Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
$_FILES is een nieuwere manier dan $HTTP_VARS_FILES o.i.d. om fileuploads af te handelen. Kan zijn dat jouw PHP-versie dat nog niet ondersteunt.
Staat er in je FORM-tag een attribuut enctype="multipart/form-data"? Dat wil ook nog wel eens mis gaan (spreek uit ervaring
).
Maak eens met phpinfo() een dump van alle vars die worden meegegeven, daar kan je vaak ook een heleboel uit halen.
Staat er in je FORM-tag een attribuut enctype="multipart/form-data"? Dat wil ook nog wel eens mis gaan (spreek uit ervaring
Maak eens met phpinfo() een dump van alle vars die worden meegegeven, daar kan je vaak ook een heleboel uit halen.
Draait php in safe-mode? Zoja, dan gaat het niet lukken vrees ik. Check in ieder geval even phpinfo() voor info over de serverinstellingen en de upload/memory settings.
Owja, vergeet de maxsize in je formulier niet groot genoeg te maken, anders discard ie je upload meteen en krijg je het gedrag wat jij beschrijft.
Owja, vergeet de maxsize in je formulier niet groot genoeg te maken, anders discard ie je upload meteen en krijg je het gedrag wat jij beschrijft.
... en vergeet ook niet om gebruik te maken van POST met GET zal het namelijk niet werken.
Waarom werkt dat niet in safemodeOp woensdag 19 juni 2002 08:30 schreef goalgetter het volgende:
Draait php in safe-mode? Zoja, dan gaat het niet lukken vrees ik. Check in ieder geval even phpinfo() voor info over de serverinstellingen en de upload/memory settings.
De laatste keer dat ik dat probeerde werkte het nog wel...
Mocht je alleen geen move/copy gebruiken maar moest je move/copy_uploaded_file nemen.
Tsja, ik heb het zelf niet geprobeerd, dus als jij zegt dat het wel werkt, dan zal dat ongetwijfeld kloppen. Die opmerking was gebaseerd op de comments in de manual.
Om terug te komen op het probleem, mischien is het handig om hier nog even een kijkje te nemen.
Om terug te komen op het probleem, mischien is het handig om hier nog even een kijkje te nemen.
Misschien meer succes met $HTTP_POST_FILES (itt $HTTP_VARS_FILES wat hier langskwam)? Dát is de oude variabele die PHP voorheen gebruikte.
-_-" Ik had een typo gemaakt in enctype="multipart/form-data" 
Ik maar zoeken
Ik maar zoeken
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Pagina: 1