabel achter er uit moet laten komen zodat je em kunt aansluiten. je kunt em binnen in de kast nergens op aansluiten. ik heb er ook nog niets op verzonnen. misschien toch de lcd maar apart (in een klein kastje buiten de computer). alleen is dat wel minder leuk....
iemand een oplossing?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Als je een moederbord hebt met de LPT aansluiting in je kast gewoon een FLAT Cable er op zetten en deze op je LCD solderen.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:13
Moet je even kijken op de site van Zotty & Mr.ChronoM :) ff de search gebruiken en dan vind je um wel :) suc6!
Pagina: 1